Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaatteet kuvaukseen

26.03.2008 |

Kuopus täyttää yhden vuoden ja otamme yksivuotiskuvauksen yhteydessä lapsista (4- 3- ja 1-vuotiaat) yhteiskuvan. Kannattaisikohan lapsille laittaa ihan juhlakamppeet päälle vai vähän arkisemmat siistit vaatteet?

Jos nelivuotiaalle pojalle laittaisi paitapuseron, niin laittaisiko kaveriksi farkut vai suorat housut? Entä tytöille sitten, siisti plyysimekko tms vai ihan sellainen mikä laitettaisiin vaikka häihin?

Kiitos avustanne!!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sisaruskuvassa... 1v neidillä oli hihaton kevyt mekko; valkoinen jossa sinisiä ohuita raitoja. 3v isoveljellä oli ihan basic valkoinen trikoopaita ja farkut. Vaikka kuvat otettiin keskellä talvea olivat molemmat paljain jaloin eikä tytöllä ollut mekon alla paitaa. Mielestäni kiva, kun lapset eivät ole liian tällättyjä ja kenkiä myöten puettuja. Ja noilla väreillä (ts. värittömyydellä) myös mustavalkokuvista tuli tosi hienoja :)

Vierailija
2/3 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli meillä myös pian ajankohtaista kun nuorempi täyttää 1-vuotta ja yhteiskuvaa ajateltiin ottaa 3,5-vuotiaan kanssa.

Itse olen ajatellut jotain tyyliin farkut ja t-paita, mutta en oikein osaa päättää. Farkut olen jo päättänyt, mutta paitojen kanssa olen vielä kahden vaiheilla. Ensin ajattelin ihan simppeleitä yksivärisiä tai raidallisia t-paitoja, mutta nyt olen miettinyt laittaisko sittenkin lyhythihaiset paitapuserot (sellaiset rennot) vai kaulukselliset trikoopaidat. On niin vaikea päättää. Saman värisiä en kuitenkaan tule laittamaan, kun on nuo pojat niin väreiltään erilaisia, ettei samat värit oikein sovi. Eli toinen on vaalea ja toinen vähän tummempi.

Nyt sais antaa vinkkejä, mistä löytäisi kivoja samantyylisiä paitoja, mutta eri värisinä. Ja farkkujen kanssa sopivia.

Vinkkejä siis alkuperäiselle kysyjälle ei nyt ole tarjolla, kun itsekin on näin hukassa saman asian kanssa. :) Mutta itse en tykkää kovin pyntätyistä lapsista kuvassa. Enkä niin, että on kaikki vaatteet kopioita toisen vaatteista. Esikoisella meillä aikanaan oli kuvassa kauluspaita ja farkut. Osassa kuvista paljain jaloin ja osassa ensiaskelkenkänsä jalassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme juuri 1 ja 3v. lastemme kanssa kuvattavana. Pojalla oli farkut ja hennosti raitainen pellavapaita, tytöllä roosan värinen mekko ja kummallakin paljaat varpaat. Kuvista tuli mielestäni oikein onnistuneita :)

Turha pyntätä lapsosia kiristäviin kauluspaitoihin ja kenkiin, valitse sellaiset vaateet joista pidät ja joissa on lasten mukava olla.