Kuinak suuret voi naiset hauikset olla etteivät ole liian " turnoff" ????
Kommentit (12)
...ja minusta se on sexyä kun naisella onn habaa niin että näkyy!
Samaa mieltä kuin nro 6 mutta hauiksen täytyy olla hauiksen näköinen kaunis kaareva tiukka pallukka, eikä mikään tasapaksu pökkelö.
Vahva nainen on seksikäs, se on se mikä miehen jäykistää.....kädenvääntö bodattua naista vastaan on parasta mitä mies voi tehdä housut jalassa, senjälkeen housut saakn ottaa jo pois tieltä...
Siis haloo. Ovatko nämä miehiä, jotka ihailevat naisen isoa habaa?
Taitavat olla ennemminkin niitä " sellaisia poikia" .
Yksikään mun ystävistäkään ei diggaa isoa habaa. Sehän on miehekästä.
Ei ei ei! Naisen pitää näyttää naiselle, ei miehelle! Iso haba naisella on siis niin luotaantyöntävä näky!
NAISELLISET NAISET KUNNIAAN! NAM!
Mutta ei kehonrakentaja. Sellain tyyliin fitnes, eikä kaikkien tarvitse edes olla fitnesurheilijoita, tarkoitan tiputtaa rasvojaan alas ollakseen kauniita. Ja miksi lihaksiton nainen on naisellisempi. Naisilla oli varmasti ennen vanhaan enemmän lihaksia kun tekivät ruumiillista työtä heinäpelloilla jne. niin varmaan ovat olleet naisellisia!! Ihan kumma juttu ja peruste. Minusta urheileva nainen on siksikin nami, kun tekee jotain!! Siis fyysistä.
Itse olen voimanostaja, en ole kuin vuoden harrastanut, haukkari näkyy näkyi jo ennenkin. Sitä paitsi minusta haukka on ns. naisenlihas, koska se kehittyy mm. lapsia kantaessa...40 cm rupee olee jo aika iso haukka, mutta riippuu tietty pituudestakin...
No 10: voisitko häipyä täältä muita häiritsemästä. Olet häirinnyt meitä jo useammassa keskustelussa. Anna ihmisten tykätä isosta habasta, jos heistä on kivaa.
Äläkä viitsi jatkuvasti haukkua muita.
Kiitti ja hei hei!
Mitä isommat sen parempi. Minusta ainakin iso treenattu hauis naisella on todella seksikäs, ja kun nainen sen vielä tietää, niin että esittelee ja leikittelee sillä niin mikäs sen parempaa esileikkiä onkaan. Niin no tietysti se kun pääsee hiplaamaan sitä isoa kiinteää muhkuraa ja mikseipä vaikka vääntämään kättä kyseisen naisen kanssa. Kunpa jostain löytäsi tuollaisen yli 40 senttisen treenatun naishauiksen ja sen omistajan.. aah.
Kyllä naisella saa haukkari olla vaikka 40 cm, jos muuten on naisen näköinen ekä parta kasva. Kyllähän todella mukavasti treenattu (mutta ei mikään kuiva ja ryppyinen bodarilook) on se mikä miehellä saa tykittämään pöksyissä. Osa miehistä ei halua tätä myöntää, mutta todellisuudessa 99 % terveistä heteromiehistä HIMOTTAA ENITEN SOPIVASTI LIHAKSIKAS JA VAHVA NAINEN.
Sellainen joka uskaltaa haastaa miehen vaikka kädenvääntöön ja joka pystyy vaikka voittamaan miehen siinä.
Sellaiset naiset saa miehet laukeamaan kerta toisensa perään, lopttomiin. Pelkästään jo perussänkypaini voimakkaan naaraan kanssa on jotain ihan erilaista kuin peruslahnan tavis-muijan kanssa.
Olen viisikymppinen hoikka mies. Mittasin nauhalla hauiksen ympäryksen ja sain tulokseksi vain 36 cm. Kyllä hiukan harmittaa mutta toisaalta eipä tuo haittaa sillä olen pitänyt aina isoista vahvoista tytöistä ja naisista. Kunpa pääsisi kokeilemaan voimia jonkun kanssa. Koulu aikoina väänsin tyttöjen kanssa, hävisin joskus kun olin luokan heiveröisin poika. Nykyään olen työssä saanut hyötyliikuntaa ja voimaakin on.
Itse olen mitannut olkavarren ympäryksen ja se on n. 42 cm. Siihen sisältyy ojentaja sekä hauis.
Mielestäni mittasit aivan oikein. Itse käytin aivan tavallista mittanauhaa, mittasin olkavarren ympäri ja sain tuon pienen tuloksen. 42 cm on todella upea ja näkemisen arvoinen. Olen ollut koko ikäni hoikka ja kärsinytkin siitä.
onko se tosiaan jossain suljetulla hoidossa, ja välillä livistää kirjastoon ja koneen ääreen?... ja silloin paukuttaakin palstan täyteen noita ällöttäviä hauis-body-amatsoonisekoilujaan.