Ulkomaalainen nainen kumppanina, uhka vai mahdollisuus?
Huomenna deitille aasialaisen naisen kanssa, juttu on luistanut todella hyvin ja molemmat ollaan ihastuneita. Mitä eroja olette huomanneet Suomi-neitoon verrattuna, jos tästä kehkeytyisi jotain ihan kunnollistakin? Aiempaa kokemusta ulkomaalaisista ei ole, ja vaikka käyttäydyn fiksusti niin en osaa välttämättä ottaa kulttuurieroja huomioon.
Fiksun oloinen tyyppi, opiskelee meribiologiksi, ikää 28v ja itse olen 42.
Kommentit (16)
Jo 25 vuotta naimisissa aasialaisen naisen kanssa ja tekisin sen uudelleenkin.
Mutta tietysti kaikki ovat yksilöitä taustoista riippumatta.
Olisiko semmoinen mitään, että ajattelet ihmisiä yksilöinä etkä kulttuurillisina stereotyyppeinä?
Uhka jos on venäläinen, mahdollisuus jos aasialainen
Minä en koskisi pitkällä tikullakaan mieheen, joka on ollut ulkomaalaisen naisen kanssa! Hyi helv.. 🤮
Ja jos on lapsi ulkkiksen kanssa niin 🤢🤢🤢🤮🤮🤮
N28
Vierailija kirjoitti:
Minä en koskisi pitkällä tikullakaan mieheen, joka on ollut ulkomaalaisen naisen kanssa! Hyi helv.. 🤮
N28
Ja syy tähän on tarkalleen sanottuna mikä?
Varakas serkku meni naimisiin thainaisen kanssa.
Viisi vuotta myöhemmin hän oli enää pelkkä serkku.
Vierailija kirjoitti:
Uhka jos on venäläinen, mahdollisuus jos aasialainen
Aasialaisia ne venäläisetkin ovat, ainakin iso osa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N28
Ihan puhtaasti tasa-arvo. Suomalaiset miehet ajattelee ihan samoin naisesta jolla ulkkis mies. Potut pottuina.
N28
Vierailija kirjoitti:
Ei kai niissä mitään sen suurempia eroja ole.
Vaimo on Pohjois-Irlannista.
Tämä. Reikä ku reikä, väristä viis. Saman asian ajaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kovin suuria, mielestäni vaimosi oli ehkä vähän lihava mutta kompensoi sen hyvin suihinotossa, verrattuna omaan vaimooni. M55
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N28
Ihan puhtaasti tasa-arvo. Suomalaiset miehet ajattelee ihan samoin naisesta jolla ulkkis mies. Potut pottuina.
N28
Asioitko myös vessassa seisaalteen tasa-arvon nimissä?
Suurin osa maailman miehistä seurustelee ulkomaalaisten naisten kanssa. Eiköhän se aika monella ole mennyt ihan hyvin.
Mun veljelläni on venäläinen vaimo, ja uhalta on vaikuttanut. Harvemmin ovat samassa maassa.
Jos tämä ei ole provo, ikäeron takia olet naiselle sugardaddy
Eiköhän jokunen niistä tänne tulleista ukrainalaisnaisista päädy naimisiin suomalaisen miehen kanssa. Näin saadaan heitä kotiutettua.