Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saisit aloittaa kaiken alusta

Vierailija
03.10.2014 |

Jos olisi mahdollista ja saisit aloittaa elämän alusta niin että olisit 15v, mutta muistasit tämän elämän. Eläisitkö samalla lailla vai muuttaisitko elämäsi toisenlaiseksi.

Itse täytyy tunnustaa, että kyllä muuttaisin aika paljon. Olen kyllä joskus kullu kun joku sanoo ettei muutaisi elämästään mitään. Sitä on vaikea uskoa.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes yrittäisi. Tekisin kaiken mahdollisimman vähällä. 'Täällä taas'.

Vierailija
22/33 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyisin sinkkuna. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-v olisi jo liian myöhäistä muuttaa mitään. Jättäisin syntymättä.

Vierailija
24/33 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten voisi mennä samana mutta en olisi pihtari. Siis paneskelisin aina kun mahdollista, sehän oli mahtavaa kun sen tajusi, siis aloittaa. Myös antautuisin silloiselle innokkaalle kumppaniehdokkaalle jonka torjuin ujouttani. Oli kyllä komea mutta minä ujo. En opiskelisi yhtään enempää vaan mieluummin vähemmän ja suoraan alalle johon päädyin.

Vierailija
25/33 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin jättänyt panemasta turhamaista

Jokainen runkku kilahtaa omaan possuun

Vierailija
26/33 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaisin sijoittamisen aikaisemmin. Aloitin vasta 29-vuotiaana. Kiitos ex-naapurille, joka silloin vakuutti, että säästäminen kannattaa aina. Oli oikeassa.

Vierailija
27/33 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, sain kaiken mitä elämältä toivoin ja odotin; hyvän miehen, lapsia ja onnellisen perhe-elämän.

Vierailija
28/33 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti töihin päästyäni aloittaisin säästämisen eläkepäiviä varten.

Vierailija
29/33 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tekisi mitään toisin, olen N32 juuri eronnut lapseton sinkku, jolla huippukoulutus ja asun kahdessa eri maassa :)

Vierailija
30/33 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

If I could start again

A million miles away

I would keep myself

I would find a way

Vierailija
31/33 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lukisin läksyt lukio-aikana ja tekisin tehtävät. En edes vilkuilisi poikia.

Vierailija
32/33 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montakin asiaa, tokihan terveysongelmille ei varmaan voisi mitään siltikään. Mutta ottaisin lukion tosissaan, siihen aikaan tolkutettiin vaan että ei ole väliä miten kirjoitukset menee kun todistuksella ei päässyt suoraan mihinkään vaan piti osallistua myös pääsykokeissin, nykyään tilanne on toinen. Lähtisin ulkomaille vaihtoon. Ehkä opiskelisin sairaanhoitajaksi, niin olisi ainakin aina töitä.

Vierailija
33/33 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaisin ennen muuta opintoni. Tietäisin, mihin keskittyisin, enkä akateemista vapautta hyödyntäen haahuilisi ylilaajaa tutkintoa. Valmistuisin nopeasti ja menisin hyvän taloussuhdanteen aikana töihin. Kyllä niitä kaikkia kiinnostavia juttuja ehtii opiskella sitten myöhemminkin, kun on oma työ- ja sen myötä rahatilanne vakaammalla pohjalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi