jalkasärky
Mun jalat on alkaneet särkeä varsinkin iltaisin, mutta tänään jo heti aamusta alkaen. Varsinkin pohkeissa tuntuu sellaista jatkuvaa särkyä. Mitä tälle voi tehdä? Onko jotain jumppa/venyttely liikkeitä? Lonkat särkee öisin, mutta se ei niin haittaa. Enemmän tonne hermoihin alkaa ottamaan tämä jatkuva särky.
Rv 32
Kommentit (2)
Itse sain suuren avun levottomiin jalkoihin/pohjesärkyyn luontaistuotekaupoista saatavalla Carmolis yrttigeelillä! Carmolis geeli on sekä viilentävä ja jonkun ajan kuluttua lämmittävä,hoitava yrttigeeli. Iltarituaaliin kuului että ensin venyttelin pohkeita kunnolla sitten lämpimään suihkuun,suihkuttelin pohkeita niin kuumalla vedellä kun pystyin,kuivasin ne ja carmolista päälle.(ja joskus mies vielä hieroi) Pahimpina iltoina/öinä auttoi n.tunniksi sitten sama homma uudestaa! Niin ja lämpöiset pitkät villasukat jalkaan!Kokeile ihmeessä!! Toivottavasti auttaa!!
T: Miiu
Itse laitan aamulla heti herättyäni tuota voidetta sääriin ja vedän stay up-tukisukat jalkaan (Instrusta 25e). Sillä pysyy jalkasäryt kurissa. Illalla otan tukisukat pois jalasta, käyn suihkussa ja laitan taas Hirudoid Fortea. On melko tyyristä (16e/iso tuubi), mutta on ehdottomasti hintansa arvoista. Se parantaa pintaverenkiertoa ja on sallittu raskauden aikana.
Tytteli-83 rv 30+3