Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kattooko kukaan TV2 dokkaria, jossa näännytetään lapsia kuoliaaks.

Vierailija
27.03.2008 |

ITKU TULEE SILMIIN JA OKSETTAA.

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on koulutetun, motivoituneen henkilökunnan puute ja huono hallinto.

Vierailija
22/70 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka pistää rahat joihinkin helvetin aurinkovarjoihin kun lapset näkevät nälkää ja hoitajia on liian vähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin olen tehnyt paljon ulkomaanmatkoillani hyväntekeväisyyttä. Thaimaan reissulla autoin mm. kymmentä koditonta lasta. Ostin vaatteet, ruokin ja annoin rahaa tulevaa varten. Hetken ilo heille edes.

Toisella reissulla autoin kulkukoiria. Vein muutaman eläinlääkärille(jalat poikki, amputoivat), syötin ja juotin joka päivä reissunajan.

Yhdellä reissulla kävin paikallisessa orpokodissa. Vein lapsille torilta ostamia tuoreita hedelmiä. Voi kun tietäisitte miten onnellisiksi he tulivat.

Vierailija
24/70 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suklaata, menee hampaat pilalle! Mieluummin vaikka purukumia. Luultavasti vaan noihin paikkoihin ei niin vain pääse turistit.

Vierailija
25/70 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku leadership-kurssi tekis sille hyvää ;) Kun siis haukkuu alaisiaan tyhmiksi ja laiskoiksi eikä itse ota vastuuta mistään.

Vierailija
26/70 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumminkin noilla työntekijöillä ei ole rahaa auttaa. Mutta pienikin apu.. Varmasti aika menee hoitamiseen, mutta mitä se yksi halaus päivässä per lapsi tekisi! Ei mitään, siihen kyllä voisi olla aikaa. Tai juttelu, leikkiminen!

Vierailija
27/70 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä mieli.

Vierailija
28/70 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en osta omaatuntoa ja hyvää mieltä rahalla. En syydä sitä satunnaisille kohdatuille.

Vierailija
29/70 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minä en osta omaatuntoa ja hyvää mieltä rahalla. En syydä sitä satunnaisille kohdatuille.

Vierailija
30/70 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et vaan vaatettanut kerjäläismafian lapsityöläisiä

Vierailija
31/70 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kameroiden läsnäollessa elämä oli noin hurjan näköistä....mitäköhän se lienee todellisuudessa -kameroiden poistuttua?

Voimaton olo. Maailma on pahaa täynnä, eikä kaikkea kurjuutta voi poistaa. Silti ajattelen tällaisia: olen ammattia vaihtamassa ja jo pidempään miettinyt, miten voisin uuden ammatin kautta auttaa ja vaikuttaa suomen/maailman lasten oloihin.

Vierailija
32/70 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Saatana on olemassa ja voi oikein hyvin. Hän haluaa tuhota, tappaa ja varastaa ja haluaa valjastaa ihmiset tämän päämääränsä toteuttajiksi.

Vierailija
33/70 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten miksi se ei auta?

Vierailija
34/70 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollainen hyväksytään hiljaisesti, samoin ihmiskauppa. Jos Euroopan päättäjät todella välittäisivät, tuollaista ei tapahtuisi.

Suomalaisen maanviljelijän puolisona tiedän, että kyllä kaikki pikkujututkin pystytään valvomaan, jos vain on mielenkiintoa.

Kunpa tuon ohjelman myötä edes jokin vähän muuttuisi. EU:n pitäisi tehdä edes jotain, että kaikilla olisi unionissa säännöt samalta planeetalta.

Vierailija
35/70 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäänsä sen ykkösprioriteetti oli pitää mukava työpaikka.

Vierailija
36/70 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan voi tuollaisen jälkeen uskoa Jumalaan. Ja ihan turha selittää ihmisten valinnan mahdollisuudesta. Mitä valinnan mahdollisuutta oli sillä pienellä elävällä luurangolla, kysyn vaan.

Vierailija
37/70 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan siellä huonekaluja, leluja ja uima-allaskin. Mutta tässä nyt taas nähdään se, mitä täällä Suomessakaan ei aina tajuta, että pelkät seinät ja infra ei riitä! Tarvitaan osaavia ihmisiä, joilla on asenteet ja arvot kohdallaan. Tuossa bulgarialaisessa hoitolaitoksessa ei oltu panostettu henkilökunnan koulutukseen ja työnohjaukseen lainkaan. Ne hoitajat olivat se tuppukylän ämmiä, vailla minkäänlaista käsitystä ja näkemystä työstään. Tekevät duunariasenteella vaan sen mitä eksplisiittesti käsketään ja jättävät aivoilla ajattelun muille. Ja toisaalta, jos joka päivä työnsä puolesta näkee noita kuihtuneita lapsia, niin kai sitä alkaa pitämään asiantilaa normaalina, ihan kuten ne tavalliset virkailijat, jotka hallinnoivat natsien keskitysleirejä.

Vierailija
38/70 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itku tuli silmään mullekin. Kuinka erilainen elämä' noilla ihmisillä olisi, jos ne ois sattunu syntymään jonnekin parempiin oloihin? Ja mä olen säälinyt mun lasta, kun on köyhän yh:n lapsi...

Vierailija
39/70 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähempiosaisen hyväksi.

Hatunnosto sille, joka edes yrittää. Täälläkin riittää noita jeesustelijoita, jotka on niin helvetin tiedostavia ja fiksuja, että kun tarpeekis kauan ovat asiaa joka kannalta pohtineet, löytyykin aina syy olla tekemättä mitään ja vierittää vastuu toisten harteille. Joku tekee sentään JOTAKIN.

Vierailija:

Toivottavasti et vaan vaatettanut kerjäläismafian lapsityöläisiä

Vierailija
40/70 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on tuollaisia toimittajia jotka tekevät juttuja tuollaisista jumalan hylkäämistä lapsista.

Voi että suretti se Dina, joka oli filmin alussa vielä sellainen iloinen ja puhelias tyttö, luki ja kirjoitti. Ja miten alkoi taantua ja heijata itseään pikku hiljaa. Ja kaipasi äitiään, jota odotti hakemaan. Äiti vaan ei halunnut kuulla lapsesta enää mitään.

Ja se " johtaja" ! Voi helvetti mikä tyyppi!

Lapset oli ilmeisesti kohtuullisen hyvin pestyjä ja puettuja, mutta kaikki muu olikin sitten retuperällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi