Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harrastin elämäni ensimmäistä kertaa seksiä kahden miehen kanssa samaan aikaan. Ihan mieletöntä, olen ihan hulluna vieläkin.

Vierailija
16.03.2008 |

Millä nyt enää riittääkään yksi mies?

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
17.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kukaan tekijöistä ei kärsi, mitä nokan koputtamista siinä kenelläkään on.

Ihan niinkuin kaikkea tätä ei ennenkin olisi tehty, nyt vaan siitä puhutaan rohkeammin.

Pienten lasten ei tällaisesta tarvitsisi kyllä vielä tietää mitään, mutta täysi- ikäiset tehköön kuten mielii.

Vierailija
2/76 |
17.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään silleen ihan vahingossa, sanotaan niin että olen fantasioinut tästä ja nyt tuli yllättäen tilaisuus.

Tilasin jo gynelle ajan kun piti muutenkin mennä ja ajattelin että kysyn sitten testejä, tosin hiv:tähän ei pysty näin pian toteamaan jos sellainen olisi tullut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin se on, tuo on jo kovin sairasta mielestäni.....

Vierailija
4/76 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

No niin se on, tuo on jo kovin sairasta mielestäni.....

Vierailija
5/76 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päädyin tilanteeseen ihan vahingossa, miehet vaikuttivat sen verrran valmiilta asiaan että varmaan olivat tällaista hakemassa. ap

Vierailija
6/76 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minuakin kiinnostaa. Jos kerran oli upea kokemus niin tuskin oli vain niin että toinen katseli? Kerro kaikki

Vierailija
7/76 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan ekan kerran kun olin kahden miehen kanssa yhtäaikaa. Melkolailla vahingossa siihen päädyttiin, miehet lähinnä keskittyi vuorotellen minuun eikä niinkään sekstailleet keskenään. Olen hankkiutunut samaan tilanteeseen monesti myöhemminkin, mutta yhtäaikaa ei mua kyllä kukaan tuu tuuppaamaan kahteen paikkaan, johan siinä repee!

Ihan mahtavaa, jos on varmanoloista ja luotettavaa seuraa. Siinä kahden miehen huomiossa on mukava paistatella :)

Vierailija
8/76 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin dildo ja yksi mies

Vierailija
9/76 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahden miehen kanssa kuin niin, että kumpikin panee samaan aikaan eri reikiin. Onko seksi teille vain ja ainoastaan yhdyntää. Sääliksi käy teitä.

T yksi, joka ei ole " saanut" kahta mieltä, mutta joskus haaveile moisesta.

Vierailija
10/76 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei terve ihminen tuollaista harrasta, anteeksi vain....

Vierailija
11/76 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joutuu menee pian tuonne buduaarin puolelle kellistää miehen, niin kävi himottaa tuo stoori :)

Vierailija
12/76 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

joutuu menee pian tuonne buduaarin puolelle kellistää miehen, niin kävi himottaa tuo stoori :)

Vierailija
13/76 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihmisen kuulu harrastaa kahden miehen kanssa seksiä SAMAAN aikaan. Ihminen on yksiavioinen ja tuollainen yltiöpäinen sekstailu on lähinnä eläimellistä ja hyvin sivistymättömän ihmisen touhuja. Seksi on kaunis asia vain, jos siinä on rakkauttakin mukana :)

Mutta harrastakaa te eläimet mitä haluatte, omapahan on maailmanne. Toivottavasti teillä ei ole lapsia!

Vierailija
14/76 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta löytyy, eikä mikään repee siinä.

Istun toisen päällä ja toinen panee takaa kakkoseen samaan aikaan, ei vaikeeta lainkaan!

Vierailija
15/76 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein ryhmäseksi on hitonmoista sähellystä, kahden innokkaan miehen löytäminen on hankalaa (yksi mies, kaksi naista-kombinaatio olisi monille kiinnostavampi) ja harvoin kokemus on ihan noin hyvä.

Vierailija
16/76 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kokemusta löytyy, eikä mikään repee siinä.

Istun toisen päällä ja toinen panee takaa kakkoseen samaan aikaan, ei vaikeeta lainkaan!

Vierailija
17/76 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fletch:

Usein ryhmäseksi on hitonmoista sähellystä, kahden innokkaan miehen löytäminen on hankalaa (yksi mies, kaksi naista-kombinaatio olisi monille kiinnostavampi) ja harvoin kokemus on ihan noin hyvä.

Vierailija
18/76 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtavalta tuntuu! Suosittelen!! itse saa määrätä tahdin millä kenuu siinä toisen peniksen päällä ja toinen tulee takaa kovaa kakkoseen!!

Vierailija
19/76 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

harrastavatko eläimet ryhmänaintia?

Käytetään me hyväksi sitä mitä meille on annettu =D

Vierailija
20/76 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Aivan mahtavalta tuntuu! Suosittelen!! itse saa määrätä tahdin millä kenuu siinä toisen peniksen päällä ja toinen tulee takaa kovaa kakkoseen!!