Mikä on naiselle sallittu kengännumero? Mulla siro 39
Kommentit (23)
Taitaa olla naisilla yleisin tuo 39 kun ei ikinä ole kokoa enää jäljellä kaupoissa ja siksi joutuu ostamaan tosi kalliita ja rumia kenkiä.
Mutta aikuiset naiset kävelevät oikeasti LIIAN pienissä kengissä.
Sukulaiseni on jalkaterapeutti ja oli kerran stockalla ihmisten jalkoja mittaamassa ja kertoi, että ei ollut päivän aikana tullut vastaan yhtään naista, jolla olisi ollut oikean kokoiset kengät jalassa, kaikilla oli liian pienet. Päivän aikana oli asiakkaita ollut varmaan toista sataa. Tosin tietysti lapsia ja miehiäkin mukana.
Minulla on ystävä, joka on reilusti 175 cm pitkä ja pitää 36 kenkiä vaikka oikea koko olisi 38. Luulisi, että lääkärinä tietää mitä vaivoja liian pienistä kengistä tulee, mutta jotkut ovat vain turhamaisia...
Hänellä ei kyllä oikeasti ole jaloissa tuntoaistia, olen kokeillut, koska harrastan vyöhyketerapiaa.
Minä itse en voi pitää liian pieniä, enkä matalia kenkiä, koska minulta irtoaa varpaan kynnet heti jos osuvat johonkin.
sattuu olemaan reilua kokoa. Ennen jalka oli 39, esikoisen odotusaikana ukkovarvas kasvoi eikä enää kutistunut normaaliksi :(
Itse 40-41, joskus jopa 42.