Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On tainut hehkeä " pullukka" viedä jonkun luurangon miehen, kun noin kitkeriä läski - viestejä pursuaa

Vierailija
24.03.2008 |

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yksi löytyy, niin sitä vastaan voidaan varmaan helposti nostaa sata aloitustu läski-vihaajilta.

Mä en ihan oikeasti ymmärrä, miten jotkut jaksaa haukkua muita? Miksi?? Mitä hemmetin väliä sillä on, jos kadulla tulee joku läski vastaan? Tai laiha? Siis miten siitä ihan oikeasti joku jaksaa tehdä uuden aloituksen? Miten joku tuntematon ihminen voi nostattaa sellaisen vihan toisessa? Pakko siellä pääkopassa täytyy olla jotain vialla. Pakko.

Mä en avaa enää yhtään tälläistä keskustelua. Tää palsta on saanut minut tajuamaan, miten hirveitä ihmisiä on oikeasti olemassa. Ja minäkin olen kuvitellut, että ei kukaan kiinnitä mitään huomiota minuun millainen olen, mutta näitä kyttääjiä löytyykin ihan tajuttomasti. Onkohan ne niin epävarmoja itsestään, että pitää siksi löytää niitä vikoja toisista?

Vierailija
22/22 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm. Dr. Philissä ollut aiheita kiusaajista. Aina on todettu että heillä on sielunelämässään pahoja ongelmia, mielenterveysongelmia, persoonallisuushäiriöitä, huono lapsuus, huono itseluottamus. jne. jne.

[color=red]Se nyt kun on vaan niin että normaali ihminen ei arvostele ihmistä painon, ei ulkonäön tai rodun perusteella.[/color]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla