Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko moraaliton ihminen?

Vierailija
26.03.2008 |

Teen gradua, ja lapseni on pari päivää viikossa hoidossa ystävälläni, jonka lapsia hoidan vastaavasti kahtena päivänä viikossa.

Välillä kun minulla on opiskelupäivä, surffailen suuren osan ajasta netissä tai syön rauhassa, luen ehkä lehden ja teen muuta ' turhaa' mutta ah niin rentouttavaa. Toki myös opiskelen, mutta en aina koko aikaa joka minulla on siihen varattu. Toki suurimman osan opiskelupäivistä opiskelen täysillä koko ajan taukoja lukuunottamatta.

Meillä ei ole (juuri koskaan, ehkä kerran pari vuodessa) muita hoitajia lapselle, ja tämä pari päivää on minulla omaa aikaa, jolloin saan hiukan hengähdystaukoa lapsesta. Muutoin hoidan siis häntä kotona. (ja mies osallistuu tosi hienosti hoitoon myös)

Olenko siis huono ihminen, kun joskus opiskelupäivinä otan itselleni omaa aikaa enkä opiskele juuri lainkaan? Pitää kyllä alkaa kiristää tahtia, muuten gradu ei ikinä valmistu... aika hyvin olen sitä kuitenkin saanut tehtyä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vastaavasti hoidat ystäväsi lapsia saman verran kuin hän sinun, ei kai sillä ystäväsi kannalta ole väliä mihin aikasi käytät.

Vierailija
2/3 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ketä vastaan rikot? Tarkoitatko moraailla sitä, että ystäväsi ei tiedä mitä puuhaat pahojasi siellä? Vai itseäsi tai perhettäsi vastaan?

Minusta ihmisellä on oikeus yksityisyyteen ja siihen että kaikkea ei tarvitse toisille jakaa. Sekin on moraalia, että ei riepottele kaikkea ympäriinsä.

Ethän kuitenkaan tee pahaa kenellekään toislle, siis kukaan ei kärsi, jos vähän lepäät- Saattaapa olla päin vastoin.

Joten minun vastaukseni on: Et ole

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mitä pidempään teen graduani, sitä enemmän menee myös perheen yhteisä aikaa sen tekemiseen (teen myös joitain iltoja viikossa sekä satunnaisesti lauantait). Siis, mitä nopeammin saan sen tehtyä, voin taas palata täysillä perheen pariin. t. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi