Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*** KOTILOT *** vkot 13-15

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksikin onnea kaikille pikkusille jotka on tässä lähipäivinä täyttäny vuoden! Monella on tuntunu olleen synttärijuhlia :)

Perjantaina oltiin kontrollineuvolassa ja Safiralla on tullu painoa 55g/2vko.Nyt neiti painaa 4990g eli hoikka on. Pituutta oli tullu 2 viikos 1cm eli se on nyt 63,5cm ja hattuki oli kasvanu 0,4mm. Nyt täytyy antaa päivällä kiinteetä sen verran ku syö ja illalla velli. Muutamana iltana onki jo menny 2dl maissivellii :) Safira selvästi tykkää vellistä, kiinteet joita maistettu (maissi, peruna ja parsakaali menee vaihtelevasti. Seuraava neuvola on 5kk neuvola ja siihen on puoltoista viikkoo. Neuvolan täti ei tuntunu olevan huolissaan vaikka mua ittee vähän huolettaaki :( Toivottavasti seuraavaan neuvolaan mennes on tullu kivasti painoo.

Tultiin tänään Tukholman risteilyltä ja mukavasti meni reissu. Safira oli tosi kiltisti ja nukku eilen paljon ku oltii Skansenin eläintarhassa. Isosiskot oli innoissaan mennosta ja meiningistä mut Safiralle riitti ja kelpas välillä laivalla vaan äidin syli. Me ollaan annettu velli huoneen lämpösenä joten illalla oli helppoo kaataa velli vaan purkista tuttipulloon. Eilisen päiväruoanki sai hyvin lämmitettyy Skansenin ravintolassa.

Tarald kera kolmen prinsessan

Vierailija
2/46 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän turinat mahtuu hyvin kolmen viikon pinoon =)

Neuvolakuulumisia: Ei ole meidän Pepin ruokahalussa mitään moitittavaa, heh. Neiti painoi 8,9kg 10kk neuvolassa, ja nyt tasan 10kg!! Eli painoa oli tullut kahdessa kuukaudessa yli kilo! Huh huh. Ja pituutta " vain" 1 1/2cm. Neiti nyt 72cm. Eli yli 5,5cm lyhyempi kuin siskonsa 1-v päivänä ;o) No, ovat olleet kyllä koko ajan aivan eri kalibeeria... Hyvin meni neuvola, kaikki oli oikein hyvin. Meillä oli samalla nopea tarkistus lääkärille korvien takia, ja kuukauden päästä uudestaan. Korvat ovat terveet muuten, mutta toisessa välikorvassa on nestettä. Tärykalvot liikkuu eikä korvassa ole tulehduksen oireita. Kuukauden päästä sitten putkitukseen, jos vielä nestettä löytyy. Hyvin voidaan odottaa vielä kuukausi, aika voi vielä parantaa... Pitäkää peukkuja!

Pääsin neuvolaan yksin, kun mun vanhemmat soittivat että haluaisivat tulla tekemään lumitöitä (noin siinä käy kun 30-vuoden kotitaloasumisen jälkeen muuttaa rivariin), ja vanhemmat lapset jäivät pihalle posket punaisina ähkimään lunta penkkaan! Mua ei olisi YHTÄÄN enää hotsittanut koko lumisade, mutta nyt sitä lunta sit taas on, hö. Pääsiäislauantaina oli sokkelin vieressä jo kukkivat sinivuokot. Joo o, arvaahan sen miten niille kävi :o/

Mitäs muille kohta 1-v tai jo täyttäneille kuuluu =)

T:Yksi ihan hirmuisessa vauvakuumeessa oleva...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli tänään Safiran 4kk neuvola ja jäi vähän huono mieli. Painoa oli tullu viime kerrasta vaan 30g eli nyt paino oli 4935g. Pituutta oli tullu puol senttii ja pituus oli nyt 62,5cm. Nyt alotetaan kiinteet, itte asiassa Safira maistoki tänään maissia ja tykkäs :) Tuli vaan tylsä olo et onks rassukka eläny viimisen kuukauden nälässä vai miksei paino nouse. Maitoa kyl tulee ku sitä heruuki samalla ku toisesta rinnasta imetän. Neuvolan täti sano ettei maito oo enää niin paksua vaan on vetisempää ku ihan vauvan synnyttyä. No me mennään painotarkkailuun parin viikon päästä.

Onks kellään muulla ollu samanlaista tilannetta? Jotenki ite vaan huolestuin kauheesti! Safira on kuitenki virkee, ilonen vauva joka pissaa hyvin ja jokeltelee. Lääkäri sano et kaikki on ihan normaalia. Tuli vaan pelko et onks jotain pielessä...

Muuten menee mukavasti tyttöjen kanssa ja isot tytöt on innoissaan ku saatiin taas lunta :) Onhan se mukavaa mut kuulemma saattaa sulaa pian pois.

Lauantaina vietetään keskimmäisen tytön synttäreitä, täyttää 4 vuotta. Jos vaikka mentäis luistelee jäähalliin ja sit herkuttelee mäkkiin.

Tarald ja pikkunen hoikka neiti Safira 4kk (synt. 20.11.2007) sekä isosiskot

Vierailija
4/46 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taraldille voimia.eiköhän tuo että tyttö on pirteä ja pissaa niin kerro jo jotain että tytöllä kaikki ok=)Jospa kiinteät saisi tytön kasvamaan=)

Poika täyttää ens viikolla 1-vuotta ja sitten neuvolakin niin saadaan uudet mitat=)

Mitään ihmeitä meille ei kuulu,perusarkea lasten kanssa.Oli kyllä vuosisadan pyry eilen ja kohta poitsujen kanssa suunnataan lähipuistoon möyrimään lumeen=)kunhan äiti saa kahvin ensin=)

Meillä on siirrytty yksiin päiväuniin,poika on nukkunu 2-3h unet.

Iltapäivällä on tarkotus lähtee vauvan kanssa lasten ensiapukurssille.Toivottavasti niitä taitoja en tarvii,mutta hyvä käydä kuitenkin=/

Huiskutin ja kolmikko

Vierailija
5/46 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarald: Tiedän tunteen, eli kun on huolissaan niin on huolissaan, vaikka th ja lääkäri sanoisi mitä! Mulla ei ole henk.koht. kokemuksia kasvun hidastumisesta, mutta hyvän ystäväni poika ei ollut 6vkon mennessä syntymästä saavuttanut vielä syntymäpainoaan. Huoli oli valtava... Mutta nyt tämä poika on ihan reipas, joskin edelleenkin hieman pienikokoinen, puolitoistavuotias vesseli.

Mut kopsasin sun tekstistä osan, missä oli mun mielestä pähkinänkuoressa kaikki " Safira on kuitenki virkee, ilonen vauva joka pissaa hyvin ja jokeltelee. Lääkäri sano et kaikki on ihan normaalia. Tuli vaan pelko et onks jotain pielessä..."

Eli jos voin virtuaalisesti jotain neuvoa, vaikka tiedän, että en tiedä yhtään sen enempi kuin sinäkään, niin ota nyt aikalisä, ja keskity siihen, että Safira on iloinen ja hyvinvoiva sekä niinkuin huiskutinkin jo sanoi, vaippakin kastuu niin se on tosi hyvä merkki. Jos ihan kauheasti huolestuttaa, niin sitten kannattaa sanoa siitä neuvolassa vielä vaikka kuukauden päästä kun siihen mennessä kiinteiden aloituksen pitäisi (kai) jo näkyä =)

Tsemppiä teille, ja kirjoita taas kuulumisia, et miten paino kehittyy... =)

Vierailija
6/46 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä enää olis tarvinnu sataa lunta; olisi satanut kolmisen kuukautta sitten niin olisi ollut kiva, mutta ei enää. Nyt on sitten tiedossa kunnon loskakelit kun viikonlopuksi on kai luvattu lämmintä.

Tarald: Sanoisin sinulle, että älä vielä huoli. Yksi mittauskerta ei kamalasti kerro vauvan kasvusta. Nimittäin pituuskin on niin " noin arvo" kun sitä vauvaa on tosi vaikea saada aina samalla tavalla venytettyä. Ei se tarvitse kuin sen, että jalka on vähän enemmän koukussa tai pää vähän lysyssä hartioiden välissä niin heittoa tulee reilusti. Meillä on kaikilla kolmella tullut pieni kasvunnotkahdus 3-4 kk iässä ja itseasiassa siinä on sitten käynyt niin, että kasvu onkin sitten jatkunut sitä uutta käyrää pitkin johdonmukaisesti. Eli kasvu saattaa alkuun vähän hakea sitä omaa uomaansa. Lapsen yleisvointi kertoo kyllä paljon ja jos tyttö on iloinen ja virkeä kuten kirjoitit, niin en usko, että on huolta. Pakko vielä vähän takertua; se ei kyllä pidä yhtään paikkaansa, että rintamaito litkuuntuisi vauvan varttuessa.

Meille ei kuulu mitään uutta ja ihmeellistä. Pystyynnousuharjoitukset jatkuvat ja synttäritarjoiluja pitäisi alkaa miettimään. 1v neuvola on vielä tulossa.

adalat + tytöt

Vierailija
7/46 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppi on nyt sitten 1-v! Vau. Pieni meni kyllä jo päikkäreille... Sunnuntaina juhlitaan =)

Mä muuten kanssa ihmettelin Taraldin kertomusta lukiessa, että miten th voi sanoa, että äidinmaito on muka litkumpaa aikaa myöten... Aika ihmeellistä " tietoa" ammattilaiselta!

En antanut enää tänä aamuna Pepille tissimaitoa. Se on ohi nyt. Vuoden sitä kesti, ja se on hyvä saavutus =) Olen itsestäni ylpeä ja tyytyväinen -nytkin onnistui täysimetys 6kk asti, ja imetystä muuten vuoden ikään asti! Nyt menen hyvällä omalla tunnolla ostamaan yhdet uudet jämäkät liivit itselleni :o) Kumma kyllä, haikeutta tietty ilmassa, mutta sopivassa määrin, ehkä olen osannut nyt käsitellä imetyksen lopetukseen liittyviä tunteita jo pidemmän aikaa, niin itse lopetus on nyt jopa yllättävän iisiä...

Eipä muuta kuin viikonloppuja kaikille!

Vierailija
8/46 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas sorrun päivittelemään, mutta aivan kamalaa miten tämä aika menee. Tuntuu, että ihan hetki sitten jännättiin odotuspuolella sitä, kuka pääsee seuraavaksi synnyttämään ja nyt nämä pikkuiset täyttävät jo vuoden. Tai osalla on jo täyttänyt. Hienoahan se on, että lapset kasvaa (välillä tulee ajateltua, että onko sitä täysin hullu kun haaveilee nelosesta juuri kun tämän toukan kanssa on päästy yli vauvavuodesta ja elämä on helpottanut paljonkin kun lapsi on oppinut liikkumaan yms), mutta on se samalla myös aika haikeaa. Koskaan ei näitä aikoja saa takaisin.

Meilläkin pikkuhiljaa lopetellaan imetystä. Se tissihiiri kausi tosiaan liittyi muuttoon ja uuteen paikkaan ja nyt kun on kotiuduttu on imetys vähentynyt tässä ihan itsekseen niin, että eilen en imettänyt ollenkaan enkä tänäänkään ole ainakaan vielä. Taktiikka on taas vanha hyväksi havaittu: en tarjoa, mutta jos iso tissinkaipuu itkee ja menee karjuksi niin sitten saa. Tosiaan eilen ei tyttö muistanut koko tissiä, joten saapa nähdä onko tämä nyt sitten tässä. Yllättävää kyllä, minulle ei ole iskenyt vieroitushaikeutta ollenkaan. Oikeastaan odotan sitä, että pääsen liiviostoksille. Sitä kun on taas vuoden verran saanut kulkea imetysliiveissä, jotka niin kätevät kuin ovatkin, ovat kuitenkin aikamoiset löppänät, niin tuntuu kivalta mennä ostamaan jotkut kauniit ja tukevat ihanuudet. :0)

adalat + tyttöset

Vierailija
9/46 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pepille 1v onnittelut! Siitä se alkaa,

Tuosta kasvuasiasta. Itse en noita käyriä ole tuijotellut. Jos lapsi kuitenkin syö ja jaksaa muuten hyvin, niin ei hätää, jos ei paino tai pituus ihan käyrillä mene. Riippuu paljon terkkaristakin miten asioihin suhtaudutaan. Esim meillä kakkonen oli vähän keltainen syntymän jälkeen, mutta lääkäri päästi meidät kotiin. Painosyynissä käytiin sitten 2x vko vaikka syntymäpainokin oli jo ylitetty ennen sairaalasta lähtöä! Ja hyvin tyttö kasvoi. Mutta tietysti se huolestuttaa kun neuvolassa johonkin tarttuvat.

Meillä piti olla tänään kakkosen 2v neuvola ja kolmosen 10kk neuvola, mutta siirtyikin 3 viikon päähän! Et kiva.

Ite kävin tänään yksityisellä ultrassa ja siellä se pieni ihmisen alku köllötteli ja sydän löi! Kyllä sitä sydän lyö aina muutaman lisälyönnin tuon nähdessä :)

Ja vauvakuumeisille vain tsemppiä yritykseen! Tulkaahan perässä!!

AIHA ja 3 tytsyä ja tähtönen rv 7+4

Vierailija
10/46 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyi sydämensyke! IHANAA! Voi hitsit, kun en ihan pysy nyt teidän tahdissa, mut voisin ainakin yrittää kaikkeni, että kun teidän tähtönen syntyy niin meillä oltaisiin jo pieniin päin... Mikä se LA on? Onko vielä marraskuun puolella?

Huomaatteko, kuinka ehdin surffailla netissä kun pitäisi järjestää juhlia. Mä olen aina samanlainen, että kun ehtisin hyvin surffailla se ei ole välttämätöntä, mutta kun olisi miljoona muuta asiaa niin sit kyl olen ruudun ääressä. On tää ihmeellistä... Nyt lupaan juhlallisesti niin teille kun itselleni, että seuraavan kerran avaan koneen huomenna illalla kun juhlat ovat ohitse =)

Vierailija
11/46 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimmäinen täytti tänään 4 vuotta! Piti mennä luistelemaan jäähallin luisteluvuoroon mut se oli peruttu meijän harmiks. Mentiin kuitenki vähän ulkoilee siihen lähistölle ja sen jälkeen mäkkiin syömään niin ku oltiin suunniteltu. Ainaki synttärisankarilla oli kiva päivä ku siitä illalla nukkumaan mennessä juteltiin.

Safira on nyt syöny maissisosetta jo neljänä päivänä ja hyvältä tuntuu maistuvan. Ens viikolla otetaan peruna maistatukseen. Oon vähän miettiny et josko lisäis velli iltaan, siis maissin tai peruna-porkkanan. Ilta ku on edelleen aikamoista tissuttelua.

Ihanaa Aiha ku näit vauvan sydämen sykkeen! Miten onnellinen olo siitä tuleekaan ku näkee ite et masussa on todellakin elämää :) Täällä jotkut on jo keskustelluki neljännestä (niin ja ainaki Aihalle jo tulossa). Ite oon pitkään haaveillu neljästä lapsesta mut saa nähä jääkö kolmeen koska mies ei kolmea enempää haluis. Tällä hetkellä Safiraki viel niin pieni ettei kovaa vauvakuumetta oo kerenny ees tulee ;)

Tarald kera kolmen prinsessan

Vierailija
12/46 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli ihan normaali perheviikonloppu.Ihan kiva touhuta välillä rauhassakin kun ensi viikonloppu on sitten ne 1-vuotis juhlat.

Sanoinkin miehelle että varautuu siihen että mun pinna tiukalla koko viikon,niinkuin aina ennen juhlia.Mä stressaan kaikkea vaikka ei ole ees mitään syytä=)Ristiäisiä ennen olin kun pahin hirmu=)

Meillä yöpyy ens viikonloppuna 6henkeä niin se tuo oman lisän siihen.On varmasti hässäkkää,mutta meillä käy niin harvoin ketään niin ihan kivakin.

Eilen kävin kakkosen kanssa kaksin uimassa ja perjantaina esikioisen kanssa shoppailemassa.Yrittää antaa niillekkin äitiaikaa kun kerrankin ehtii.

Mulla on iskeny hirvee ahdistus omasta vartalosta,ylipainoo ei ole,mutta tumtuu että maan vetovoima vetää ruumista alaspäin eli joka paikka roikkuu=/masentavaa...täytys kai jotain kiinteytys juttuja ruveta tekemään mutta kun oon niin pirun laiska.Nyt on jalat ja pylly ihan jumissa kun oltiin uimassa niin hypin pojan kanssa.Milä ihmeellä sitä saisi itsensä tekemään ees pari vatsalihasta per päivä..

Huiskutin kera vartalokompleksin

Vierailija
13/46 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli meille syntyi kolmas poika viikko sitten ja nyt ollaan opeteltu elämää 5-henkisenä perheenä.Esikoinen täyttää meillä pian 5v ja keskimmäinen täytti juuri 2v.Varsinkin tämä keskimmäinen on todellinen energiapakkaus jota saa vahtia koko ajan (tarkoittaa siis todella KOKO ajan).No, onneksi vauva vielä nukkuu suurimman osan aikaa, joten hetken saa totutella ennen kuin touhu alkaa todella...

Vierailija
14/46 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan mukaan mahtuu! Meillä on täällä pieni ja lämminhenkinen pino, vois niin kuvailla. Kirjoitellaan kun ehditään, ja tuetaan toisiamme virtuaalisesti... Monien vauvat ovat jo yhden vuoden iän ylittäneitä, mutta vielä me tänne kirjoitellaan, kun ovat nämä NIIN pieniä vielä =)

Onnea teille perheenlisäyksestä!!

Nyt aamutoimien kimppuun, kun pitää ehtiä muskariin ja kerhoon...

T:Anttuli kera kolmikon

Vierailija
15/46 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas tänne tullut mukavasti kirjotuksia kun en oo hetkeen käynyt lukemassa.

Uusikin oli tullut mukaan,pikkupäästäinen, tervetuloa mukaan ja onnea vauvasta!

Aiha: ihanaa, olet nähnyt sydämen sykkeen, voi tuli aivan haiku kun muistaa sen tunteen mikä siitä tulee.

Huiskutin: mulla on sama fiilis vartalostani, mullakaan ei ylipainoa ole mut silti paikat roikkuu, maha ja reidet on odotuksen jäljiltä pahassa kunnossa. ja mäkin oon yhtä laiska tekeen mitään vatsalihas juttuja tai muuta. ja jalka on siinä kunnossa ettei pysty edes lähtemään lenkille. vielä kun tietää et imetys loppuu niin tisseistäkään ei oo enää mitään jäljellä, tosi masentavaa.

Tarald:Meilläkin on aina ollu pieniä lapsia. Älä huoli, kyllä ne siitä kasvaa omaa tahtiaan. Eikä lapsi olis noin tyytyväinen jos olis nälkäinen tai jotain pielessä.

Meillä oli 5kk mitat 7kg ja 62 cm. Eipä kysytty enää et osaako poika pyytää ruokaa. :) kääntyä olis ilmeisesti pitäny osata mitä atte ei tee. yritystä kyllä on mut ei oo vielä onnistunu. Mä en moisesta huolestu, kovasti kerkiää vielä oppimaan.

mut ens kuus sit se pitää osata ku menee neuvolaan, tuli käsky.

Oon taas lasten kanssa päinsä, isätä kertaamassa ke iltaan asti.

Tuo mun pohje ei sit parane millään, nytkin kipu on ihan sietämätön kun kävin päivällä kaupassa ja piti vähän enemmän kävellä. Pistää niin pirusti! eikä siihen auta edes burana 600.

Mut nyt pikkumies huikkii vaunuista, taitaa päiväunet olla ohi.

72oinas ja pesue

Vierailija
16/46 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkupäästäiselle tervetuloa mukaan!!

Meidän pikkumiehen 1-vuotis mittoja.75,5cm ja 10,7kg.Hyvin kasvanut niukasta ruokavaliostaan huolimatta=)Vesirokko rokote otetaan ensi viikolla,muilla rokko on ollut ja se oli niin rankkaa etten halua kuopukselle sitä=(Atooppinen iho tekee siitä kuulema vielä inhottavamman=(

Nyt mentävä!!

Vierailija
17/46 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkupäästäiselle tervetuloa mukaan!!

Meidän pikkumiehen 1-vuotis mittoja.75,5cm ja 10,7kg.Hyvin kasvanut niukasta ruokavaliostaan huolimatta=)Vesirokko rokote otetaan ensi viikolla,muilla rokko on ollut ja se oli niin rankkaa etten halua kuopukselle sitä=(Atooppinen iho tekee siitä kuulema vielä inhottavamman=(

Nyt mentävä!!

Vierailija
18/46 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille syntyi aivan ihana pikkuprinssi 25.3 mitoin 4800g ja 52cm,synnytys oli nopea kesti vain 50min..tytöt ovat hyvin ottaneet vauvan vastaan..

Meillä opetellaan kovasti vaipattomuutta ja melkein aina onnistuu kaikki asiansa hoitamaan tuonne pottaan mut välillä sattuu vahinkoja,mut nyt on lopetettava kun pikkumies heräilee..

Vierailija
19/46 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on oltu ahkeria kirjoittelemaan! Piti sitten laittaa itsekin muutama rivi.

Pääsiäisenä meillä vietettiin 1-v. synttäreitä ja eilen oltiin neuvolassa. Mitat oli 77 cm ja 10,2 kg. Aika saman kokoisia on meillä olleet kaikki pojat tän ikäisinä, paitsi kakkonen oli peräti 2 cm lyhyempi. Myöhemmin poika otti kirin ja on nyt roimasti pisempi kuin esikoinen saman ikäisenä, että eipä näistä mitään osaa ennustaa. Toivon vaan et kaikki tulis pituudessa enemmän isäänsä (185 cm) kuin äitiinsä (158 cm)... :)

Omista kuulumisista sen verran, et sain kipsin pois jalasta pari viikkoa sitten ja oon nyt opetullut kävelemään ilman keppejä, muutaman päivän vasta. Kankeeta on meno vielä, kun ei nilkka oikein taivu, mutta eiköhän tuo siitä ala vetreytyä.

Jaahas, nyt tais Altti herätä, täytyypi mennä.

AIHA:lle vielä onnittelut pienestä tähtösestä!

Luna ja Altti 1v.

Vierailija
20/46 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn tosi usein lukemassa muiden kuulumisia, mutta jotenkin tuntuu ettei oo mitään kirjoitettavaa, mutta kaipa sitä nyt sit jotain voi kirjoittaa kuitenkin.

Ensinnäkin onnittelut AIHALLE tähtösestä, todella nostan hattua kun jaksat vielä neljännenkin suoraan perään, hienoa!!!

tytöt040507: Onnea pienestä pojasta, miltäs nyt tuntuu saada poika kolmen tytön jälkeen? Ja sullekin hatunnosto kun jaksat 4 pientä hoitaa, todella kunnioitettavaa!

Kovasti täällä on näköjään muillakin Kotiloilla vauvakuumetta, mulla ei ole eikä tule. Meidän lapsiluku on täynnä, olen ihan tyytyväinen näihin kolmeen vesseliin, vaikka ei sitä tyttöä meille sitten tullutkaan... No en kyllä vaihtais yhtäkään näistä tyttöön.

Meillä vietetään sitten perjantaina 1-vuotissynttäreitä, kylläpäs se aika rientää, kauheeta, jo vuosi siitä kun pieni poika syntyi. Nyt on jo niin iso poika että. Syö kaikkea mitä tarjotaan, kävelee todella reippaasti, jopa ulkonakin kengillä mennä painaa kuin isompikin mies ja jos erehtyy laittamaan rattaisiin niin kauhee huuto ja selkä kaarelle, et mä haluun kävellä. Miten se tuntuukin et kun vauva lähtee kävelemään niin se ei todellakaan ole enää mikään vauva eli meillä ei oo enää vauvaa ollenkaan, yhyy... No silti ei ole kyllä yhtään vauvakuume.

Adalatille pitää toivottaa tsemppiä ja jaksamista rakennusprojektin kanssa! Varmasti raskasta aikaa!

Kuinka moni on muuten vielä kotona, vai joko on hoitovapaat lusittu?

Niin ja pikkupäästäiselle piti toivottaa tervetulot ja onnea perheenlisäyksestä. Siitä se arki lähtee pikkuhiljaa rullaamaan!!!

LapaLepa ja Lassi 2 pv päästä 1 v