Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luettuani tuon " ottaa niin päähän kun sairaita lapsia tuodaan hoitoon" ,

Vierailija
25.03.2008 |

Olen taas kerran todella iloinen, että omat lapseni voin hoitaa kotona esikouluun asti. Saavat aina sairastaa rauhassa, eikä tarvitse puolikuntoisina raahautua hoitoon, jossa on lapsen varmasti mukava talvellakin ulkoilla parikin tuntia kipeänä:0(

Esikoinen, joka nyt ekaluokalla, on jopa kovan nuhankin takia ollut pari päivää pois, kun on niin kurja olla.

Että niin paljon, kun meitä kotiäitejä mollataankin, olen taas todella iloinen lasteni puolesta, että hoidan heitä kotona ja ylpeä kotiäityydestäni!!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä haluaisin olla kotiäiti, mutta taloudellisesti ei ole mahdollista. Ole onnellinen, että sinulla on noin hyvin asiat!

Vierailija
2/6 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sinulla on hyvin asiat, se ei kai tarkoita sitä, etteikö jonkun elämään voisi kuulua kaikenlaisia talouteen vaikuttavia asioita, vaikka työttömyyttä tai sairautta, mihin ei itse aina voi vaikuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei ainakaan tulla toimeen miehen pienellä liksalla (3lasta)

Vierailija
4/6 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mies tienaa noin 13¿/h+ylityöt, joita tekee aika paljon. Tiukkaa on totisesti välillä, mutta kyllä on kannattanut. Ap

Vierailija
5/6 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisätienistejä. Lisäksi siihen että minun on pakko mennä töihin vaikuttaa oman haluni lisäksi se mitä mies haluaa. Ja vaikka minä olisin valmis tinkimään kaikesta kuten asumaan ahtaasti, käyttämään vuositolkulla samoja vanhoja vaatteita, olemalla ostamatta mitään ylimääräistä jne. ei mies tällaista halua. Hänellä oli köyhä lapsuus eikä kestäisi enää kamalaa kituuttamista eikä myöskään halua että omat lapset muistelevat että mitään ei saanut ja minnekkään ei päässyt kun olivat pieniä. Sihen että toisen on pakko mennä töihin vaikka olisi mielellään kotiäiti vikuttaa perheen kokonaistilanne eikä minusta koko perheen hyvinvointi ole tekosyy.

Vierailija
6/6 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ennemminkin kotiäidit mollaa kaikkia jotka ei hoida lapsiaan kotona. Tästäkin viestistä niin paistaa läpi ylpeys siitä, että sinä sentään uhraudut vaikka rahaakaan ei ole, mutta ainakin lapset saavat sairastaa rauhassa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän