Suosittele matkakohdetta huhtikuuksi! Yllättäen olisi mahdollista lähteä viikoksi lämpimään...
Lasten kanssa mennään, Euroopassa taitaa olla vielä viileätä? Kanarialle siis?
Kommentit (9)
parempi tai pahempi kuinka sen näkee. Todella suuri matkaaja tuo, joka kerran kävi Kanarialla ja pettyi pahasti. Saaria on useampia ja jokainen on niistä vähän omanlaisensa. Itse olen käynyt sekä Teneriffalla, Fuerteventuralla että Lanzarotella ja kaikki olivat omalla tavallaan kivoja. Kanarialla on lasten kanssa helppoa. Mutta kyllä huhtikuussa Kreikassakin voi olla ihan kiva keli. Se on niin tuurista kiinni.
ja pohtii että onko Turkissa/Kreikassa vielä lämmintä...?
Emme etsi paahdetta mutta kesävaatteissa olisi kiva päivällä tarjeta. Viime vuonna toukokuun vikalla viikolla Kreetalla mukavan lämmintä, pari vikaa päivää paahdetta, mutta myös yksi sateinen ja viileähkö päivä...
toki siellä voi olla ihan lämmintä, mutta yhtä hyvin voi olla viileäkin, lämpötilat yleensä 20-25 astetta, mutta jos huono tuuri sattuu niin voi siis sataa ja olla vähän koleaa. Merivesi on aika kylmää tuolloin vielä, reilut 20 astetta.
niin Kanaria on edullinen, siisti, huhtikuussa varmasti aurinkoinen paikka ja mikä parasta, se on euroaluetta.
ja Kreikkaan päätettiin lähteä. Turkkiin ei mies enää suostu (käynyt kerran ja se kuulema riitti - itse en ole käynyt) ja Kanarialla käyty monta kertaa eri saarilla. Kypros on taas aika kallis. Me oltiin aikasemmin jo varattu kesälle matka, joten tämä matka tulee bonuksena, niin hintoja katseltiin vähän tarkemmin.
Kreikkaan pääsee kuitenkin halvalla huhtikuussa ja kyllä se sää Suomen sään voittaa vaikka välillä vähän sataisikin. Joten sinne siis matkaamme loppukuusta.
Kyproksella voisi olla jo lämmintä?