Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***AMATSONI ALLIT VK 13***

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla menee liikunnan osalta hyvin. Käyny kuntosalilla ahkeraa ja teen niitä 1h hikilenkkejä vaunujen kanssa.

Mutta kun koko ajan on nälkä... ja vieraita oli meillä myös sunnuntaina ja tuli sit leivottua. Et syömistä ku sais vähän hillittyä. Kyllä mä luulen, että vähän pudotusta olis tulossa.

Tuo meidän 4kk valvottaa öisin taas vaihteeks, niin on vähän väsy olo..

Huomenna lähdetään Tampereelle Taysiin, joten en tiedä ehdinkö huomenna koneelle.

Meillä kun tuli tälle vauvalle synnytyksessä erbin pareesi, niin mennään käsikirurgin juttusille. Ja muutenkin raukkapienen alku oli raskas. Ihan ekana hänet intuboitiin heti syntymän jälkeen, kun ei hengittänyt ja vietiin lasten teholle. Oli sitten sairaalassa 2vkoa 2pvä ennenku saatiin kotiin. Ja nyt siis hypätään usein sairaalassa ja kerran vkossa fysioterapiassa.

Välillä tulee siis syötyä ihan pahaan oloon ja siihen, että on ihan poikki.

No mutta, huomenna selviää mitä on viikon aikana tapahtunu. Mä luulen, että läskikin alkaa pikkuhiljaa muuttua lihakseksi, kun teen aika isoilla painoilla ja pitkää sarjaa. tai niin siis toivon ;)

Huomisiin !

ja kyllä teillä on naiset hyvin menny tämä alkuvuosi ! Ja meppis kyllä ihmetyttää kuinka sulla on noin hyvä itsekuri ?!?!

-marica77

Vierailija
2/19 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten jo aiemmin varoittelinkin syömisistä ja niinhän myös kävi ja hyvää oli :) Nyt sitten olen alku viikon oikein skarpannut ja yritän huomisaamuun

samaa tulosta kuin viime viikolla. En haluaisi ainoana plussata, vaikka hyvä syy olisi ollutkin ;))

Liikkunut olen edelleen paljon..ja niinhän se on, että pitää kuitenkin hillitä syömisiä jotta saisi tuloksia aikaiseksi. Mutta ei kaikkea voi saada kerralla ja monta hyvää parannusta on jo taahtunut. :)

Maricalle jaksamista!

Saat olla kyllä ylpeä itsestäsi kun olet kuitenkin lähtenyt leikkiin mukaan,vaikka on paljon muutakin energiaa vievää. Toisaalta sitten kun alkaa tulla kunnolla tuloksia niin antaahan sekin voimaa muuhunkin jaksamiseen. :) Jo pienetkin pudotukset on ison alkua..että puserretaan vaan! Ei ole pakko vastata, mutta synnytitkö Tayssissa?

Ja kaikille muillekin oikein suuret tsemppaukset huomiseen punnitukseen!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täällähän se laihaläski luuraa, taka-alalla, piilossa:)

Kun ei oikein ole mitään positiivista kerrottavaa...

Mistä ihmeestä sais sen tsempin taas päälle mikä oli vielä jokin aika sitten. Ärsyttää kun en oikein ehdi lenkillekkään, ja mun toinen liikuntamuotoni on sähly jota pelasin talvella neljä kertaakin viikossa on kutistunut muutamaan pelailukertaan viikossa. Ei vaan tule vietyä lapsia lenkin takia hoitoon, mutta sählyn takia kyllä.

Mutta sen lupaan että huomenna vaikka paastoan koko päivän että saan miinustuloksen aikaan.

Olen jo alkanut harkitsemaan crossarin hankintaan minäkin, vois treenata silloin kun itselle sopii. Mutta niitäkin on niin monenlaisia ja hintaisia, voisko joku suositella jotain tiettyä mallia tai merkkiä ja minkälaista ei ainakaan kannata ostaa. Onkohan niistä muutaman sadan euron vehkeistä mihinkään?

laihaläski

Vierailija
4/19 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

+600g läjähti mittariin tänään. Mutta mukavinta tässä on se, että ei edes oikeestaan harmita, koska tuo plussa on niin mukavan viikon ansiota:) Eli eteenpäin sanoi mummo lumessa:) Kyllä tämä tästä.

Mites muilla?

Vierailija
5/19 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sehän tiedettiin eli ei yllättänyt millään tavalla. Täytyy nyt vaan ottaa tiukka viikko ja ens viikolla jos oli kaikki plussa pois...

Eli tässä tuloksia:

Pituus: 166

Aloituspaino: 80 kg 2.1.

Vyötärö: 83

Lantio: 111

2.1. 80

9.1. 78,4

16.1. 76,6

23.1. 75,7

30.1. 74,5

6.2. 73,5

13.2 72.9

20.2 72.3

27.2 71.6

5.3. 71.1

12.3 70.9

19.3 69.9

26.3.70.8 eli 900 g plussaa

Kokonaispudotus: -9,2kg

Vierailija
6/19 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta yllättävän vähän sitä tuli, ku odotin enemmän, eli +200g. Paino nyt 87,9kg.

Pituus 160cm

Lähtöpaino 1.2. 92kg

paino nyt 87,9kg

yht. -4,1kg

18.3. vyötärö 110cm

lantio 114cm

Tosiaan tuli syötyä 3krt ulkona roskaruokaa viime viikolla, vedin pääsiäisenä yksin ropallisen mämmiä ja vaniljakastiketta, suklaata, karkkia..

Eilen sitten jo söin vähemmän ja kävin kuntosalilla ja tänään vatsakin alkoi toimia normaalista :)

Tästä on hyvä jatkaa. En kans ole yhtään masentunut, vaikka plussaa tulikin. Meilläkin oli mukava viikko kun mies oli lomalla.

-Marica77

Vierailija
7/19 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kaikilla tällä viikolla tähän mennessä plussaa...

Toivottavasti Meppis, Rihanna ym. ei petä meitä ja jatkavat muiden kanssa samaa linjaa.

Tästä on kaikkien hyvä jatkaa eteenpäin ja ens viikolla kaikilla roima pudotus.

Vierailija
8/19 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää plussatuloksia,:(

Plussaa viimeviikosta 1,2kg.

Vierailija
9/19 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

samalla linjalla tälläkin eli +200g anteeksi, mutta oikein nauratti kun luin ketjua! :D

Meillä mässäily jatkunut tämän viikkoa kun juhlitaan toisen nappulan synttäreitä ja sama meno jatkuu viikonloppuun asti..jeejee :))

Kukahan ainoana plussaa ensi viikolla???????Ei vaan, yritän tsempata kaikesta juhlimisesta huolimatta..ei kai joka kaffee hetkellä tartte sitä kakkua ahtaa??Helpommin sanottu kuin tehty, mutta katsotaan..

Kyllä me täältä suosta vielä noustaan vai mitä?:)

Vierailija
10/19 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että meppis pelastaa meidät tänäkin viikkona hän kuitenkin on taas vetänyt miinukset meidän kaikkien puolesta. Mutta ei luovuteta.

Onneksi pääsiäinen on vain kerran vuodessa ja juhannukseenkin on vielä aikaa...

-laihaLÄSKI

Vierailija
11/19 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ja koneessa tikuttaa joku virusuhka koko ajan - on niin hirmu hidasta nyt tämä toiminto täällä... yritän saada tulokset kirjattua!

Aloituspaino: 89 kg

1. viikon jälkeen 86, 8 kg

2. viikon jälkeen 84,6 kg

3.viikon jälkeen 83,6 kg

4.viikon jälkeen 83 kg

5. viikon jälkeen 81,6 kg

6.viikon jälkeen 80,5 kg

7. viikon jälkeen 78,8 kg

8. viikon jälkeen 78,1 kg

9. viikon jälkeen 77,2 kg

10. viikon jälkeen - lomalla (ei tulosta)

11. viikon jälkeen 75,1 kg

12. viikon jälkeen 73,4 kg

13. viikon jälkeen 72,2 kg

Pudotusta viime viikosta 1,2 kg

Kokonaispudotus 16,8 kg

Käsittämätöntä kyllä siis pudotusta! Lääkkeet tähän löysin kahden päivän " kurinpitopäivästä" eli nyt olen vetänyt kaksi päivää himona kaninruokaa ja askeltanut yli 10 000 askelta sekä ti että ke. Tänään rämmin tuulessa, tuiskussa ja lumisatessa tuon yli 10 000 askelta sisulla eteenpäin. Eli periksi en anna PER...LE vaan siis ensi viikolla taas vakaa aikomus saada lähemmäs 70 haamurajaa kohti!

Joten siis herkuttelut taas jäihin ja kesää kohti! Kaikille sisua pysyä matkassa ja suunta alaspäin, eikös? Nyt ei taas ole juhlapyhiä ihan lähellä joten arkena siis tiukkaa kuria!

Eilen meinasin jo sortua hedelmäkarkkeihin kun sain lapset nukkumaan, mutta tämä päivä (punnituspäivä) mielessäni vedinkin näkkileivän ja teetä iltapalaksi.

Vierailija
12/19 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ystäväni ovat huomauttaneet kuinka olen niin ruskea tai hyvän värinen. Itse en oikein osaa sitä hahmotta, mutta kun vertaan ystäviini niin totta tosiaan siis alan saada väriä koko kropalle.

En keksi muuta syytä kuun tuo PORKKANA. Eikö siitä ala tulla väriä iholle kun paljon syö. Syön joku 300 - 500 g päivässä porkkanoita. Joten siis ilmeisesti siitä on kyse. VOIKO olla mahdollista? Onko jallakin kokemuksia? Porkkaanaa olen syönyt nyt kolmen kuukauden ajan näitä määriä...

Vierailija
13/19 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko myöntää, että olen kateelinen tuolle sun itsekurille joka itselläkin joskus aiemmin ollut kun tiputin noin 30 kg.

Nyt tämä urakka on tosi hidasta, mutta onnekseni aika päättäväistä.

Otetaan mallia Meppiksestä eikä anneta periksi!

Ole ylpeä itsestäsi :)

Vierailija
14/19 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja myötätuntoa muille, joskin muakin pisti kyllä lähinnä naurattamaan tämän viikon pino..;) Kyllä se tästä. Mulla ainakin tämä lomaviikko ja viime viikolla olleet synttärit saaneet arjen sekaisin. Tuleva viikonloppukin tulee menemään aikalailla kurittomasti, tiedän sen jo nyt. Mutta ensi viikolla sitten taas tsemppiä, kun työt ja arki jatkuu normaaleina.

AAE

Vierailija
15/19 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurannut koko ajan pudotuksianne ja tuloksianne, ja nehän ovat aivan mahtavat!!! ONNEA kaikille! Älkääkä välittäkö niistä plussista, niitä tulee ja menee...Pääasia, että olette olleet sitkeästi mukana.

Mä jättäydyin silloin jossain vaiheessa taustalle, kun koko homma alkoi lipsumaan niin pahasti, ja aloin odottamaan tämän kuun loppua, koska olin ilmoittautunut siihen Xtravaganza-ryhmään. Ja nyt se homma sitten alkoi viime torstaina läheisellä kuntosalilla. Meitä on 11 hengen ryhmä ja 26 vk sitoudumme tähän. Nyt olen syönyt kolmatta päivää pussikeittoja (3 päivässä) ja tällä kalorimäärällä, max 550 kcal yritän jatkaa niin monta viikkoa kuin pystyn, max on kai 10 vk. Ideana tässä on se, että elimistö menee ketoosiin ja alkaa polttaa rasvaa. Ensi viikolla meidät mitataan jollain Jysäskylän yliopiston laitteella, joka antaa tarkkaa tietoa rasva%:sta, kehon nestetasapainosta ym. ym. Ja sitten lopuksi mitataan taas. Tietty välimittauksia on, mut ei niin tarkkoja.

On aika hurjaa elää kolmella pussikeitolla (suolaisia ja makeita) päivässä, luulin, etten ikinä pystyis, mutta tässä sitä mennään JO kolmatta päivää...:)) Ja yli 3 litraa vettä päivässä, sekin on mulle aivan tavatonta!

Jos teille sopii, niin käyn aina silloin tällöin kertomassa kuulumisiani!? Voihan olla, että joku lukija innostuu kokeilemaan tätä systeemiä itsekin. Tässä tulee kuulemma hurjia tiputuksia juuri tuon kalorimäärän vuoksi. Itse en ole siitä niinkään innoissani....pelottaa, että paikat alkaa roikkua....rinnoista tms. viis, mutta kun mulla on kaikki 40 ylimääräistä kiloa naamassa, niin en haluais mitään kananhelttaa leuan alle....:(

Eniten odotan sitä, että meillä on ryhmätapaamisia kerran viikossa, henkistä valmennusta (perustuu NLP:hen) ja viikottainen liikuntakerta. Joka on muuten tänään! Ja alkaa Pilateksella. Siis jos tämä sohvaperuna lähtee johonkin Pilatekseen, niin se on kyllä maailman kahdeksas ihme!!! Mutta lähdettävä se on, en kyl tiedä, miten pärjään, kun niksautin pe-aamuna selkäni todella pahasti....Särkylääkkeitä olen vetänyt nämä aloituspäivät, tosi huono homma kun elimistön just pitäis puhdistautua...mut eipä voi mitään.

Kaikille tsemppiä tosi paljon ja palaillaan!!

T: Sälli

Vierailija
16/19 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ookaan täällä käynyt pitkään aikaan.

Meppis se ei petä porukkaa vaan jatkaa omalla tyylillään eteenpäin, onnea sulle viime viikon miinuksesta, taisi olla porukan ainut miinustulos... Siis ajattele, sulla häämöttää siis kohta kanssa 6-alkavat luvut, siis mieletöntä:-)

Terve vaan Sälli, kiva kun tulit meitä moikkaamaan ja kiva kun olet nyt innostunut uudesta ryhmästäsi, siitä vaan eteenpäin kohti hoikempaa kevättä ja kesää. Onnea projektiisi!!!

Mites muilla meni viikonloppu?

Mulla meni oikeastaan ihan hyvin, nyt on tähän aamuun mennessä kaikki viime kerralla tulleet plussat pudotettu, katotaan mitä sitten vaaka näyttää keskiviikko aamuna.

Lauantai oli mulla todella kamala päivä. Koko ajan teki mieli jotain hyvää, ihan hirvee tunne. Sitten illalla otin lasten hedelmäaakkos pussin ja söin siitä suunnilleen puolet ja se auttoi, meni tilanne ohi ja jatkunut ihan oikeaa linjaa eteenpäin.

Tulkaahan muutkin kertomaan viikonlopun kuulumisia vaikka olis mennyt huonostikin.

Tsempillä kohti keskiviikkoa!

Vierailija
17/19 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonlopusta: Juhliessa meni vielä tämä viikonloppu:) Lähinnä juomapuolta tuli tankattua. Sen verran mitä tänään aamulla vaakaan kurkistin, niin totesin ettei mitään kamalaa ole päässyt tapahtumaan kuitenkaan. Ei oikein tuo ruoka jostain syystä maittanut lauantaina nääs, niin oli sit kai vähän +-0.

Tänään onkin sitten ollut taas ruokailujen osalta kevyt päivä. Kuntoillakin piti, mutten ehtinyt, ja nyt väsyttää jo liikaa. Huomenna sitten..

Mukavaa viikonalkua Alleille!!

AAE

Vierailija
18/19 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...muuten tämä viikko mennyt mallilleen, mutta...

naurettavaa, mutta kehtaahko edes kertoa...

Meillä on ollut vieraita viikonloppuna ja oltiin sitten porukalla kylässä. Täällä sitten tarjottiin nuotiolla jotakin " erikoismakkaraa" , jota piti maistaa. Kieltäydyin ja sanoin, että en tarvitse, mutta jo kohta isäntä lykki sitä makkaratikkua käteeni. No, en kehdannut enää kieltäytyä. Lapset eivät lainkaan tykänneet makkarasta ja minun piti kohteliaisuudesta syödä se makkara... =D. En olisi millään halunnut, kun koko kuuri meni läskiksi mielestäni ja en muutenkaan erityisesti ole makkaran perään. Yritin miettiä miten päästä makkarasta eroon... laittaa taskuun, heittää olan yli, heittää koiralle (koiraa ei näkynyt missään... =C). No, oli pakko syödä se varsinkin kun yksikään lapsista e syönyt...

Tämä kaloripommi sai minut illalla suunniltani, että lankesin taas karkkeihin, kun mitään menetettävää ei sille päivälle ei enää mielestäni ollut, joten siis se PER...LEEN makkara sai siis koko päivän pilalle! No, ehkei se nyt koko kuuria pilannut...

No, kaikesta huolimatta marssin tänään kauppaan ja palkitsin taas itseni kolmella ihanalla Espritin SLIM-paidalla, jotka mukavasti nuolevat ihoa ja sopivat hyvin farkkujen kanssa! Eli tästä suosta siis taas rämmitään ja muutama " kurituspäivä ennen punnistusta taas... =D

Todellakin siis kohti kutosella alkavaa taivalletaan... hitaasti mutta varmasti!

Vierailija
19/19 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tällä hetkellä näyttää siltä, että huomenna tulisi aika hyvä miinustulos, mutta ei kannata hehkuttaa vielä etukäteen, huomenna sitten kun ne viralliset luvut julistetaan...

Mun piti aikaisemmin kommentoida Meppikselle porkkanoista. Eli kyllä mä uskon, että niissä on perää tuohon ruskettumiseen. Mun äiti söi aikoinaan keväisin jotain tyyliin vitamiinipillereitä, jotka oli jotain porkkanajuttuja ja se ruskettu heti keväällä tosi paljon ja hän ei yleensä rusketu ollenkaan, lähinnä palaa.

Joten mitä tästä kaikki opimme, ostetaan kaikki monta pussia porkkanoita ja syödään urakalla niin ollaan upean ruskeita jo toukokuun lopussa, mikäli aurinko vaan alkaa paistamaan.

Mä kyllä syön porkkanoita, mutta en noin paljon kuin Meppis eli täytyy lisätä niiden syömistä.

Niin Meppis mites sen kuvaprojektin laita, koska aloitetaan se?

Mun piti mennä eilen vesijumppaan, mutta mies kökki niinkauan pihatöissä etten ehtinyt. Kävin huutamassa hänelle ovesta, että mun pitäisi lähteä niin hän siihet et ainiin mä unohdin, just joo, tosi kiva kun mun piti mennä. No tänään sitten kunnon hikitreeni pacessa ja kalorit kulumaan urakalla.

Tulkaahan turisemaan kamut!

Missäs muuten Marica, rihanna ja laihaläski luuraavat???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme