Bobon - Ystävänmyynti
Hei,
ennen ainakin olin listoilla mutta nyt en edes
muista milloin olisi viimeksi ollunna :D
Viime syksynä?
Onko niitä enää :D ???
Kommentit (7)
Tämä löytyi Bobon sivuilta
YSTÄVÄMYYNTI 5.-6.4. KLO 10-16
Mahtavat määrät ihanaa kesätavaraa siivotaan pois muuton alta -50% ja löytöjä jopa -70% liikkeiden hinnoista. Mallikappaleita ja jäännöseriä..
Koot: 50cm- 167cm, merkkeinä: Mayoral, Losan, CARAMEL, Lenne, Girandola, Minymo, ELLE, Timberland...
Kenkiä, lakkeja, sukkiksia, sukkia.. Kastemekkoja... keinutuoleja... Nalleja... syöttötuoleja (5), pinnasänkyjä (2)
Nyt siis koko vaatekaappi kerralla ojennukseen ja löytöjä tekemään.. Hyvä tilaisuus myös vastasyntyneen vaatehankinnoille-56 senttisiä potkareita löytyy metritolkulla..
Tervetuloa: Särkiniementie 5 C, 5krs. Lauttasaari
sähköpostia. Myymälässä kertoivat, että varasto on muuttamassa Särkiniementieltä ja tuleva myynti olisi tavallista isompi. Muuttavat kuitenkin Lauttasaaren sisällä.
Tupuna72:
Tiedätkö koska olisi legon ysmy?
Legon ysmy taisi jo olla, viikko ennen pääsiäistä.
Mulla on mielikuva, että siitä oli ihan mainos heidän nettisivuillaan just! Kävitkös kurkkaamassa. Minusta oli ensi kuun alussa juuri.
*en ole kyllä itse koskaan käynyt, kivoja vaatteita kyllä Boboissa, ainut mikä harmittaa on se, että yksi liike myy yhtä ja toinen toista ja sitten kun on jossain nähnyt jotain ja ei ole siitä liikkeestä älynnyt napata mukaan, niin sitten menee katsomaan toiseen liikkeeseen, niin siellä sitten ihan eri merkit edustettuina*
Onko muuten joku nähnyt jossain Minymon asuntovaunuhupparia isompien koissa? Pienemmälle älysin onneksi ostaa heti kun näin.