G: mikä kahviastiasto sinulla on?
Kommentit (74)
Vanha Arabian Sointu. Se on ihana! Olen ostellut eri värisiä kuppeja pikkuhiljaa kirpputoreilta. Niitä löytyy vaan harmittavan harvoin tai sitten niistä pyydetään järrkyttäviä hintoja.
...ja minkä haluaisin...enpä tällä hetkellä mitään muuta.
Lisäksi vähän Pentikiä pari sarjaa, joita haluaisin keräillä enemmänkin.
sitten eräs englantilainen uudempi astiasto. Käytännössä tulee katettua usein Taika-mukit.
multa löytyy tollanen 40 euroa maksanu orvokkikuvioinen kahviastiasto, eli halpiskamaa on. Silti monet ihailleet. Muuta en tartte, kun ei ole tarvista kattailla pöytää kun vieraita ei juuri käy ja tuo ajaa asiansa.
mulla on mun isoäidin aikainen osittain, jotkut osat uudempia.
Englantilaista posliinia, äidiltä lahjaksi saatu ihana astiasto.
Hyvän mallisia ja kauniita, voisin ottaa näitä lisää. Arabian rohmuja en huolisi.
Arabian Paratiisi
Arabian Teema
Pentikin Viinimarja
Sitten vanhaa Arabiaa muutama kalusto, joiden nimiä en tiedä tarkemmin.
Ja halpiskalustoja vaikka kuinka monta.
Niin, ja en halua enää yhtään kahvikalustoa :D
Julmetun isot kupit, aivan ihana.
En haluaisi muuta.
oliko 30 vai 40-luvulta, ja osa hieman uudempia. Nyt en muista, pitäisi tarkistaa.
Kultakeramiikan sininen kalusto löytyy myös..
Astiasto-osastolta löytyy useampaakin Arabian sorttia: Amorosoa, Singaporea, Shee Fo-mokkakupit, Friedl Holz-Kjellbergin riisiporsliinia ja paria muuta Arabian sarjaa
Kierrätyskeskuksesta hankittu eripari kupit ja lautaset astiasto .Ei tuu itku kun lapset rikkoo.
Egoa, KoKoa ja Teemaa. Kaikki valkoista niin voi hyvin yhdistellä.
Haluaisin Arabian Teemaa tai Paratiisia.
arkikäytössä Pentikin omena ja viinimarja, sekä motit että kahvikupit/asetit.
Juhlakäytössä Villeroy & Bochin Petite Fleur.
En halua enkä tarvitse muita.
Arabian Arctica. En tällä hetkellä halua mitään muuta. Tuo käy hyvin arkeen ja juhlaan vaihtamalla erilaisia servettejä tilanteen mukaan.