Onko tuolla 3+1 -päivillä taaskaan mitään..?
Viime vuosina en oo viitsiny edes käydä eikä kuvastosta tälläkään kertaa löytynyt mitään kovin mielenkiintoista. Onko joku löytänyt jotain minkä takia paikalle kannattaisi raahautua..? (tosin jos luvattu lumimyrsky toteutuu, täällä varmaan pysytään sisätiloissa :D)
Kommentit (11)
Lauantaina olis Crocsit edullisesti. Pari muutakin " tarpeellista" löytyisi mutta toisaalta, en oikein jaksais vaikka Sokos onkin työmatkan varrella.
Olisi kiva tietää, mitä kokoja löytyy. Anoppi käy tod.näk. katsastamassa (mossa muutenkin), itse kun en pääse. Onko muuten Sokoksen palautuskäytäntö yhtä joustava kuin Stockan? Eli myös aletuotteita saisi palauttaa..?
Samoin toivon että Hulluilta Päiviltä löytyisi kenkiä, molemmilla pojilla kun taas yksiä just mahtuvia kävelykenkiä lukuunottamatta kaikki kesäkengät pieniä... Ja nuokaan eivät varmaan enää mahdu sitten kun ulkona voisi niitä käyttää..
Toisaalta nyt on niin paljon kaikkia " päiviä " että ei oikein tiedä minne sitä kannattaa suunnata. Ajattelin käydä katsomassa nuo JJ:n puolihintapäivät ja sitten taidan odotella hulluja päiviä.
Tosin sokoksella oli espritin perusteeppareita naisille aika huokealla hinnalla :)
eikä kovin kummoisia aarteita löytynyt :(
Reiman haalari oli livenäkin juuri niin omituisen näköinen kuin kuvastossa. Onneksi ei olla haalaria vaillakaan. Kyllä niitä silti monet näytti ostavan.
Minusta paras löytö oli Marimekon kassi. Itselle ostin pari t-paitaa (inwear, esprit), tulevalle vauvalle kaksi bodya (Pippi, Tutta), pojalle collegepuvun ja Reiman sormikkaat ja tytölle Espritin t-paidan. Lisäksi ne pakolliset pusut. Olisi kyllä voinut jättää nämä päivät väliin....
Huomenna jos jaksan työmatkalla poiketa, haen miehelle CK:n dödön.
toiselle lapselle sukat ja toiselle huivi, ihan ylimääräisiä juttuja siis. Jesperjuniorista ostin enemmän (Legoa ja Espritiä).
Reimatec haalareita 69 e ( lähtö 109/119), jäljellä oli joitakin kokoja. MM. pojille ocelot 104, 110, 98 ja tytöille ocelot ja toinen pinkki mm. 92,98, 110 116 122 ja irrallisia reimatec vk-housuja vaaleanpunaisia ja mustia. Lisäksi oli vauvareimatecejä enemmänkin vaaleanpunaisia ja kelta/vihreistä. Kokoja en katsonut. Tämä oli tilanne vielä kello 10. Tuskin enää kauaa.
Ostin tytölle superfit goretexlenkkkarit 44,90. Samaa myydään muualla lähes 70e hintaan =)
Olin iloinen
ja silloin Reimatecin vk-housuja oli vaal.pun.,mustia,tummansin.,hiekkaa ja limenvihreää.
Lisäksi oli noita vk-pukuja.Reimatecin takkeja ei ollut,mutta Reiman tavallisia vk-takkeja oli alessa.
Mulle kyllä tarttui mukaan vain normaalihintaista kevätulkoilua.Ei nyt iskenyt enää noi -07 värit.
Sain nimittäin ostettua Reimatecin housuja, mustia, kuten olin ajatetellut (mutten saanut aikaiseksi ostaa). Ja oli esikoisenkin kokoa. Hinta 30 e, ihan ok alennus siis. Joku taisi jo mainita muut värit, vpun, tsin, jotain ruskeita, vvihr. Superfitit olivat kovin jäykän tuntuiset.
muutama kiva juttu siellä olisi, mutta täytyy vähän miettiä, että kannattaako muutaman euron alen takia lähteä tähän keliin.