Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisille: miten kosketan klitorista paremmin?

Vierailija
26.03.2008 |

Toivottavasti tästä ketjusta jää provoviestit pois. Ihan asiallisia vastauksia toivoisin naisilta.

Millainen kosketus/hieronta klitorikseen tuntuu hyvältä?

Osaan hyväillä tietenkin puolisoni klitorista, mutta ainahan sitä voi kehittyä paremmaksi ja siksi nyt liikkeellä. Vinkkejä otan kiitollisuudella vastaan! Voin sitten myöhemmin yllättää vaimoni ja antaa hänelle vielä paremman nautinnon :-)

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiihotuksen myötä. Oma mieheni ei tätä huomaa vaan hinkkaa koko ajan samaa kohtaa : ) Itse pidän enemmän pyörittävästä liikkeestä kuin edestakaisin hinkaammisesta

Aluksi haluan, että kosketus on voimakas mutta sitten orgasmin hetkellä hiukan hellempi. Lisäksi itse pidän siitä, että useampi sormi on samalla aikaa sisälläni. aina parempi jos saa sormet samalla molempii reikiin.

N37

Vierailija
2/23 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti vinkistä! Juuri tälläisiä vastauksia toivoinkin saavani! :-)

Mille tuntuu sellainen, että klitorista koskettaisi siten, että ottaisi sen kahden sormen väliin ja puristaisi aina välistä? Vai onko tuo pyörittävä liike kaikkein paras? Varmaan tämäkin ihan yksilöllistä, mutta kai jotain yleisesti toimivia juttuja on, kuten miesten kaluissakin:-)

Onko parempi koskettaa sormenpäällä tai sitten enemmän koko sormella? Jos vaikka tekee tuota hierovaa liikettä?

Mulla puoliso hyväillessään itseään, koskettaa usein juuri sormenpäällä ja toisella kädellä avaa tien sormelle. Siis levitää auki...sen kosketuksen kun vain oppisi! :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän ensin hellästä sivelystä, en vain klitan kosketteluun keskittyen vaan häpykummun ja vaginan alueen sivelystä. Kun kiihotun kosketukseen voi lisätä voimaa siis painamalla, esin peukalolla ja sormien hyväillessä samalla sisempiä häpyhuulia ja käyden sisällä.. maksimissaan vain kaksi sormea.

Myös se että peukalon pistää sisään ja painelee muilla sormilla klittan ympäristöä, pikku hiljaa vauhtia lisäten ja painavaa sormea vaihdellen vuoron perään... tuntuu hyvälle

Vierailija
4/23 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan ilmeisesti naiset hyvin erilaisia.

Sormea ei tule työntää sisääni, painella ei saa. Sormen sivustoilla tulee hangata klitorista molemmilta puolilta yhtäaikaa niin, että se klitoriksenhuppunahka heiluu siitä klitoriksen mólemmilta puolilta (kuvittele miten naisen omat sormet menisivät). Helppo liike eikä rasita sormia tai käsiä. Jos jotain laitetaan sisälleni, niin se saa olla penistä, joko ennen orgasmia tai hetki sen jälkeen kiihotuksen loppuun viemiseksi.

Vierailija
5/23 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis niin että kun toinen sormi liikkuu eteen niin toinen menee samaan aikaan taakse. Kevyemmin ja voimakkaammin.

Vierailija
6/23 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos naiset näistä vastauksista, näille pääsen jo pitkälle!

Lähettäkää vain lisää, varmaan monelle miehelle näistä voi olla hyötyä...ainakin on minulle! :-) Kiiiiiiiitooooooooooos!

Vierailija
7/23 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä halua myös, että mies lopettaa hyväilyn juuri ennen orgasmia ja jatkaa hetken kuluttua uudestaan. Näin voi tehdä vaikka 5 kertaa ennen kuin antaa orgasmin tulla. Se on ihanaa! Mielelläni haluan myös jotain sisälleni; peniksen, vibraattorin tai pari sormea. Myös anaaliin haluan sormen, mutta vain vähän ja sitä ei saa liikutella.

Vierailija
8/23 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mä rakastan, kun mieheni tekee näin:

Kosteus on puoliruokaa, tai oikeastaan pääruoka, sillä se on todella tärkeää, että on tarpeeksi kosteutta, jota mieheni " hakee" kun kiihotun ja kostun, musta itsestäni.

Sitten hän " työntää" ihan hellästi alaspäin sormella klittaa vasten, ei edestakaista liikettä vaan aina uudestaan ja uudestaan, alaspäin aina välillä sormea nostaen ja aloittaa alusta....voi jee että tulee mahtavat orkut tuosta käsittelystä !! HUH !

Vierailija
9/23 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies laittaa joskus liukastetta paljon klittan ympärille ja sitten keveästi liikuttelee sormea sormea sivuttain klittan yli, samalla sormettaen mua yhdellä sormella, nam...

Vierailija
10/23 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aika harvoin sattunut niin, että mies haluaisi hyväillä kädellään klittaani? Kielellä kylläkin, ja huulilla.

Mulla avainsana on klitan kanssa on keveys. Mitä kevyemmin koskettaa, sen paremmalta tuntuu. Ihan ajatuksen hento hipaisu saattaa olla ja yleensä onkin huomattavasti nautinnollisempaa kuin painava ja/tai voimakas liike. Liikkeenä sinällään itse käytän aina pyörivää liikettä klitan yläosan päällä, yhdellä sormella, enkä kaipaa silloin välttämättä sisääni mitään.

Suuseksiä antaessaan miehen kannattaa huomioida ehdottomasti mun pillunhuulet, ja jättää klitta odottamaan melko malttamattomana hipaisuaan. Oikein märällä leveällä kielellä hyvin hidasta nuolentaa pillunhuulia ylös ja alas, vain käyden hipaisemassa kielen kärjellä tai nenällä klittaa silloin tällöin, on niin kiihottavaa, että tässä kostun pelkästä ajatuksesta....

Vierailija
11/23 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

klittaa pitää IMEÄ

Vierailija
12/23 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aivan parasta jos alottaa vaikka sisareisilta kasilla ja suutelemalla ja valilla kay keveasti koskettamassa klittan tienoilla, sormilla tai mielellaan huulilla tai kielella. Pikkuhiljaa siirtyy lahemmas ja lahemmas... mutta kuitenkin valilla vetaytyy kauemmas. Kiusaaminen saa mut aivan villiksi! Muttei tatakaan saa tehda liian hitaasti, muuten iskee turhautuminen. Lopussa ei taida olla niin valia miten koskettaa, kaikki kay siina vaiheessa, vaihtelu on kuitenkin hyva.

Ja sit orkun jalkeen mies sisaan! Aivan uskomatonta!

Vierailija
13/23 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensix tarttee sanoo et oot ihna mies kun tollai yrität kaikkes vaimon takia. kiva et miehetkin uskaltaa kysellä neuvoja vaimon yllättämiseksi! =)

Mä kans oon sitä mieltä että kosteus on kaiken a ja o. joko omaa tai purkista.

ensix pitää " lämmitellä" koskettelemalla/suutelemalla/nuolemalla reisiä ja koko alapäätä. Vasta hetken päästä voi hyväillä klittaa. ensin hellemmin mutta aivan lopussa se kestää jo melkoista " runnomistakin"

Ite laitan etu ja keskisormen niin et klitta jää niiden väliin ja teen pyörittävää liikettä. ensin tietenkin hitaammin ja lopuxi nopeemmin. välillä voi/pitää käydä häppäreilläkin ja sisään voi laittaa sormet,dildon tai ittensä. Välttämättömyys tuo penetraatio ei oo. Anaalin sormeilu kans kiihottaa.

meillä miehellä homma viel joskus vähän hakusessa (liian monotonista ja tylsää hinkkaamista) mut kun onnaa, niin sit onnaa vaikka kuinka monta kertaa peräkkäin.

Vinkki: (omallekkin miehelle) kun klitta alkaa kestään käsittelyy paremmin, eli rouva hyvin kiihottunut ei pieni läpsäisy tuhmeliinin klittaankaan ole hullumpi idea....

Vierailija
14/23 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

dynagine-voidetta! se nopeuttaa tulemista merkittävästi... ainakin minulla. ;)

Vierailija
15/23 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vinkki: (omallekkin miehelle) kun klitta alkaa kestään käsittelyy paremmin, eli rouva hyvin kiihottunut ei pieni läpsäisy tuhmeliinin klittaankaan ole hullumpi idea....

Huh ja hyh! Jaa että läpsäisy klitalle? EI missään nimessä! Mulla mitä kiihottuneempi oon, sitä vähemmän ja ehdottomasti hellemmin saa enää vain koskea - todella hipaisten. :-)

t. olinkohan 12?

Vierailija
16/23 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kannatan aloittamista kevyellä pyörivällä liikkeellä, jatkamista edestakaisella " hinkaamisella" ja ehdottomasti sen jälkeen kielen kärki käyttöön.... ja se leveällä kielellä nuoleminen aaah... plus i-me-mi-nen... huh-huh...

Vierailija
17/23 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

teillä kaikilla mies joka vapaaehtoisesti koskettelee paikkoja? Vai pitääkö sitä miestä kiristää jotenkin, tyyliin jos et hiplaa, ei tuu suuseksiä tms?

Vierailija
18/23 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin pitää olla todella kiihottunut olo että kestän kosketusta,siihen tilaan pääsen melkein vain kielisuudelmilla. Sitten todella hellä kosketus klitan ympäri pyörien ja sitten lisää voimaa painallukseen. Kun orkku lähestyy niin saa painaa tosi kovaa ja koskettaa itse klitorikseen.

Ihana mies olet ap =)

Vierailija
19/23 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap kiittää teitä kaikkia! :-) Uskon monen muunkin miehen kiittävän teitä ihanat naiset! :-)

Vierailija
20/23 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kaikkein parasta on, että sitten, kun alapää on hyvin kostea (tärkeää), vedetään sormella klitoriksen päältä huppu pois ja sitten sormenpäällä, jopa tasaisella saman sormen kynnellä, " rapsutellaan" klittaa. Siis sen liikkeen ei tosiaan tarvitse olla mitään monimutkaista, vaan avainsanat ovat märkyys, huppu pois ja reipasta liikettä klittaan. Huom!, mitä voimakkaammin venytät huppua ylöspäin kohti naisen napaa, sitä paremmin klitta tulee esille ja sitä " kireämpänä" se on, jolloin erittäin pienikin kynnen päällä rapsuttelu tuntuu järisyttävältä. =)

Liian monesti unohdetaan, että klitan päällä on sitä suojausta eli " huppu" ... Se pitää muistaa vetää pois. ;)