Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihavat kotiäidit on laiskoja. Piste.

Vierailija
24.03.2008 |

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ei ole mahdollisuutta järjestää lastenhoitoa useana päivänä viikossa - saati joka päivä - jotta pääsisi harrastamaan liikuntaa. Pitää sitä miten tärkeänä tahansa.

Vierailija
22/24 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi jättää pieniä lapsia yksin kotiin ja lähtee päivällä vaan lenkille. Aamuisin en yksinkertaisesti ehdi syömään on niin paljon tekemistä. Huomioikaa että näiden kotiaskareiden lomassa hoidan myös 3kertaa viikossa hoitolapsia ja pyöritän perheen firmaa kotoa käsin(illat/alkuyö menee töitä tehdessä näytteellä, lähinnä kirjanpitoa).

Teen ihan normihommia koko päivän, mutta en käsitä miten joku kotiäiti muka ehtii olemaan laiska? Leivon koska meillä allergiaa niin leivät yms. on helpompi/halvempi tehdä itse. Siivoominen, pyykkääminen, lasten hoito, ulkoilu, eläintenhoito, itsensähoito, ruoanlaitto, työt.. Kyllä ne tekevät päivistä aika työläitä. Missä välissä te siis laiskottelette? Vaikka olenkin läski ja se kotiäiti niin en kyllä laiskaksi itseäni sanoisi. Lenkilläkin pyrin käymään joka ilta kun isäntä kotiutuu ja on lapsilla hoitaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastensuojelulaki estää jäättämästä pieniä lapsia yksin kotiin...

---

yritin liikkua kotona, mutta sekin oli mahdotonta vauvan koliikin takia ja klo 22 kun lapset nukkuivat

- olin aivan sippi jo...

T. ennen ylipainoinen kotiäiti,

nyt ylipainoinen uraäiti,

tosin ylipainoa " vain" 5 kg

Vierailija
24/24 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tossa juuri olohuoneen lattialla minitrampoliini (intersportista 49,90), jolla hypin ja kuuntelen musiikkia tai katson telkkaria samalla. 10 minuutin pomppinen vastaa puolen tunnin reipasta lenkkiä. Toki käyn lenkilläkin mutta tosiaan silloin, kun lastenhoito järjestyy.

t. hoikka kotiäiti, joka on kyllä välillä laiska mutta ei liikunnan suhteen

Vierailija:

Kaikilla ei ole mahdollisuutta järjestää lastenhoitoa useana päivänä viikossa - saati joka päivä - jotta pääsisi harrastamaan liikuntaa. Pitää sitä miten tärkeänä tahansa.