Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksi haukutte lihavia? Tiedättekö miltä se tuntuu??? :(:(:(
24.03.2008 |
Itse kun olen lihava niin tiedän misen tosi hyvin. Ei hitsi vaan onnistu se laihdutus :(:(
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Pitääkö ehdoin tahdoin pahentaa oloaan? Ja kylläpä se laihduttaminenkin onnistuu, jos tarpeeksi tahtoo, ellei syynä ole jokin sairaus.
t: yksi, joka ei yleensä ketään hauku
Varmaan aika samalta tuntuu, kun pilkataan, että kyllä sen saa, mitä haluaa, kun tarpeeksi hakkaa päätään seinään.
Alue: Aihe vapaa
onko sun onni kiloista kiinni? itelläni on ylipainoa, mutta eipä tuo haittaa, kaiken olen elämässä saavuttanut minkä olen halunnut ja tervekkin olen.
ja tuo, että kaiken saavuttaa minkä haluaa ei ole aivan totta. nykytutkimuksien mukaan lihavuusgeeni on olemassa, esim rottakokeissa on huomattu lihavuuden löytyvän perimästä jo viikon ikäiseltä rotalta. toki silti on mahdollista laihduttaa/pysyä laihana, se vain on todella todella paljon vaikeampaa. kysymys on aineista kehossamme jotka säätelevät esim kylläisyyden tunnetta, samaten aineenvaihdunnasta, hormoonitoiminnasta jne jne.
neuvoisin sua asettamaan tavoitteeksi painon jossa olet silti terve ja harrastamaan liikuntaa josta tykkäät. älä stressaa, monet lihavat on terveempiä kuin laihat, ei se niin yks yhteen mene. eikä laihat tosiaankaan vie kaikkia miehiä.