Miten Merin ja Antin treffit menivät? En nähnyt? ov
Kommentit (11)
Meri on paljon symppiksemmän oloinen.
mäkin missasin just noi Merin treffit? Oliko Antti puheiden perusteella Meriinkin tosi ihastunut?
Edes hitusen aitoutta. Bettina on tyypillinen stadilainen otsispissis.
Mutta mä en voi sietää sitä Meriä, kun se vaan toistelee Antin sanomisia. Ikinä sillä ei ole mitään omaa sanottavaa, tai sitten ne kohdat on vaan leikattu pois. Kyllä Bettina on paljon luonnollisemman oloinen kuin Meri ja toivon että Antti valitsee Bettinan.
mutta voiko melkein kolmekymppinen mies rakastua teinityttöön, joka himassa kertoo iskälle ihastuksestaan?
Ens viikolla selviää...
Eivät sitten saaneet pysymään sitä salassa. Kyllä toi mun mielestä oli jo tänään aistittavissakin, Antti oli Merille paljon tunteikkaampi ja aidompi.
Ja nehän oli bongattu sen Bettinan kanssa luistelemasta viime viikolla??
Onko totta?? Mutta bettiinan kanssa se hehkuttelee ikävää ja hyvää oloa yms. Jotenkin outoa jos valitsee merin, vaikka sitä toki toivon.
Minkä ikäinen B on?
jotenkin sen Antin ja Bettiinan väliltä oli häipynyt johonkin se jännite mikä niillä oli aikasemmin. Meri ois Antille hyvä valinta, vaikkakin hieman yksinkertaisen oloinen typykkä, mutta sopii varmaan Antille? Minustakaan tuolla Merillä ei ole ikinä mitään sanottavaa...paitsi " ihanaa...ihanaa..ihanaa" koskaan ei ole mitään fiksua suustaan päästänyt.
Ana olisi ollut kaikista paras, mutta jäipähän tyttö vapaaksi paremmille miehille!
jonka joka toinen sana on niinku ja joka ei muuta toistakaan kuin miten ihana fiilis on ja miten hyvältä tuntuu toisen läheisyys ja tietenkin vielä iskästä kuulee koko ajan.
Oletko kuullu Bettinan puhuvan mistään muusta, asiasta?
ja toivoisin että valitsee merin mutta luulen että antti valitsee kuitenkin bettiinan otsatukkineen.