Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ympärileikkaus vaikuttaa mieskuntoon? Eli nopeutuuko laukeaminen vai hidastuuko?

Vierailija
28.03.2008 |

Ja vaikuttaako muuten tuntemuksiin? Uteliaana kyselen vaan :)

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että oletko ottanut suuhusi sekä leikatun että leikkaamattoman?

Minä olen ja voin sanoa että ero on huomattava. Kyse ei ole siitä että kokemani leikkaamattomat olisivat olleet huonsoti pestyjä, ei ollekaan. Pahalta eivät myöskään maistuneet, mutta silti se tunne on erilainen.

Ja en ole aiemmin tähän ketjuun vastaillut, eli en ole yksi ja sama joka tänne kirjoittaa. Inhottaa vaan kun tämä on tabu jota me naiset ei saada sanoa tai ainakaan me ei ymmärretä mitä sanotaan kun se ei vain voi olla niin. Tuntuuko naiset rinnatkin sinun käteen samalle olivat sitten mitä kokoa ja mitä kiinteyttä vain? Tai maistuuko karvainen pillu samalta kuin posliini? Miksi naisen kaikkia kohtia saa arvostella mutta kullista ei voi sanoa mitään pahaa. Jos sanoo että iso on parempi, niin naisella on löysä pillu - vika ei ole kullin koossa. Ja jos leikattu on naisen mielestä parempi, niin silloinkin nainen valehtelee tai kuvittelee omiaan.

Minä en valitse miestäni munan mukaan eikä hänkään onneksi valinnut minua rintojen koon tai pillun mallin mukaan. Olemme onnellisiä yhdessä vaikka tiedän että miehen ihanne naisella on erilainen vartalo kuin minulla ja toisinpäin. Minä hyväksyn sen että kukaan ei ole täydellinen ja aina on joku joka on parempi, me kuitenkin olemme miehemme kanssa täydellisiä toisillemme vikoineen päivineen!

Vierailija
22/43 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen mies tietää, että iso tuntuu naisesta yleensä paremmalta.

Mies

Vierailija:

Jos sanoo että iso on parempi, niin naisella on löysä pillu - vika ei ole kullin koossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän palstan joka ainoassa keskustelussa jossa valitetaan että miehellä on pieni tai että iso on paras, niin on aina joku kommentoimassa että se on naisen vika jos kulli ei tunnu tarpeeksi isolta ja että jos pillu on tiukka niin ei tarvitse olla iso tuntuakseen hyvältä.

Minulla on naisena varmaan vikaa makuaistissa ja mun pillu on mega-löysä kun voin sanoa että oman kokemukseni mukaan leikattu on paremman makuinen ja iso kulli tuntuu paremmalta :)

Vierailija
24/43 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä tuo käsitys tulee siitä että ympärileikattu mulkku olisi jotenkin hitaampi laukeamaan. Itselläni ollut koko ikäni leikattu ja tulee kyllä joskus ihan sekunneissa.

Vierailija
25/43 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos on nahallinen, mutta nahka on niin lyhyt, ettei se ole IKINÄ TERSKAN PÄÄLLÄ? Silti paha maku? Miksi?

Iso kulli varmaan tuntuu paremmalta pillun koosta riippumatta.

Mies

Vierailija:

Minulla on naisena varmaan vikaa makuaistissa ja mun pillu on mega-löysä kun voin sanoa että oman kokemukseni mukaan leikattu on paremman makuinen ja iso kulli tuntuu paremmalta :)

Vierailija
26/43 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahatonta ei _tarvitse_ jynssätä ja se on silti ihana ja raikas. Tämä nostaa naisen innon suuhoidon antamiseen aivan uusiin ulottuvuuksiin. Spontaanius on kivaa.

Vierailija
27/43 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuseminen ei siis sotke sitä. Mitäs tähän sanot? Naiset ovat esteetikkoja tässä asiassa. Peniksen pitää olla tietyn värinen, terska ei saa olla eri värinen(punertava)kuin varsi, pitää olla sileä ja symmetrinen, ei liian ylös osoittava ja kaikenlisäksi pitää jäykistyä teräsjäykäksi pelkästä naisen läsnäolosta(muuten ottaa naisen itsetunnolle), eikä saa lerpahtaa pillunnuolemisen aikanakaan.

Vierailija:

Nahatonta ei _tarvitse_ jynssätä ja se on silti ihana ja raikas. Tämä nostaa naisen innon suuhoidon antamiseen aivan uusiin ulottuvuuksiin. Spontaanius on kivaa.

Vierailija
28/43 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sieltä taas. Vitut, se miehille on ihan yksi lysti tykätkää imeä vaikka puhelinpylvästä. Ottaa vaan pattiin kun ollaan muka taas niin analyyttistä tutkimusta tehty että on varaa yleistää. Miksi minä miehenä kadehtisin sitä että jotakin toista miestä on pitänyt jostain syystä leikellä? Naurettava ajatuksin. On tuota nahkoineen uitettu parissa kymmenessä suussa ja kaikki on kilvan lutkuttaneet mitään valittamatta. Varmaan kohteliaisuudesta sitten.

M

Vierailija
29/43 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on esinahka ja ihan kohtalaisen kokoinenkin tallella. Nuorena oli kireä esinahka, mutta ei sitä tarvinnut leikata kun runkkaamalla löystyi ajan kanssa. Pitkään olin lapsena runkannut ikinä näkemättä terskaani, kunnes kerran se sitten tuli esiin. :D Ja kyllä, siellä oli smegmat, vuohijuustot! Sen jälkeen olen pessyt suihkussä käydessä aina vehkeeni.

Turha ympärileikkauksesta on kiistellä rakkaat ihmiset. Varmaan jokainen mies voi halutessaan ympärileikkauttaa kullinsa eikä se ole iso ja kallis operaatio. Jonkin verran toipumisaikaa pitää varata tietenkin. Minä voin leikkauttaa kullini sinä päivänä kun vaimoni sanoo, että niin haluaa. No problem. Ei tässä tarvita hehkutusta aiheesta puoleen eikä toiseen.

Tähän mennessä olen nahkani säilyttänyt ja koen, että se on osa minua. Ja on sillä tehtäväkin: suojata herkkää terskaa. Nostan hieman kulmiani kun kuulen jonkun vaahtoavan siitä, että pitäisi olla leikattu ollakseen itselleen seksuaalisesti riittävä. Ei se ainakaan luonnollista ole. Yhtä lailla miehet voisivat alkaa vaatimaan kaikille naisille silikonipallotissejä, koska pallot on paljon kivemmat kuin puikulat. Sitä paitsi pallojen väliin paneminen tuntuu paremmalta ja niistä saa paremman otteen samalla kun antaa mällien lentää naisen kasvoille.

Entä jos esinahka tulee taas muotiin tai muuten vaan tulee ikävä? Leikattu mikä leikattu. Takaisin kasvattaminen venytyslaitteella on mahdollista, mutta tuloksen laatu on epävarma ja äärimmäisen kovan työn takana. ( circumstitions. com / Restore .html )

Vierailija
30/43 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aivan samaa mieltä, en vaan osaa kirjoittaa yhtä hyvin kuin sinä.

t. 3

Vierailija
31/43 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä väitti, että miehet väittävät isoista tykkääviä löysiksi. Eivät todellakaan väitä. Tietysti iso tuntuu paremmalta, senhän tietävät nykyään jo lähes ala-asteikäiset pojat. Tekee hyvää myöhään kehittyvien itsetunnolle.

Vierailija:

Hyvin kirjoitettu 24!

t. 3

Vierailija
32/43 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

esinahkansa? Ei ikinä.

Vierailija:

t. 3

Vierailija:

Ehkä sitä pitää vähän harjoitella miten kalu toimii leikkauksen myötä, mutta ehdottomasti omien kokemusteni mukaan suosittelen kyllä leikkausta lämpimästi!

Vierailija
33/43 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen silikoneja ja rasvaimuja vonkaava mies voisikin ensitöikseen leikkauttaa oman esinahkansa.

Vierailija
34/43 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miehen ei tarvitse niin epätoivoisesti yrittää miellyttää naista että pitäisi sen takia mennä leikkelemään itseään. ainakaan en ole kuullut yhdestäkään sellaisesta miehestä.

Vierailija
35/43 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

takia. En ole ikäpäivänä kuullut, että mies olisi tyytymätön esinahalliseen, ellei se ahdista.

Vierailija:

Kuka muka leikkauttaisi miehen takia tissinsä? Aika moni.

Jokainen silikoneja ja rasvaimuja vonkaava mies voisikin ensitöikseen leikkauttaa oman esinahkansa.

Vierailija
36/43 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkoittanut, eikä nähdäkseni hänkään, sanoa että iso on parempi?? Ainakaan EN ajattele itse niin. Paras on mies, joka on opetellut hyväksi rakastajaksi, joka ymmärtää naisen fysiologian ja toivottavasti myös psyykeen päälle.

Sen sijaan seuraavista 24:ltä lainatuista olen aivan samaa mieltä

Vierailija:

Saanko kysyä, että oletko ottanut suuhusi sekä leikatun että leikkaamattoman?

Minä olen ja voin sanoa että ero on huomattava. Kyse ei ole siitä että kokemani leikkaamattomat olisivat olleet huonsoti pestyjä, ei ollekaan. Pahalta eivät myöskään maistuneet, mutta silti se tunne on erilainen.

Olen tästä samaa mieltä. Tunne on vaan erilainen! Tuntuu oudolta, että tässä keskustelussa niin moni vetää puhtauden kybällä mukaan. Siis eikö se nyt ole sanomattakin selvää, että TOTTAKAI kalun pitää olla puhdas!!! Leikattu ja leikkaamaton! Mutta puhtaanakin leikkaamaton tuntuu suussa erilaiselta! En osaa sitä sen kummemmin selittää, mutta luulen, että jokainen joka on molemmat kokenut on samaa mieltä..

Vierailija:

Ja en ole aiemmin tähän ketjuun vastaillut, eli en ole yksi ja sama joka tänne kirjoittaa. Inhottaa vaan kun tämä on tabu jota me naiset ei saada sanoa tai ainakaan me ei ymmärretä mitä sanotaan kun se ei vain voi olla niin. Tuntuuko naiset rinnatkin sinun käteen samalle olivat sitten mitä kokoa ja mitä kiinteyttä vain? Tai maistuuko karvainen pillu samalta kuin posliini? Miksi naisen kaikkia kohtia saa arvostella mutta kullista ei voi sanoa mitään pahaa. Jos sanoo että iso on parempi, niin naisella on löysä pillu - vika ei ole kullin koossa. Ja jos leikattu on naisen mielestä parempi, niin silloinkin nainen valehtelee tai kuvittelee omiaan.

Minä ymmärrän tämän niin, että heti jos nainen kommentoi miestä jotenki, niin tullaan sanomaan mitä me saadaan tai ei saada kokea, tuntea, ajatella?? Tai tullaan väittämään, että tänne on sama yksi ja ainut nainen kirjoittanut pitävänsä leikatusta kalusta? Aivan naurettava väite. Eikä tämä kirjoittaja 24 sanonut että iso on parempi! Vaan JOS niin sanoo, niin mies loukkaantuu siitä. Miksi niin moni tässä ketjussa on loukkaantunut siitä että jotkut naiset pitävät leikatuista kaluista?

Vierailija:

Minä en valitse miestäni munan mukaan eikä hänkään onneksi valinnut minua rintojen koon tai pillun mallin mukaan. Olemme onnellisiä yhdessä vaikka tiedän että miehen ihanne naisella on erilainen vartalo kuin minulla ja toisinpäin. Minä hyväksyn sen että kukaan ei ole täydellinen ja aina on joku joka on parempi, me kuitenkin olemme miehemme kanssa täydellisiä toisillemme vikoineen päivineen!

Tästä erityisesti olen samaa mieltä. Suurin osa ihmisistä tuskin valitsee kumppaniaan sen mukaan, onko hänellä iso muna tai tiukka pillu?? Valinta tulevasta kumppanista yleensä tehdään vaatteet päällä, väitän tosissani että muut asiat kuin yksityiskohtaiset ja päälle näkymättömät asiat vaikuttavat. Mulla on kokemusta leikatusta miehestä, johon olin aivan ihastunut jo paljon ennen kun näin mitä housuista löytyy. Pidin hänen kalustaan, mutta en olis pitänyt jos se olis ollut kiinni jossain toisessa miehessä.

t. 3

Vierailija
37/43 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En tarkoittanut, eikä nähdäkseni hänkään, sanoa että iso on parempi?? Ainakaan EN ajattele itse niin. Paras on mies, joka on opetellut hyväksi rakastajaksi, joka ymmärtää naisen fysiologian ja toivottavasti myös psyykeen päälle.

Sen sijaan seuraavista 24:ltä lainatuista olen aivan samaa mieltä

Vierailija:

Saanko kysyä, että oletko ottanut suuhusi sekä leikatun että leikkaamattoman?

Olen tästä samaa mieltä. Tunne on vaan erilainen! Tuntuu oudolta, että tässä keskustelussa niin moni vetää puhtauden kybällä mukaan. Siis eikö se nyt ole sanomattakin selvää, että TOTTAKAI kalun pitää olla puhdas!!! Leikattu ja leikkaamaton! Mutta puhtaanakin leikkaamaton tuntuu suussa erilaiselta! En osaa sitä sen kummemmin selittää, mutta luulen, että jokainen joka on molemmat kokenut on samaa mieltä..

Vierailija:

Minä ymmärrän tämän niin, että heti jos nainen kommentoi miestä jotenki, niin tullaan sanomaan mitä me saadaan tai ei saada kokea, tuntea, ajatella?? Tai tullaan väittämään, että tänne on sama yksi ja ainut nainen kirjoittanut pitävänsä leikatusta kalusta? Aivan naurettava väite. Eikä tämä kirjoittaja 24 sanonut että iso on parempi! Vaan JOS niin sanoo, niin mies loukkaantuu siitä. Miksi niin moni tässä ketjussa on loukkaantunut siitä että jotkut naiset pitävät leikatuista kaluista?

Vierailija:

Tästä erityisesti olen samaa mieltä. Suurin osa ihmisistä tuskin valitsee kumppaniaan sen mukaan, onko hänellä iso muna tai tiukka pillu?? Valinta tulevasta kumppanista yleensä tehdään vaatteet päällä, väitän tosissani että muut asiat kuin yksityiskohtaiset ja päälle näkymättömät asiat vaikuttavat. Mulla on kokemusta leikatusta miehestä, johon olin aivan ihastunut jo paljon ennen kun näin mitä housuista löytyy. Pidin hänen kalustaan, mutta en olis pitänyt jos se olis ollut kiinni jossain toisessa miehessä.

t. 3

Vierailija
38/43 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka enää tarvitsee menthosia, kun voi lutkuttaa silvottua munaa, ajaa saman asian! Nerokasta! :)

Vierailija:

Vierailija
39/43 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yksikään mies tällä foorumilla.

Vierailija:

Eikä tämä kirjoittaja 24 sanonut että iso on parempi! Vaan JOS niin sanoo, niin mies loukkaantuu siitä.

t. 3

Vierailija
40/43 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on kyllä ympärileikattu ja se näyttää, maistuu ja tuntuukin hyvälle! Onhan se esteettisesti kauniimpi. Mieheni on leikattu lapsena ja hänen kotimaassaan näin tehdään, sille ei kuitenkaan ole minkäänlaista uskonnollista syytä, vaan leikkausta perustellaan terveydellisin seikon tässä maassa, yhä tänä päivänäkin. Itse olen kuitenkin sitä mieltä, että jos mitään terveydellistä syytä ei leikkaukseen ole, en antaisi poikaani leikkautettavan ihan vaan sen takia, että se on tapa tai siitä syystä, että se saattaa tulevaisuudessa olla naisten mielestä " mukavampi" . Luonto on kuitenkin sen nahkan siihen järjestänyt ja varmasti ihan syystä. Nykyisin hygienia on kuitenkin ihan eri luokkaa kuin ennen, joten normaali mies pitänee paikkansa puhtaana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi