HeLmIkSet TiiStAiHin
Kommentit (8)
Aivan mykistyin että nytkö jo, että luinkohan oikeaa pinoa... Kaikkea hyvää vauvalle ja sinulle =) Kirjoittelehan kuulumisia, ihmeellistä ajatella että vauva voisi jo todella syntyä ja olla ok kun lähinnä tässä odottelee joulun tuloa että sitten joulun jälkeen odotellaan pikkuhiljaa vauvaa... Ja kun mulla on kaksi edellistä mennyt vielä yli la:n.
Täällä minä vaan paisun... Eilen tuli sitten syötyä makeannälkään herkkuja ja heti aamulla kadutti kovasti kun tuntui että kaikki on jäänyt turvotukseksi : ( Nyt se sitten alkaa, turvotus nimittäin. Kävin aammulla kävelylenkillä ja menin suoraan saunaan kun taapero on päikkäreillä. Vähän helpotti oloa...
Ostin sunnuntaina itkuhälyttimen ja olin aivan pettynyt tuotteeseen. Onneksi myyjä lupasi että voin palauttaa hälyttimen kauppaan jos se ei miellytä! Ostin philipsin halpaversion (69¿) ja harmitti kun aiemmin siinä on ollut kaksi verkkiliitäntäjohtoa, mutta nykyisin ei ole kuin yksi. Käytännössä lapsen yksikköön on siis aina laitettava patterit ja kun tuo taapero jo nukkuu päivät ulkona pakkasessa noin 4 h/ vrk, niin pattereita menee... En tiedä voiko niitä mitään esim ladata, mutta jotenkin tuo tuntui typerältä. Eikä hälytin edes ole mikään kovin halpa...
Ootteko muuten nähneet unia? Minä näen joka yö painajaisia, sotaunia, roistot ajaa takaa, viime yönä ajoin moottoripyörällä karkuun punatukkaisia miehiä... Mistähän lie tuollainen unikin oli peräisin...??? En minä tiedä mihin sotaan olen henkisesti valmistautumassa! Helppoa ei varmaan tuu olemaan kun on sitten kaksi pientä, mutta eiköhän nuo mun unet ole vähän liioittelua = ) En kuitenkaan stressaa päivisin millään asioilla, ei vaan kuulu minun luonteeseen.
Hyvää päivän jatkoa kaikille!
Mymmeli ja myllertäjä rv 28+2
Olipas kyllä erikoista lukea näin aikaisessa vaiheessa, että joku helmikuisista on saanut vauvan! Kiva, että vauva ja äiti voivat hyvin, ihanaa vaavintuoksuista arkea teille!!!
Mä olen myös nähnyt ihan ihme unia....Kerran olen jo ollut synnyttämässä ja toisessa unessa mun mahani näkyi LÄPI ja katseltiin, että poikahan siellä makoilee...hehheh.
Muutenkin tuntuu, että tuo älyllinen toiminta on uhkaavasti vähentynyt...Saapa nähdä mitä mokia jätän jälkeeni tuuraajalle...olen kyllä varoitellut, että mitä tahansa saattaa sitten ilmetä.
Vauva on ollut tosi aktivinen tänään, johtuu varmaan siitä, että eilen opetin seuraajaani ja vauva yleensä on hyvin hiljaa masussa kun vierestä kuuluu vieraita ääniä. Yksin töissä ollessani sitten vempuloidaan ja koputellaan ihan kamalasti. Iskän ääni näyttäisi olevan jo tuttu kun välillä ihan innostutaan tanssimaan masussa kun isukki jotain selittää. Aika hassua sinänsä...
Me tilattiin itkuhälytin hobby hallista, en muista merkkiä, mutta kyllä se taisi hyvä olla. Joku jossakin antoi vinkiksi, että laittaa hälyttimen villasukkaan talvella, ei kulu patterit niin nopeasti. Pitää sitten kokeilla onko apua....
Jep, alkaa ruokkis olla ohi, palailisi työn ääreen.
Leppoisaa tiistaita kaikille!
Sasuliini ja hajuherne 29+4
Ihanaa vauvantuoksuista arkea Nea ja koko muu perhe !
Onneksi kaikki hyvin :) Ja pieni varmasti kasvaa kovin nopeasti.
Onnea Vielä :)
Minä tässä jo säikähdin että olenko ensimmäinen jakaantuva helmis mutta taidetaan päästä tämän yli. Supistelut on loppunu kun seinään, olo on paljon parempi parin hyvin nukutun yön jälkeen yms..Ja kun nyt saan levätä ja kaikki muuten ok. niin Enköhän minä ole täällä vielä maaliskuussa pitämässä pinoa pystyssä ! ;)
esikoinen syntyi rv 41+5 käynnistyksellä niin eikös seuraavakin mene vanhan kaavan mukaan ?
Juu nyt täytyy mennä tyttö kutsuu...
minkki ja oskari 27
Piti mun kysyä että kuinka sulla huomattiin että istukka ei siis toiminut normaalisti ja miksi päädyttiin sektioon ? ( menihän se niin ? )
minkki 27
Vaikka pienimies luultavasti onkin vielä sairaalassa niin toivottelen silti vauvantuoksuista arkea ja jaksamista. Kohtahan vietätte jo " kilojuhlia" .
Nyt on kai sitten " virallisesti" avattu helmiksien syntyneet pino. Toivotaan kuitenkin että suurinosa vauvoista saa viettää vielä pari kuukautta äitiensä vatsassa!
-sitruuna ja möhköfantti 27+5-
Ihanaa vauvantuoksuista arkea ja paljon kaikkea hyvää koko perheelle!
Omasta navasta sen verran, täällä vedetään monta kertaa päivässä jaloilla ja käsillä joka puolelle... Välillä tekee todella kipeetä... Mutta tän viikon yritän vielä sinnitellä töissä, sitten vois jäädä saikulle, tai siis jäänkin... Rupeaa työnteko ottaa kunnolla päähän. (Siis oonhan ollut jo ruhtinaalliset kaksi päivää töissä! kahden ja puolen viikon saikun jälkeen!) Tänään oli sitten2. lääkärineuvola, oli sijainen, ja aivan järkyttävä, ei minkäänlaisia käytöstapoja ei edes esitellyt itseään! Sentään tervehti kädestä kun mentiin minua, miehelleni ei sanonut mitään! Ja muutenkin tuijotti koko ajan papereitani... Tuntui tosi kivalta! Toivottavasti oli viiminen kerta kun joudun kyseiselle lääkärille! Niin siis vauveli jaksaa ihen hyvin oli kaiketi oikean kokoinen viikkoihin nähden, lääkäri ei ainakaan mitään sanonut. Ja painoakin on tullut +800g sitten heinäkuun ekan punnituksen!!! No onhan mulla tuota painoa ennestään kertynyt, bmi oli 32.5! Joten ihan hyvä ettei ole tullut paljoa lisää...
Mutta eipä tässä muuta, kolme päivää jäljellä ja sitten olis viikonloppu. ihanaa!
Napero ja masukki 28+5
ku sf mitta ei ollut kasvanut kuukaudessa ku n.1cm ja laittoivat mut ultraan. Hoitaja ultras eka ja sai paino arvioksi vain 750g ja huomas et napa virtauksissa oli jotain pielessä. Sit lääkäri ultras uusiks ja totes saman ja lähetti mut tyksiin ja siellä makoilin 5 päivää ja tilanne ei parantunut ja oli jo jotain takaisin virtauksia niin päätyivät sektioon ku vauvalla oli paremmat mahdollisuudet selvitä kohdun ulkopuolella. Alakautta synnyttäminen olisi ollut liian rankkaa vauvalle.
Minun kuulumiset voi käydä lukemassa tuolta HELMISIMPUKOIDEN LA:t, synnärit ja esittelyt pinosta. :) en jaksanut kirjoittaa kauheesti, et jos haluutte tietää jotain tjsp. niin kysykää ihmeessä..