Miten vietätte kumppanin kanssa laatuaikaa?
Ulkoilemalla, elokuvissa, ravintolassa, yhdessä tehdän ruokaa, koti-iltaa viettäen, shoppailemalla, siivoamalla?
Vai mikä on se teidän juttu.
Kommentit (14)
2. kodissa ulkomailla ulkona lämmöstä ja näkymistä nauttien. Ystäviä, perhettä, hyvää ruokaa, tapahtumia... Välillä taloa rempaten ja antiikkimarkkinoita kierrellen
Mä ajattelen niin että vaikka kotona ollessa on ihan mukavaa, niin se varsinainen laatuaika on sitten tuolla jossain reissussa. Toki joku hyvä ravintolaillallinenkin on laatuaikaa.
Juomalla kotisohvalla kaksin viiniä, höpöttelemällä ja kuuntelemalla hyvää musaa.
Reissuissa, eri harrastuksissa: golf, kävelylenkit
Joskus ihan vaan nukkumalla käsi kädessä päikkärit
Rakastelemme, nautimme juustoja, viinirypäleitä.
Vaikea sanoa, kun ihan arkisetkin asiat ja hetket oman kumppanin kanssa tuntuvat laatuajalta.
Sohvalla teeveetä katsoen. Iltaisin mies tulee viereeni sänkyyn selaamaan kännykkäänsä kun minä kuuntelen äänikirjaa.
Perjantaisin käydään treffeillä, yleensä uimassa jossain ja sitten syömässä tai pubissa. Museoissa käydään yhdessä, samoin erilaisia päiväreissuja tehdään aika paljon.
Minä smetana sohvalla ja kerron miehelleni viimeiset juorut ja odotan että mies istuu hiljaa ja odottaa että minulla on kerrottavaa sille. Miehelle kyllä suutun heti jos se kehtaa ottaa puhelimen käteen kun se on vain minun oikeus
Paneskelemme pitkin päivää ja usein panemme vielä puulämmitteisen saunankin päälle. Kaikki kahdeksan lastamme saavat siinä sivussa paljon raitista ulkoilmaa!
Näinhän se menee 👴🏻👍🏻🥳