Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt se sitten tapahtui mullekkin:

Vierailija
26.03.2008 |

Mies oli suudellut pääsiäisenä baarissa ollessaan toista naista. Muhun sattuu niin kovasti, mutta en oikeen osaa/pysty puhumaan asiasta kenenkään kanssa, kun minua itseäni nolottaa tapahtunut niin kovasti, vaikken sihen millään tavalla syyllinen olekkaan.

Miten mä voin päästä tästä yli ja alkaa luottamaan taas mieheeni? Nyt tuntuu etten mitenkään. Meillä on kaikki asiat olleet niin hyvin, ja nyt se meni tekemään jotain tuollaista! Tunnen oloni niin loukatuksi ja petetyksi! Täällä mä olen kotona vaan onnellisena nukkunut, kun se suudellut jotain toista, hyi saa*ana!

Onko täällä ketään saman kokeneita?Oletteko te päässeet tapahtuneen ja kuinka???

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mulla kuitenkaan tainnut olla mitään isompaa kriisiä asiasta, ei ollut epäilystä että siinä olisi ollut mitään sen vakavampaa kyseessä, ei varmaan olisi itse kertonut jos olisi ollut

unohtui hyvin nopeasti

Vierailija
2/10 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kolme päivää tapahtuneen jälkeen...Mä en ymmärrä miten toi voi olla jollekkin vaan " ei mikään suuri juttu" ??? Mun mielestä suuteleminen on tasan vaan ja ainoastaan pariskunnan välistä toimintaa, johon ei ulkopuolisia sotketa mukaan. Jos suutelee jotakuta niin täytyyhän siinnä jotakin olla!!!Ei kai kukaan nyt ilman mitään syytä ala ventovieraita suutelemaan??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vain ollut känninen ihastus/ kokeilu kun kerran oli tilaisuus. Ei mitään syvempää välttämättä.

Vierailija
4/10 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi harmillista, koita pärjätä.... ite sun on ratkaistava miten asian kanssa elät. itelle olis varmasti tosi hankalaa.

Vierailija
5/10 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kerto naimisissa olevan kaverinsa olleen baarissa, ja hänestä se oli selvä merkki, että on haku päällä ja lliitossa ongelmia. Ite koitin selittää että ehkä vaan oli siellä rentoutumassa, mies katto vähän vinoon takas ja piti naiivina...

Vierailija
6/10 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töpeksiä voi mutta sitten on surullista jos sydän sanoo toisin...

Jos lohduttaa:)

Vierailija
7/10 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta vakavaa on vasta se, jos ihastuu johonkin toiseen ja ryhtyy suhteeseen.

Vierailija
8/10 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vain kuvitella tuskaasi! Toivottavasti miehesi on vilpittömästi pahoillaan ja ihmeissään omista tekemisistään, sillä muuten tuo on aika huono merkki!

Olisin itsekin aika maassa, jos tuollaista tapahtuisi ja luottamuskin olisi kyllä pitkään hukassa.

Olen aina ajatellut, että jos mieheni pettää minua, niin toivoisin etten siitä tietäisi eikä hän minulle kertoisi. Olisi tietysti itse tunnontuskissa ja virheestään oppinut niin, ettei sitä enää ikinä tekisi. Jos tulisi minulle puhumaan asiasta ja haluaisi jatkaa niin kuin ennenkin, olisin vihainen siitä, että miksi haluaa omaa sydäntään keventää pilaten minun elämäni. Sillä en usko että pystyisin antamaan anteeksi.

Tietysti suudelma on pienempi juttu, mutta luottamus siinäkin menee. Kyllä sinä sen vielä takaisin saat, ei tuo niin suuri asia ole, kunhan miehesi osoittaa, ettei se tule toistumaan.

Vierailija
9/10 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos suutelee tai muuten on " herkkä" hetki tms. toisen kanssa. Varmaan kännipanonkin sulattaisin paremmin kun jonkun " henkisen" pettämisen. Mun mies nimittäin monta vuotta sitten oli viettänyt iltaa ystäväni kanssa kun itse olin matkoilla ja he olivat suudelleet ja nukkuneet yhdessä. Mitään muuta ei kuulemma tapahtunut ja ystäväni oli vielä kaikenlisäksi myöntänyt olleensa ihastunut mieheeni. Tätä en ole vieläkään unohtanut. Ystävän kanssa meni välit poikki heti. Joo ehkä lapsellista mutta mulle toi oli kovempi isku kun, että olisivat vaikka harrastanut känniseksiä.

Vierailija
10/10 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap. et voi olla varma että kyse oli vain suudelmasta. Miehesi kertoi ehkä siksi että ravintolassa oli teidän yhteisiä tuttuja ja pelko perseessä oli pakko avautua.