Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elopainoiset vk 35

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino jatkaa huimaa nousuaan, tänään 71,7 eli kahdessa viikossa on tullut yhteensä 1,4kg..huoh. Nyt siis tullut alimmasta painosta +7,7kg ja juuri raskautta edeltäneestä painosta (65kg) +6,7kg. Pääsiäisenä en ihmeemmin mässäillyt ja muina päivinä oon laskenu pisteillä syömiseni n.1800kaloria päivässä, joten on taas aika voimaton olo näiden raskauskilojen kanssa, kait se vaan on niin että toisille niitä tulee enemmän ja toisille vähemmän vaikka tekis mitä. No onpahan ainakin sitten taas puuhaa raskauden jälkeen kun näitä löllöjä pois sulattelee;D

..ja vielä kytee toivonkipinä että tämä painonnousu hidastuis loppua kohti:)

Mites muilla?

Queen rv 24+6

Vierailija
2/5 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan näin vatsataudin jälkeen,

Mulla paino nyt 57,5. Kyllä se siitä vielä siihen reiluun 58 nousee. Se on musta se normaalimpi paino mulle.

Kerroinkin omat kuulumiset muutoin edelliseen pinoon pariin otteeseen.

Queen, Sähän oot tehnyt sen minkä odottaja voi. Toi 1800 kcal on tosi normaalia ja kohtuullista syömistä, vaikkei edes odottaisi vauvaa. Itekin syön sen verran päivässä. Vauvasi vaan kasvaa nyt kovaa kyytiä, tietysti ihan viimeisinä viikkoina kasvu saattaa vielä reipastua.

Kokonaisuutena olet vielä kaukana mistään 25-30 kg:n painonnoususta odotusaikana.

Valoisaa lopputalvea, täällä on pyryttänyt parikymmentä senttiä lunta. Meinaan lähteä taaperon kanssa hetkeksi ulos peuhaamaan.

Terkuin Maisu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoin tänään 76,5, alhaisin paino tähän mennessä. Ei siis kaikkien aikojen alhaisin, mutta " tässä laihdutuksessa" . Enpä olisi ikinä uskonut. Söin pääsiäisenä ihan liberaalisti. Liekö jokin nestetasapainon hetkellinen häiriö? Yritän nyt tsempata tällä taas kohti sitä 72:ta, mutta melko löysin rantein kuitenkin, koska olo on ihan mainio näinkin.

Kiva, että teillä voidaan jo paremmin, Maisu, ja että pääsit vähän pääsiäisherkuttelemaankin jälkijunassa.

Queen, mikä raskausviikko sinulla olikaan menossa (saatoit sen viestissä mainitakin)? Aika pitkällä sä kuitenkin jo olet, joten ei kai tuo painonnousu ihan mahdotonta ole? Se on kyllä ihan totta, että raskauskilot tarttuu kuin magneetti, joillekin helpommin vielä kuin toisille. Onhan sillä biologinen merkityksensä, mutta syvältä yhtä kaikki. ;)

Mukavaa viikkoa lumipyryiseltä Tampereelta!

Vierailija
4/5 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko tässä loppuu. Varsinkin Illalla olo on ihan hirveä ja oksennus niin paksua, että ei meinaa painovoimakaan auttaa...:) kun nestettä ei ole elimistössä tarpeeksi.

Niin paino edelleen se 62-62.2 kg, mutta sitten kun se alkaa siinä ennen puoltaväliä nousta, niin toivottavasti ei heilahda taas paino 90 kiloon:)

Maisuhan veti ihan pohjat,mutta tosiaan luonnollinen paino varmaan se 58,mikä sulla on kauan ollutkin.

Queenin tilanne ei ole paha!!Sullahan on tosi kohtuulliset kalorimäärät.

Ja Höyryjyrälle kanssa tsemppiä! Se on jo paljon, että oma olotuntuu hyvältä!

-Neppis rv 10+2-

Vierailija
5/5 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille kannustuksesta, kait se painonnousu vaan tuntuu pahemmalta heti pitkän laihiksen perään..ja kun lähtöpainoonkaan ei ollut tyytyväinen.

Höyryjyrälle onnittelut hyvästä tuloksesta!

Maisulla nyt noin päin että paino on alle tavoitteen;)

Koitahan jaksella neppis, mähän yrjösin kans ihan lukemattomia kertoja päivässä ja mulla oli kans iltaisin sitä että yrjö tuli mutta oikeen mitään ei meinannut tulla pihalle,,piti kakoa vaan kaikenmaailman kökköjä..niin mulla auttoi niinkin ällö juttu että pidin vesipulloa kokoajan vieressä ja kun tuli se tunne että nyt tulee oksu niin join vielä äkkiä vähän vettä että oli " mukavampi" yrjötä, ei maistunutkaan sitten niin hirveälle..Oiskohan teillekin pieni poika tulossa kun sulla on noin paha olo..mulla oli tässä raskaudessa pahoinvointi vielä pahempaa kuin viimeksi tyttöä odottaessa ja tosiaan poikaa nyt ootellaan..jaksuja vielä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi