Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmeessä te viitsitte ja uskallatte pitää lasta pph:lla?

Vierailija
28.11.2008 |

Hirveä sumplaaminen hoitoaikojen kanssa, yksi ihminen, joka lastenhoidon ohella kokkaa ja siivoaa, useimmiten ei mitään koulutusta, kukaan ei valvo, mitä päivien mittaan tapahtuu, jos tapahtuu jotain yllättävää, lapsi joutuu varahoitoon...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko normaalilla kotiäidillä ei voi olla samanlaista ryhmää. Ja ihan itse joutuu lapsensa vahtimaan ja kokkaamaan. Eikä varmaan ole äiti-kurssillakaan käynyt...

Vierailija
2/13 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen käsitys, että pph vain "rahoittaa" omaa kotonaoloaan, ainakin täällä meilläpäin useita sellaisia äitejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitä rahaa nyt voidaan vaikka käyttää sitten kotona olemisen rahoittamiseen..

Ei kai kukaan tee sitä hommaa siksi että se on niin kamalan kivaa!?!?

Vierailija
4/13 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen käsitys, että pph vain "rahoittaa" omaa kotonaoloaan, ainakin täällä meilläpäin useita sellaisia äitejä.

Vierailija
5/13 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kierin rahassa.. Niin ja sillä 700€ ostan ruuat, wc-paprut, askartelu tarvikkeet ym.

Vierailija
6/13 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sitten, jos tuntisin pph:n hyvin, uskaltaisin laittaa lapsen hänelle. Päiväkoti on vähän eri asia, siellä kukaan hoitaja ei toimi ainakaan kokonaan yksin, vaikka onhan näitä esimerkkejä että lapsille syötettiin oksennusta päiväkodissa. Mutta olen kuullut jutun pph:sta jonka hoitolapsi alkoi kotona puhua, että aina oli ruokana vain maitoa ja leipää... ja voisin kuvitella että päikkärissä on joitakin linjanvetoja esim. kasvatuskysymyksissä jotka pph keksii sitten oman näkemyksensä mukaan.

Vierailija
7/13 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saisit kotona olosta. Yeensä kai nämä pph.t ovat niitä, jotka haluavat hoitaa omat lapsensa kotona rippikouluikään asti ja yli 3v. ei makseta mitään...lopulta eivät muuta osaa tehdäkään kuin hoitaa niitä lapsia kotona. Kai nämä pph.t menisivät muihin töihin, jos saisivat tai se heidän arvomaailmaansa sopisi.

Melkein kierin rahassa.. Niin ja sillä 700€ ostan ruuat, wc-paprut, askartelu tarvikkeet ym.

Vierailija
8/13 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan Joensuun ev.lut. kirkon lähistölle.

Vierailija
9/13 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten ei mulla ole mitään vaikeuksia luottaa pph:aan niin kauan kuin ei mitään syytä epäluottamukseen ilmene. Ja kyllähän lapsesta huomaa jos hoitopaikassa jotain mätää on. Kai se jotain kertoo jos lapsi saattaa viikonloppuisin ym vapaapäivinä kysellä et millon taas pääsee pph:lle.

Vierailija
10/13 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähellä vanhempi nainen ?

Vierailija
11/13 |
29.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelyä, kävelyä, kävelyä...

Vierailija
12/13 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin yhtenä päivänä häneltä, että mitä oli ruokana hoidossa. Vastaus oli, että syötiin lautaset kun ei ollut mitään muuta. Sitten kysyin, että mitäs te teitte siellä hoidossa. Vastaus: Seistiin suorassa pihalla koko päivä. Jännä, että joka aamu on innolla menossa hoitoon, vaikka aika ankealta kuulostaa :)

Vierailija
13/13 |
29.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei olisi parempaa paikkaa ollut 2 vuotiaalle kuin ko perhepäivähoitaja. Ruokaa teki koulun ruokalistan mukaan. Askartelivat, leikkivät, ulkoilivat... Täydellinen paikka. Ikää hoitajalla silloin 24v ja omia lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi