Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos joku nainen kiinnostuu sun miehestä,

Vierailija
26.03.2008 |

niin mitä teette asialle, miltä susta tuntuu ja miltä miehestä, mitä sitten tapahtuu?

Eli oletetaan vaikka että se nainen ns tuntee miehesi ja täten hänellä on syy soitella tai käydä työpaikalla tai harrastuksessa tai samalla kaverilla tms, ja nainen tietää kyllä että sinä olet olemassa. Mitä miehesi sanoo tuolle naiselle jos hän silti vaan pyytelee kahville tai luokseen kylään tai jopa kutsuu itseään miehen luokse tai samaan paikkaan kysyy voiko tulla mukaan.

Eli ärähtääkö miehesi vai onko vaivautunut vai koittaako olla vaan ku ei mitään jos nainen rauhoittuisi vai mitä vois tehdä?

Miten itse toivotte miehen käyttäytyvän tätä ihastunutta naista kohtaan? Tylysti? Kylmästi? Ilkeästi? Viileästi? Kiltisti? Kohteliaasti? Ymmärtäväisesti? Antaen ehkä jopa toivoa?

Saako mies mennä mielestänne naisen kanssa jonnekin jos nainen pyytää? Haluaako mies mennä`?

Joo paljon pohdintoja mutta tällaista nyt omassa elämässä ollut ja vaikea suhtautua, oon sanonu että olis sille naiselle mukava eikä tylyttäis vaikka mies itse ehdotti että olis tyly vaan. Tulee mulle sellanen myötähäpeä tai sääli tms, en tiedä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että " hei, mä olen varattu ja rakastan mun vaimoa joten sovitaanko samantien että mua on turha pyydellä mihinkään kahville yms." Ei ole turhan tyly mutta viesti menis varmasti perille.

Vierailija
2/10 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hänellä ikäänkuin tavallaan olisi asiaa eli ei voi ihan suoraan ärjyäkään että lopeta, kun periaattessahan asia saattoi olla ns oikea eikä vain kiinnostuksen takia esitetty. Vaikeaa olla tyly enkä halua miehenikään olevan.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän kiinnostuu. Sitten nauramme sille naiselle yhdessä ja sen " iskuyrityksille" .

Vierailija
4/10 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitatko että miehesi (ja sinä?) nauratte sille naiselle päin naamaa kun juttelee miehellesi?

ap

Vierailija
5/10 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies joutui aikaisemmin työssään olemaan paljon naisten kanssa tekemisissä. Sattui myös ihan selviä ihastumisia,joista mieheni kertoikin mulle. Jotkut naiset soittelivat muka työasioissa illalla,vaikka siis päiväaikaan ne olisivat olleet paremmin hoidettavissa. Yksi nainen pyyteli myös kylään ja jos sielläpäin liikkuisi iltaelämässä niin voisi pyytää hänetkin mukaan jne..Mies siihen sanoi että kohteliaasti että hän on naimisissa ja perheellinen,että harvoin tarjolla oleva vapaa-aika kuluu perheen parissa.

Muutamia röyhkeitä naisia on liimautunut mieheeni kiinni ravintolassa joihin mieheni on suhtautunut viileästi ja esitellyt minut naisille. Saatan olla hetken mustis,mutta luotan mieheeni 100%.

Ja sikäli jos hän vieraan naisen matkaan päättäisi lähteä, niin minkäs minä sille sitten voisin. Mies kyllä aina sanoo että hän on yhden naisen mies eli mun:)

Vierailija
6/10 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tulisi mieleen naureskella kenenkään ihastumisille ja pitäisin outona jos mieheni nauraisi. Itsetuntoni on tarpeeksi hyvä, ei ole tarvetta ilkkumalla kohottaa itseäni, ja mieheni on empaattinen ja inhimillinen.

Vierailija
7/10 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan noin.

Mutta jos esim. miehestäni kiinnostunut muija lähettää miehelleni viestiä, niin nauramme yhdessä ja keksimme hassuja selityksiä miksi mieheni ei voi tavata häntä : D

Todella viihdyttävää.

Vierailija
8/10 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja millainen ihminen koittaa yrittää tietoisesti varattua?

Hän ansaitseekin tulla naurunalaiseksi.

Vierailija
9/10 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli miestä jonka tietävät olevan naimisissa, ovat huoria.

Ei enempää eikä vähempää.

Vierailija
10/10 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se on aina ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme