On tainut hehkeä " pullukka" viedä jonkun luurangon miehen, kun noin kitkeriä läski - viestejä pursuaa
Kommentit (22)
Pärjäsi hyvin myös maailman seksikkäimpien naisten äänestyksessä (äänestäjinä MIEHET)
Vierailija:
Ja promojulisteeseen sille tehtiin tietsikalla tissit...
Miksei sille tehty tietsikalla myös läskimakkaroita, jos miehet niistä tykkää?
Olen ihan normaalipainoinen eli painoindeksi 21. Olen vielä pienirintainenkin.
Nämä pulleroeukot kyllä jaksaa jankuttaa, kuinka olen kuihtunut, anorektikko, lihoisin vähän, että tissit kasvais, miten mieskään voi tykätä kun olen niin nahistunut, olen vanhan näköinen kun olen niin laiha jne..
Kahvitauolla jos otan pullan, heti kuuluu: miten sinä uskallat pullan ottaa, varo vain, että et liho.
jos en ota pullaa, kuuluu: Ei se voi pullaakaan ottaa kun pelkää lihovansa.
Minä en koskaan arvostele heitä, enkä arvostele heidän sairaslomia, mitkä johtuu korkeasta verenpaineesta, ylipainosta johtuvista selkävaivoista ja kulumista. En koskaan sano kahvopöydässä, että rouvankin kannattais jättää se kolmas pulla syömättä ettei liho.
Normaalipainoisia saa nähtävästi jatkuvasti haukkua. Tuntuu olevan kova paikka keski-ikäisten naisten keskuudessa, että kaikki ei lihokaan 40 ikävuoden jälkeen muodottomiksi.
Harmi, että luojan luojana tällainen kroppa löytyy ehkä yhdeltä promillelta naisista, varsinkaan suomalaisista.
kauniimpana, mitä laihempi, miesten ihanne on paljon pyöreämpi.
Eli normaalipainoinen nainen, jolla muodot.
Lihavat naiset jaksavat hokea kuinka sisäinen kauneus on tärkeää, he ja heidän miehensä eivät ole pinnallisia vaan nauttivat elämästä blaa blaa blaa... silti kielenkäyttö ja käytöstapojen puuten on heillä karmivaa. En ikinä,ikinä ikinä menisi täräyttämään pullukalle että paljon sä painat? Paljon pitää syödä että on ton painoinen?
He voivat morkata hoikempia naisia tissittömiksi, perseettömiksi, nahistuneiksi, epäseksikkäiksi, kuivakkaiksi, huonoitsetuntoisiksi, anorektikoiksi ja miksi vaan maan ja taivaan välillä.
Newsflash for ya: toiset miehet pitävät 50-kiloisista, toiset 150-kiloisista. Tähän väliin kaikki variaatiot.
Katson joskus ihaillen sellaisia siroja keijukaistyyppejä, itse olen nimittäin ihan eri mallia,vaikkakin normaalipainoinen.
Vierailija:
Tämä palsta sen todistaa.
Enkä koskaan livenäkään arvostellut lihavaa ihmistä. Mutta lihavat ihmiset ovat kyllä arvostelleet minua aika törkeästi.
Se painoindeksi 21 (joka ei ole edes laiha vaan ihan normaalipainoinen)
erottuva vyötärö ja kaareva lantio.
Jännä kun joku tuolla väitti, että ei miehet pidä hoikista vaan normaalipainoisista. Olenko ihan hölmö kun luulin että normaalipainoinen on hoikka?
Ihanko tosi olet sitä mieltä että täällä lähinnä lihavat haukkuvat törkeästi laihoja??!
FAKTA: Naiset pitävät miehistä joittenka kanssa kemiat kohtaavat ja arki sujuu!
Joten luovuttakaa. Kukaan mies ei pidä laihasta, ei lihavasti, ei miss maailmasta jos ne vitun kemiat ei kohtaa!!!!
Ja järkevä ihminen ei valitse kumppania ulkoisin perustein!
[b][color=red][size=6]HUOH![/size][/color][/b]
Ja nostakaapa kaikki ne läskinhaukkuma ketjut! Joko nyt hoikat ymmärtää?
Kuinka monta ihmistä olet tavannut joka seläntakana arvostelee toisen hoikkuutta? No montakos keskustelua olet käynyt jonkun lihavuudesta? Hmm, joko nyt tajuatte???
Haukkuuko ne lapset koulussa hoikkia? Vai onkohan se niin että niitä läskejä saa haukkua kun niitähän täällä haukkuu aikuisen ihmisetkin!
ihannepainoindeksi naisilla on keskimäärin 23. Se on monen laihuutta ihannoivan naisen mielestä jo liikaa, ja tämä on miehillä vasta keskimääinen ihanne. Eli puolet miehistä on sitä mieltä että IHANNE voi olla enemmänkin.
siihen kyllä jatkuvasti, että normaalipainoisia pidetään lihavina.