Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kristityt äidit!

25.03.2008 |

Hei!

Olen kohta 26-vuotias tuleva mamma ja esikoisen laskettu aika on 3.6.

Tällä hetkellä kotona äitiyslomalla ja seinät meinaa kaatua päälle :)

Olen uskossa, mutta niitä muita samanhenkisiä ystäviä ei ole täällä Tampereella.

Saa siis ottaa yhteyttä :)

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
08.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mailia voi laittaa osoitteeseen goldencat82@hotmail.com :)

Vierailija
2/16 |
09.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, täällä uskovainen pariskunta etsii myös samanhenkisiä ihmisiä. Olemme 80 ja 81 vuosimallia. Esikoisen laskettu aika 1.6 =) Asumme länsi-vantaalla. Olen äitiyslomalla ja ystäviä on mutta suurin osa haluaa juhlia ym.

goldencat laitan sulle mailia, jos käytät messangeria voitas myös chatata.

-Terhi

terhidefinn@hotmail.com

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkanmaalla asustellaan, tarkemmin sanottuna Kangasalla.:-)

Vierailija
4/16 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

housewife77:

Kaipaisin uusia mailiystäviä kristityistä äideistä ympäri Suomen. Itse olen iältäni 31v ja minulla on kolme lasta. Laitapa siis mailiosoitteesi, niin kirjoittelen sinulle! :-)

Itse olen myös kristitty ja haluaisin äitiystäviä!

Vierailija
5/16 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsiskelin juuri uskovaisten perheiden /naisten ilmoituksia, koska tuntuu et juuri meidän ikäisten perheellisten niitä on tosi vaikea löytää.

Mua itseeni on ruvennut uskon asiat viimesen vuoden aikana kiinnostamaan yhä enemmän. Ja nyt olen myös huomannut et viihdyn kaikista parhaiten uskovienn seurassa...heidän seurassaan on jotenkin mukavan rauhallinen, levollinen , ei kiire minnekkään olo:) .

Me ollaan siis kanssa kolmekymppinen perhe.itse oon s.77 ja mies 76 .

Pojat 8, kohta 3 ja 1v.

Olis mukava löytää uusia ystäviä, jonka kanssa vois puhua kaikesta (myös syvällisistä asioista). Ystäviä kyllä on...mutta vain muutama jonka kanssa voi puhua esim. uskon asioista.

voit kirjotella osoitteeseen

pohdiskelija@wippies.fi

Vierailija
6/16 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin lähettää sulle mailin, vaan eipä onnistunut lähettäminen - onkohan mailiosoitteesi varmasti oikea vai missä mahtaa olla vika?

Vierailija
7/16 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

housewife77:

Yritin lähettää sulle mailin, vaan eipä onnistunut lähettäminen - onkohan mailiosoitteesi varmasti oikea vai missä mahtaa olla vika?

Siis kyse on sinusta, " tuutisa" .:-)

Vierailija
8/16 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi tulin tänne kurkkaamaan, enkä jäänyt vain odottaamaan että vastaatko ?

Nyt pitäisi siis onnistua, kirjotteleppa siis uudelleen, kun ehdit.

terv. Tuutisa

Vierailija
9/16 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Kaipailisin myös ystäviä muista kristityistä äideistä. Olen juuri vuoden täyttäneen pojan kotiäiti satakunnasta. Mulle voi kirjotella osoitteeseen wilhelmiina1979@hotmail.com

Vierailija
10/16 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko päivittää tietojani, kun ilmoituksessani on hieman vanhentunutta infoa perheestäni. Lasteni lukumäärä on nimittäin kasvanut yhdellä, sillä perheeseemme on syntynyt vauva 07/08. Eli minulla on nyt neljä lasta. Muilta osin ilmoitukseni ei ole vanhentunut, ts. kaipaan edelleen uusia mailiystäviä muista kristityistä äideistä! :)

Vierailija
11/16 |
28.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Minäkin uskossa, ja mailiystäviä ja ystäviä kaipailen. Esikoistyttömme syntyi 05/08.

mariiqa1@suomi24.fi

Vierailija
12/16 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

housewife77:

Kaipaisin uusia mailiystäviä kristityistä äideistä ympäri Suomen. Itse olen iältäni 31v ja minulla on kolme lasta. Laitapa siis mailiosoitteesi, niin kirjoittelen sinulle! :-)

Itse olen myös kristitty ja haluaisin äitiystäviä!

Hei vainiska(kirjoitit huhtikuun alussa)! Voisitko laittaa mailiosoitteesi, niin kirjoitan sinulle, jos edelleen kaipaat ystävää kristitystä äidistä! :)

Vierailija
13/16 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa, tässäpä osoite:

mari78_529@hotmail.com

Vierailija
14/16 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

voisimmeko tehdä tapaamisen Sellon Roberts cafeeseen esim heinäkuun aikana esim ma 28.7.?

Olisi ihanaa tutustua muihin kristittyihin mammoihin/perheisiin pääkaupunkiseudulla

Vierailija
15/16 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Tervetuloa kaikki mamma treffeille Leppävaaraan Selloon Roberts cafeeseen ma 28.7. klo 1500>

Yritän muistaa laittaa pöytään lapun Vauvalehden mammat tmv

Vierailija
16/16 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän