Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tästä eteenpäin? Olenko ihan tyhmä??

Vierailija
23.03.2008 |

Mies oli pari viikkoa sitten viihteellä (kuten usein muulloinkin) mutta tällä kertaa ei tullutkaan kotiin kun paikallinen baari meni kiinni (eli klo 3.00) vaan oli kotona vasta kuuden jälkeen aamulla.

Ensimmäinen selitys oli, että hän oli mennyt jatkamaan ryyppäämistä kaverinsa luokse. Sitten tarina muuttui, kun hän yhtäkkiä muistikin että olivat olleetkin toisen kaverinsa kanssa ensin jossain muualla ja sitten hän oli sieltä jatkanut sinne toiselle kaverilleen.

Kun kysyin kenellä olivat sitten olleet jatkoilla niin ensin vastaus oli ettei hän muista, mutta sitten mieleen tulikin että se oli joku nainen.

Mies kieltäytyi puhumasta aiheesta ja sai minut tuntemaan itseni tyhmäksi ja vainoharhaiseksi kun tahdoin jankata samasta aiheesta. Toisaalta alitajuisesti tajuan kyllä, että kaikki ei ole kohdallaan, mutta käytännössä en pysty mitään todistamaan. Päätin antaa tämän takia tilanteen rauhoittua ja katsella mitä tapahtuu, kunnes sitten...

Mies alkoi valittaa kipua kiveksissä ja meni lääkäriin. Lääkärissä hänelle määrättiin antibioottikuuri lisäkiveksen tulehdukseen ja lisäksi jotain salvaa, koska hänellä oli haava peniksessä. (!)

Meillä ei ole miehen halusta ollut seksiä lähes kuukauteen ja kun ihmettelin tuota haava-juttua, hän raivostui ja kieltäytyi näyttämästä sitä. Hänellä ei kuulemma ole mitään hajua mistä haava on tullut eikä tahdo näyttää sitä, " ettei meidän seksielämämme lopu kokonaan" . Ja huom! Seksiä ei ole ollut koska mies ei ole halunnut!

Pahoittelen pitkää ja epäselvää selostusta, mutta olen nyt todella sekaisin. Toisaalta, oman tekstini luettuani, olen täysin sitä mieltä että mies on pettänyt ja JSSAP. Mutta toisaalta, eihän minulla ole kuin aavistus, enkä sen takia voi rikkoa lasten perhettä. Mitä ihmettä minun pitäisi nyt tehdä??? Miten saan miehen puhumaan, tai todistusaineistoa kertomaan sen mihin mies ei pysty? Olenko ihan idiootti kun mietin tällaisia enkä usko miehen sanaa? Vai olenko idiootti kun en näe selvää tilannetta vaan yritän uskoa että kaikki on hyvin?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on nyt miehen tehtävä perustella se, ettei ole sukupuolitautia ja missä ihan oikeasti on ollut ilman että ap:n tarvitsee alkaa tenttaamaan. Rauhallisesti vain kerrot ettet usko noita hataria selityksiä ja nyt sitten täytyy harkita mitä tehdään, erotaanko vai mitä. Ja tuo esille tuo, ettei teillä ole edes minkäänlaista seksielämää, ainakaan keskenänne. Tuostakin jo voit aika paljon päätellä miten mies tähän suhtautuu. Hämmästyykö, yrittääkö selitellä, sanooko ettei hänen tarvitse selitellä vai ottaako ihan tyynesti kaiken vastaan.

Ja ap, ethän sinä ole se joka perheen rikkoo, vaan kyllä se vika on miehessä.

Vierailija
22/34 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

huutanut, että mitä v..a, sulla on sukupuolitauti ja pakannut kamat ja häipynyt. Ellei sukupuolitautia ole, niin mies varmasti sen pystyisi todistamaan sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin hyvin pettynyt tuohon salailuun ja valehteluun. Vaikea päätös kun aina on lapset siinä mukana, mutta kyllä olisi kotona meillä hiljaista ja pitkään.

Vierailija
24/34 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

rauhallisesti asiasta puhumaan? Jos mies tulistuu, niin jokin kyllä vialla. Esim. jos sillä olisi kurkku kipeä ja sinä haluaisit katsoa sinne kurkkuun, niin tuskin se riehumaan alkaisi...

Esität asian niin, että olet huolissasi hänen (ja omasta) terveydestä. Sen selvittelette ensin. Ja sitten kerrot olevasti huolissasi parisuhteenne tilasta. Jos itse pysyt rauhallisena, niin asia etenee paremmin.

Epäilyttäviä juttuja tuossa on se yöllinen seikkailu, outo tauti, josta ei suostu puhumaan sekä se, ettei miehen vuoksi ole ollut pitkään aikaan seksiä.

Vierailija
25/34 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko asia edennyt?

Vierailija
26/34 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille tuesta ja vinkeistä, olen nyt ihan varma että tämä ei johdu minun mielikuvituksestani vaan jotain on todellakin tapahtunut.

Aion varata itselleni ajan sukupuolitautitesteihin ihan varmuuden vuoksi. Lisäksi aion lähipäivinä, kunhan tulee sopiva tilanne, yrittää vielä kerran puhumista ja aion vaatia että mies alkaa myös puhumaan. Jos hän edelleen kieltäytyy ja alkaa taas raivoamaan, en näe enää mitään mahdollisuutta jatkaa yhdessä.

Jotain tällaista olen pelännyt ja tavallaan kai odottanutkin tapahtuvan, mutta silti on aika yllätetty ja tyhjä olo. Olen ihan varma että mies ei suostu keskustelemaan, vaan mieluummin eroaa. Ero tässä kai sitten väistämättä on edessä. :(

ap

Vierailija
27/34 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkät

Grampositiiviset aerobit

Bacillus anthracis

Corynebacterium lajit

Listeria monocytogenes

Nocardia asteroides

Staphylococcus aureus* (1 - 43%)

Coagulase-negative Staphylococci (ml. Staphylococcusepidermidis)(<10%)

Streptococcus pneumoniae*# (0 - 26%)

Streptococcus pyogenes*#

Streptococcus lajit

Streptococcus viridans

Gramnegatiiviset aerobit

Bordetella pertussis#

Brucella lajit#

Gardnerella vaginalis

Haemophilus influenzae* (0 - 0.3%)

Legionella lajit

Moraxella catarrhalis*

Neisseria gonorrhoeae

Neisseria meningitidis#

Pasteurella multocida

Proteus mirabilis

Vibrio cholerae

Anaerobit

Bacteroides lajit, ml. Bacteroides fragilis * (1%)

Clostridium lajit

Fusobacterium lajit

Peptococcus lajit#

Peptostreptococcus lajit#

Suhteellisen herkät

Grampositiiviset aerobit

Enterococcus faecalis*

Enterococcus faecium

Muut

Chlamydia

Mycoplasma

Rickettsia

Vierailija
28/34 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkekuuri on varmaan syöty, joko on tullut selvyyttä asiaan?

Vierailija
29/34 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin tippurin hoitoon. Tämä on varma tieto, entisellä työpaikallani (työterveysasema) luin tämän siitä " lääkärien kirjasta" (en muista kirjan nimeä) josta lääkäritkin tarkistaa lääkkeitten sopivuuden ja tehoavuuden. Luin, koska epäilin itselläni olevan tippurin, ja minulla oli vapaa pääsy lääkekaapille (tämä tiedoksi vain siksi että siitä syystä tiedän tämän olevan varma tieto).

Vierailija:

Mutta onko FAKTA että amoxinia ei KOSKAAN käytetä klamydian hoidossa??? Missä tällainen tieto lukee?

ap

Vierailija
30/34 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista!

Vierailija
31/34 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ressukka itsee sisällään ja jatkaa kuin mitään ei olisi tapahtunut.

Vierailija
32/34 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niistä kuppasista palleista ulos!!!!

Vierailija
33/34 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos kerran mies ei suostu puhumaan niin ei auta vaikka kuinka itse puhuisi ja yrittäisi.

Ap, joskus on paras todeta että on kaikkensa yrittänyt ja luovuttaa...

Vierailija
34/34 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne näpyt oli sillä takiaisella naamas? siltä tarttunu böbö.