Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kellään muulla miestä joka ei hali eikä osoita tunteitaan?

Vierailija
23.03.2008 |

Minulla sellainen ja tuntuu että pakahdun :ó( Ei halaa, ei pussaa, ei pidä lähellä, on hyvin etäinen ja tietyllä tavalla " kylmä" . Minä taas kovasti kaipaisin halauksia ja suukkoja, olen ihan erilainen. Olemme olleet yhdessä " iät ja ajat" . Vasta nyt asia on tosissaan alkanut vaivata.

Muuten mies on mitä kunnollisin, hyvä ja ns kiltti mies, hyvä ja osallistuva isä, menestyvä jne jne. Mutta tuo tunnepuoli....

Miten te muut pärjäätte ilman haleja ym?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajaa mut useimmiten pois jos yritän koskettaa. Kerään parhaillaan voimia että saan puhutuksi tästä miehelle.

Vierailija
2/5 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

päätyy uskottomuuteen tollanen suhde

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli-hellyydenkipeä ja jos mun mies ei hellisi ja pusisi, niin kyllä vaivais ja kovasti. En tiedä miten voisin sellaisessa suhteessa edes olla. Kannattaa puhua miehelle vakavissaan.

Vierailija
4/5 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai lähinnä minä olen puhunut. Hän ei ota asiaa tosissaan eikä välitä. Tai ei ymmärrä kuinka tärkeää se minulle olisi.

Kärsin.

ap

Vierailija
5/5 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli minä en kauheasti kaipaa fyysistä lähesyyttä, halimista tms.

Ap, eikö ole mitään luontevaa tapaa, esim. televisiota katsellessa tms, ilman ison numeron tekemistä? Jos mies tuntee itsensä kiusaantuneeksi, niin yritä sinä tulla vastaan keksimällä tilanteita, missä saat kaipaamaasi läheisyyttä ilman, että siitä tulee numero.

Vierailija:

Miten te muut pärjäätte ilman haleja ym?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä