Seurustelisitko miehen kanssa, jolla ei ole ainuttakaan kaveria?
Vai olisiko turnoff. Tietenkin hänellä sisaruksia sekä vanhemmat, joiden kanssa kommunikoi.
Kommentit (20)
Seurustelisin, koska mullakaan ei ole enää ketään kaveria.
En vetäisi tuollaisesta asiasta mitään johtopäätöksiä. Jos on muuttanut pois koti- tai opiskelupaikkakunnaltaan tai jäänyt sinne ja koulukaverit muuttaneet pois niin aika vaikea löytää ystäviä myöhemmin aikuisiällä.
En enää haluaisi tutustua. Liikaa nähnyt täällä esimerkkejä siitä minkälaisia ne tyypit on.
Joo miksi ei. Ihan hyvin voisin. Ei kavereilla ole väliä.
Riippuu oisko mitään mistä seurustella. Voisin seurustella vaikka valtioiden lipuista, jos häntä kinostaisi seurustella niistä
Tietenkin koska en minäkään jaksa kavereita.
anna vain seurusteluaihe niin koitan, varmaan ainakin yksinäisyydestä voitais seurustella
Asun sellaisen kanssa, lapsiakin on.
Voisin seurustella. Ei ole ratkaiseva asia.
Kyllä. Ei mullakaan ole kavereita, ei ole ollut koko aikuisikänäni. N33
No varmaan seurustelisin. Eihän tuollaista saa edes tietoon kuin jonkun ajan päästä seurustelusta enkä laittaisi suhdetta poikki sen takia, ettei niitä kavereita ole.
Seurustelisin. Hyvä vaan, ettei mies ole jäänyt teiniasteelle ja ja arvostaa kavereita enemmän kuin perhettä.
Mikä ongelma tuo on? Itse olen naimisissa ja lapset löytyy. Ystäviä ei ole. Työkavereita jokunen kyllä. Tehdään perheen voimin mitä tehdään. Kavereita kun ei käytännössä ole. Minulla siis. Vaimolla kyllä monia. Yksi nuoruuden kaveri oli mutta olen ajatellut jättämisellä. En jaksa sitä samaa ainaista jauhantaa. joutavia höpöttää ja aina samaa asiaa uudelleen ja uudelleen...
Ennemmin kaverittoman, kuin sellaisen jolla hirveästi kavereita ja ties mitä kissanristiäisiä lähes joka v-loppu.
Miksi jotkut kuvittelee että seurustelu on synonyymi keskustelulle? Sanaa voi käyttää myös ei-seurustelu merkityksessä, esim. "Mene alakertaan seurustelemaan", mutta sillä ei voi olla objektia.
En