Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko pettynyt ihmisiin totaalisesti?

Vierailija
06.07.2024 |

Kyllä olen. Ja erakoitunut. 

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ymmärrän, että lähes kaikki ihmiset vaan ovat minua tyhmempiä, he eivät voi sille mitään,  eikä se ole heidän oma syynsä. Kun on lusikalla annettu, ei vi kauhalla vaatia, jne. Ja kun en odota ihmisiltä sellaista, mihin heillä ei ole edellytyksiå, en pety enkä katkeroidu asioista, jotka nyt vaan on näin.

Vierailija
2/19 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. On ollut vuosikymmeniä aikaa kasvaa tähän maailmaan. Ihminen ei ole mielestäni muuttunut tänä aikana. Uskon evoluutioon, mutta en näin nopeaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ehkä shokki kuinka aivopestyjä ihmiset ovat tai miten helposti se on toiminut. Alkoholi on hyvä aivopesuaine ja tv. Onneksi moni herännyt. Joillakin palkka vaikuttaa, sen lauluja laulat kenen leipää syöt - sanonta.

Vierailija
4/19 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Ymmärrän, että lähes kaikki ihmiset vaan ovat minua tyhmempiä, he eivät voi sille mitään,  eikä se ole heidän oma syynsä. Kun on lusikalla annettu, ei vi kauhalla vaatia, jne. Ja kun en odota ihmisiltä sellaista, mihin heillä ei ole edellytyksiå, en pety enkä katkeroidu asioista, jotka nyt vaan on näin.

Ylimieliset ja oikeasti tyhmät ihmiset.

Vierailija
5/19 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pettynyt kehitykseen. Siihen, miten netti ja tietotekniikka ovat mahdollistanut uusia tapoja huijata, tehdä rikoksia ja levittää propagandaa. Miten raadollisia me ihmiset olemme. Siihen, miten vähissä näyttää olevan sydämen sivistys, miten paljon uskotaan valeuutisiin ja miten paljon niitä suolletaan kuin liukuhihnalta.

Vierailija
6/19 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, ihan kaikkiin.

Sukulaisiin, työkavereihin, lääkäreihin... Ihan kaikkiin. 

Erakkona elelen, ja välillä pistän pääni ulos asunnosta sukulaisten mieliksi, ja teeskentelen ystävällistä, vaikka en halua nähdä enää ketään.

Vierailija
7/19 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä teen sudokuita ja muita juttuja, johon en tarvitse ketään.

Vierailija
8/19 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pettynyt miten ei ole empatiaa enää muita kohtaan. Kouluissa on yhä raaempaa väkivaltaa, ihmiset pettävät toisiaan ja ajavat vain omaa etuaan. Onko näin ollut aina? En tiedä, ehkä, mutta omaan silmääni netti, varsinkin nuorten keskuudessa, on tehnyt maailmasta tunnekylmän ja pinnallisen.

Vierailija
9/19 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pettynyt ihmisiin. Olen pettynyt tähän systeemiin. Olen avannut kaikki luukut ja huomannut niiden sisältävän vain tyhjiä lupauksia.

Olen täysin hereillä.

Minä valvon.

Minä en jaksa koko ajan nukkua.

Anna mun vain siis olla.

Anna mun elää tätä helvetin elämää.

Olen yksin.

Kaikki hyvin.

Vierailija
10/19 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En totaalisesti mutta pahemmin kuin olisi tervettä.

Vierailija
11/19 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollenkaan halua olla tekemisissä kenenkään kanssa. Yksin on vaan niin mielettömän hyvä. Minkä tekosyyn keksin, kun pitäisi lähteä syömään ensi viikonloppuna sukulaisten kanssa. En jaksa niitä. Haluan vaan olla yksin. Paljon parempaa seuraa. 

Vierailija
12/19 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös pettynyt ihmisiin ja koko yhteiskuntaan ja haluan olla syrjäytynyt ja erakoitunut.

Vierailija
13/19 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päätynyt ratkaisuun että minä olen ainoa aitoo sielu täällä, kaikki muut on feikkiä.

Vierailija
14/19 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, syvästi mutta en aio katkeroitua enkä edes pahasti erakoitua.

Vierailija
15/19 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tajunnu miks mun pappa aina puhu hölmöläisistä ja hölmöläiskansasta

Suomalaiset ei todellakaan oo niin fiksuja mitä monet kuvittelee

Suurinosa oikeasti luulee että valtamedia on edelleen luotetettava, minkäs teet, vauvasta asti kasvatetaan siihen että auktoriteetti kertoo ja tietää kaiken

Vierailija
16/19 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pettynyt isoon osaan. Mutta sitten taas vastapainoksi olen tavannut myös pari tosi ihanaa ihmistä. 

Vierailija
17/19 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon tajunnu miks mun pappa aina puhu hölmöläisistä ja hölmöläiskansasta

Suomalaiset ei todellakaan oo niin fiksuja mitä monet kuvittelee

Suurinosa oikeasti luulee että valtamedia on edelleen luotetettava, minkäs teet, vauvasta asti kasvatetaan siihen että auktoriteetti kertoo ja tietää kaiken

Suomalaiset on järkyttävän tyhmiä, aivan käsittämättömän aivotonta kansaa. Olen asunut ja reissannut maailmalla, enkä ole missään

törmännyt tällaiseen idioottilaumaan, joka Suomea kansoittaa. Oli todella hätkähdyttävä kokemus, kun ymmärsin että mielikuva Suomesta on aivan päinvastainen totuuden kanssa.

On totta, että suomalaisten fiksuin marginaali onkin sitten todella fiksua ihan maailmankin luokassa, mutta heitä asuu Suomessa enää vähän. Suurin osa on lähtenyt muualle ja jäänyt sille tielle.

Vierailija
18/19 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen totaalisesti, vapaaehtoisesti ja onnellisesti erakko. Vaikka ihmiset olisivat mitä kuuluisuuksia tai rikkaita. En pidä kenestäkään. Niillä on se seksi. Itse olen aseksuaali. 

Vierailija
19/19 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on pitkä, raskas ja kivinen tie kulkea vaikeiden ihmisten kanssa. Kantapään kautta joutuu oppimaan. Miten helppoa ja ihanaa on vaan olla omassa seurassaan. Sen jälkeen ei enää kaipaakaan ihmisiä elämäänsä pilaamaan. Ei enää ole mitään tarvetta sosiaalisuuteen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme