Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtaudut jos miehesi hienovaraisesti ilmoittaa sinulle kertyneen lisää painoa epäterveellisistä elämäntavoista?

Vierailija
23.03.2008 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomautettavaa, seuraa selibaatti ja helvetillinen arki! Ei tätä arkea näin pyöritetä. Vaihtakoot timmimpään, jos ei kelpaa. Jos saa ketään!

Vierailija
2/7 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkkailen kiloja koko ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on kinkkuleikkelettä ja minä lauantaimakkaraa.

En itsekkään innostuisi jos maha roikkuisi munien päällä.

Täytyy sanoa, että aloituksesi hieman kirpaisi. Tiistaina aloitan (taas) paremman elämän. Mieheni vain ei kommentoi moista. Silloinkaan kun olen uhkeimmillani. Suloista kun hän on aivan kiemuroilla kun pääsee pehmoista ja lämmintä ruhoani vasten, ja nauttii siitä mille tunnun. ;) Itse en vain pidä omasta formaatistani. Siksi läheisyys jää aika vähiin kun olen " laaja" .

Vierailija
4/7 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoa hienovaraisuus on olla sanomatta yhtään mitään ja rakastaa vielä vähän enemmän kuin ennen.

Vierailija
5/7 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sanoin että sano nyt rehellisesti olenko isompi kuin ennen.. (ihan kuin en sitä tietäisi itsekin..)

Synnytyksestä 1kk.. Ja vielä 10kg jäljellä.

Tosin samaan hengenvetoon totesi, että ei tuo varmaan kauaa pysy, kuten ei aiemminkaan.. (kolmas lapsi kyseessä..) ota relaa..

Vierailija
6/7 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen normaalipainoinen, mutta silti näkee, että kiloja on kertynyt yli oman tarpeen. Itseäni se enemmän haittaa kuin miestäni.

Vierailija
7/7 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitä on kertynyt paljon, todnäk toinen tietää sen oikein hyvin itsekin, eikä asiasta " hienovaraisesti" huomauttelu auta mitään, päinvastoin. Mies voisi sen sijaan vaikka " hienovaraisesti" ruveta kokkailemaan keveitä herkkuja, mainostamatta sen kummemmin niitten keveyttä, tarjoutua lähtemään iltalenkkikaveriksi, luvata vahtia lapsia uimareissun ajan. Siinä on rakkautta ja hienotunteisuutta, ei missään huomautteluissa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä