Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kuinka usein viet apteekkiin vanhat lääkkeet yms? Miten se tapahtuu?

26.03.2008 |

Itselläni odottaa kaksi apteekin pikkupussillista vanhoja rasvoja ja lääkkeitä apteekkiin vientiä, mut unohdan joka kerta ottaa ne mukaan.. Osa noista on jo varmaan vuodelta 2000.. :(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli käyn lääkekaapin läpi 1-2vuoden välein (eli en siis kovin usein). Sitten vaan koitan muistaa viedä apteekkiin (pussi lojuu yleensä kotona/kassinpohjalla/autossa myös pitkään). Mutta jossainvälissä sen olen sitten muistanut viedä ja ei siinä sitten muuta. Niin ja olen poistanut nimi ym. tiedot reseptilääkkeistä...

Vierailija
2/3 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä täytän pientä pakaste-/apteekin pussia ja kun se täyttyy niin vien sitten apteekkiin. Käytännössä 2-3 kertaa vuodessa.

Apteekissa pussi annetaan henkilökunnalle, joka laittaa sen sitten eteenpäin. Jos on rikkinäisiä kuumemittareita mukana, niin ne kannattaa laittaa erikseen, ja mainita niistä henkilökunnalle.

t. SannaNu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy tunnustaa, että joskus tulee käytettyä parikin vuotta vanhoja salvoja tms. akuuttiin tarpeeseen (itselle, ei lapselle). Ei kai ne nyt silmänräpäyksessä tehottomiksi tai vaarallisiksi muutu parasta ennen -päivänä / viimeisenä käyttöpäivänä.

Sellaiset ohjeet olen saanut apteekista, että enimmät pakkaukset (pahvikotelot, käyttöohjeet ym.) pitäisi karsia, esim. tabletit toimittaa pelkkinä läpipainolevyinä.