Millainen ihminen ei pidä ARTISOKASTA?
Kuka on tämä ihminen ja miten hän perustelee sen, että ei pidä ARTISOKASTA? Oli miten oli, en halua olla missään tekemisissä tämän ihmisen kanssa ja kiellän lapsianikin leikkimästä tämän henkilön lasten kanssa.
Kommentit (19)
En ole koskaan syönyt. Monesti olen miettinyt kaupassa niitä nähdessäni, että pitäisi ilman muuta tuotakin kokeilla, mutta se on aina jäänyt.
Kertokaapa, miten se valmistetaan ja syödään?
Sellainen ihminen joka tykkää vain hyvän makuisesta ruoasta.
En silleen tykkää kitkerän paskan hajuisista ja makuisista kasveista enkä halua olla semmosen kaveri joka syö moista sontaa ja hönkäilee paskanhajua ympäriinsä
En ole ikinä maistanut, joten en osaa sanoa ja voin siis ihan hyvin leikkiä kanssasi, koska minäkin olen vähän lapsenmielinen.
Se näyttää ihan vyötiäiseltä, miten semmosta edes syödään ja se panssariko on se syötää osa, vai onko siellä sisällä jotain muuta?
Olen hämmentynyt - puhutteko latva-artisokasta vai maa-artisokasta?
Minun pihallani kasvaa kumpaankin, kokki-puolisoni tekee niistä aivan ihania ruokia.
Herkullisia!
Ehkä ette vain oikein osaa hyödyntää niitä? Minkä tahansa ainesosan saa huono kokki pilattua.
Toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä!
En halua leikkiä lastesi kanssa ap. Tuskin hekään minun.
N48
Juntit. Moni täällä jo ilmoittautui ettei ole koskaan edes maistanut. Eikö näitä ihmisiä kiinnosta eläminen ollenkaan?
Tykkään mutta söin vain kerran. Mahaa kouristi ja mittavat ilmavaivat, Kivut oli kamalat.
Söin siis maa-artisokkaa. Toiste en koske artisokkaan.
En ole koskaan maistanut. Enkä tunne jääneeni mistään paitsi.
Inuliini pierettää ja jos noin käy niin suositellaan jättämään kyseinen tuote väliin.
Onko vain tuossa maa-artisokassa se inuliini. Onko siis latva-artisokka erilainen eli inuliinivapaa.
Mää en oo uskaltanut edes maistaa, liian eksoottista. 😂
Äitini ehkä jokatoinen vuosi ostaa artisokan ja tekee siitä jotain sapuskaa, en oo koskaan maistanit enkä maista.