Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saisit aloittaa kaiken alusta

Vierailija
03.10.2014 |

Jos olisi mahdollista ja saisit aloittaa elämän alusta niin että olisit 15v, mutta muistasit tämän elämän. Eläisitkö samalla lailla vai muuttaisitko elämäsi toisenlaiseksi.

Itse täytyy tunnustaa, että kyllä muuttaisin aika paljon. Olen kyllä joskus kullu kun joku sanoo ettei muutaisi elämästään mitään. Sitä on vaikea uskoa.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuttaisi juuri mitään, mutta pelkäisin vähemmän.

Vierailija
2/33 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäisin lukea lääkäriksi. Se on haaveeni. Ikää nyt jo 41 ja kemiat yms luonnollisesti unohtunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylllä minä jotain varmaan muutasin. En usko että tekisin näin monta lasta uudelleen.

Vierailija
4/33 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, muuttasin. -90 luvun lamaan osaisi valmistautua paremmin. Ym.

Vierailija
5/33 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsisin eri miehen.

Vierailija
6/33 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa. Kun mietin omaa elämääni niin muutamasta elämäni huonoimmasta päätöksestä onkin lopulta tullut mutkien kautta elämäni parhaimpia asioita. On niin vaikea tietää mitä oikeasti olisi tapahtunut jos olisin tehnyt toisin.

Vierailija
7/33 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakisin jo ensimmäisen paniikkikohtauksen jälkeen apua, ettei se ehtisi kehittyä paniikkihäiriöksi. Mitään muuta en muuttaisi. :)

Vierailija
8/33 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tulisi takaisin Suomeen

Vierailija
9/33 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi mennyt niin nuoren (22v) naimisiin. Enkä lupumut haaveistani miehen takia.

voisin silti olla niitä, jotka eivät muuttaisi mitään, koska hyvä elämä siitäkin muodostui. Vähän kiertotietä tosin, ja avioero piti kokea.

Vierailija
10/33 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmat asiat on tapahtunu jo ennen ku olin 15. Ja ei, en muuttais mitään mun menneisyydestä, koska en kaipaa sitä vaan oon onnellinen tästä mitä mulla nyt on.

Vierailija
11/33 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin lapseton, miehetön ja asuisin kerrostalossa keskellä kaupunkia.

Vierailija
12/33 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosan tekisin toisin, elämäni olisi aivan erilaista kuin nyt tehdyillä ratkaisuilla on.

Vierailija
13/33 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt aika ajoittain. Kyllähän tuo mahdollistaisi vaikka mitä, mutta onko tulevaisuuden kehitys lineaarinen? Itse uskon multiversumeihin (vaikkakin on löytynyt todisteaineistoa sitä vastaan jo) ja sitä kautta näkisin, että ne valinnat mitkä tekisin toisin, muuttaisivat perustavanlaatuisesti ympäristöäni. Ja ei, tämä ei ole mitään oman yksilöllisyyden nostamista jollekin jalustalle...koska jokainen meistä jo ON sillä alustalla.

Vierailija
14/33 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin nyt yhtäkkiä uudestaan 15 vuotias ja muistaisin kumminkin elämäni millaista se oli niin se olisi kamalaa, pitäisi varoa ettei vaan tekisi mitään sellaista ettei saisi juuri näitä lapsia, mitä mulla on nyt. Miten sen varmistaisi, pitäisi paneskella just samana päivänä kun tärppäsi jne

Vierailija
15/33 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaisin lähes kaiken ja vaatisin oikeanlaista apua ja tukea neurologisiin ongelmiini jo silloin enkä vasta lähemmäs kolmekymppisenä. Annoin "kavereiden" kohdella itseäni todella huonosti enkä hyväksyisi enää sitäkään. Opiskelisin ja sivistäisin itseäni. Elämäni on juuri nyt aivan upeaa, mutta olen pahoilla haavoilla ikävästä menneisyydestä. Jotta pääsisin näistä haavoista, voisin kokeilla vaihtoehtoista tulevaisuutta eli nykyisyyttä.

Vierailija
16/33 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaisin sen etten pyytäisi apua keneltäkään. 

Vierailija
17/33 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin rohkeampi koulutuksen suhteen ja ihmissuhteissa. Ei sen puoleen, olen ihan onnellinen näinkin, mutta harmittavan monet kortit jääseet katsomatta...

Vierailija
18/33 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin eron heti kun tulen viimeisen kerran raskaaksi ja hoitaisin opiskelut loppuun.

Vierailija
19/33 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piruako tätä paskaa enää uudelleen jaksaisi 

Vierailija
20/33 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

vetäisin kiusaajani hengiltä kun tiedän ettei siitä tule mitään merkittäviä seuraamuksia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi