Kokemuksia Donna-ovulaatiosylkitestistä?
Kaipaisin siis kokemuksia Donna-ovulaatiosylkitestistä, kuten otsikkokin kertoo. ;)
Onko testi luotettava, helppokäyttöinen jne. ja onko joku " saanut sillä tuloksia aikaan" ? Itse ajattelin hankkia sen tässä vaiheessa ehkäisykeinoksi (joo, en kaipaa moralisointia varmoihin päiviin luottamisesta koska toinen lapsi ei olisi sinällään mikään vahinko) ja pitemmässä käytössä tulis huomattavasti edullisemmaks kuin tikkutestit.
Kommentit (4)
noin 44e maksaisi apteekeissa,ja mammaksi.fi kynii siitä 55e!
Löytyisköhän edullisempiakin kun toi 44e?
ja helppoudesta. Onko testiä helppo tulkita ja minkälainen testi on verrattuna liuska-testeihin. Olen myöäs ajatellut testin hankintaa, mutta onko siis mahdollista, että tuota samaa testiä on mahdollisuus käyttää vuosi? Ymmärsinköhän aivan oikein lueskellessani Mammaksin sivuilta? Eli siis tarvitseeko testiin hankkia mitään erillisiä osia sylkinäytettä varten, vai annetaanko sylkinäyte suoraan " laitteeseen" ? Jos jollain on kokemuksia testistä, niitä otettaisiin vastaan ilomielin :)
Mä ostin sen 45¿ nettiapteekista ja on tosi helppo. Putsaat lapulla " mikroskoopin" linssin, tökkäät siihen tipan sylkeä, annat kuivua n.5-10minsaa, kurkkaat reiästä ja jos näkyy viuhkamaista kuviota on ovis, jos " tikkuja" on ovis tulossa, jos ei mitään, niin ei vielä lähiaikoina ole ovista.
Helppoo ku heinänteko ja itseasiassa se toimii kaksi vuotta.
Ja kokemukset kiinnostaa myös minua.