Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka nipo valvoja poistaa koko ajan kaikki seksiä käsittelevät aloitukset?

Vierailija
29.11.2008 |

.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
29.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin se pureksittu muotti jata tulee joka paikasta (kuten itse sanoit).

Aihe kiinnostaa myös arkipäivän kokemuksien kannalta, osana normaalila parisuhdetta. Itse koitan välttää noita ylenpalttisia seksijuttuja joita tunkee useasta paikasta (ei jokapaikasta).

Kyllä minua kiinnostaa yleisellä tasolla (ei siis välttämättä juuri sinun tapauksesi), miten jotkut voivat suhtautua seksiin noin välinpitämättömästi ja varauksellisesti, aivan kuin jokainen yhteinen seksihetki olisi raiskaustuokio. Tai että seksi on vain lastentekoa varten.

En pysty ymmärtämään, joskin pyrin arvostamaan sitäkin mielipidettä ja avaan toki nekin kirjoitukset. En kuitenkaan aijo jatkaa heidän kaltaistensa kanssaan keskustelua tämän palstan ulkopuolella. Olo onkuin pitäisi keskustella terroristin kansas ja ymmärtään hänen näkemyksiään, miksi juuri pilvenpiirtäjien tuhoaminen on parempi tapa vaikuttaa maailman politiikkaan, kuin joku muu keino. Se ahdistaisi minua pahasti.

Tällaisia mielipiteitä kuitenkin on, eikä niitä pääse karkuun.

24

Vierailija
22/22 |
29.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta niin ne on monelle loppuelämän. Ei tarvitsekaan kaikkien olla samanlaisia mutta ottakaa te tiukkapipoisemmat huomioon että tämä on aihevapaa sivu ja niinkuin tuo mies tokaisi niin seksi on parisuhteissa keskeinen asia.

Ja todella monet nykypäivänä puhuvat jo avoimesti seksistä varsinkin anonyymisti. Eli en näin avoimesti kyselisi tai keskustelisi teekupin ääressä äitini, siskoni tai ystävieni kanssa. Mutta ehkä parhaalta ystävältä voisin vinkkiä kysyä. Mutta täällä saattaa antaa monta ihmistä kertoa omaa kokemustaan tai muuten keskustella. Loistavaa mielestäni!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme