Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

eilen tuli yllätysvieras- ei ollut mitään tarjota kun ei juo kahvia...

Vierailija
28.11.2008 |

en osaa oikein näitä yllätysjuttuja---nuorempana aikana ennen lapsia osasin, nykyään ei oikein tilannetaju toimi...

yksi vieras ei juo kahvia,

toinen ei juo teetä,

yhdellä yhdenlainen allergia

ja toisella toisenlainen...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttua, kun halutaan korostaa itseä.

Ja keksitään kaikki allergiat, ruokavaliot.

Vierailija
2/7 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja äitini teki aina kun olin pieni, niin, että kun mentiin kylää (yllätyksenä tai sovitusti) hän otti minulle itse evästä mukaan, jotta niiden kenelle kyllään menimme, ei olisi tarvinnut tuskastella, että kun yhdelle ei ole tarjottavaa.

tai jos en nykyään ota mitään, en kyllä ala vaatiakkaan,vaan sanon, jos emäntä alkaa valitella, että mitäs me sinulle, että en kiitos tarvitse mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa tuttavapiirini kahvittomista juo kyllä teetä, yksi lämmintä kaakaota, pari taas ei mitään lämpimiä juomia. Näistä vain kylmiä juomia juovista yksi ei juo ollenkaan limua, koska hänelle tulee siitä vatsa kipeäksi, ja mehuistakin kelpaavat vain tietyt, koska esim. sitrushedelmät aiheuttavat myös vatsakipua. Kotona nämä ovat vielä hallittavissa, mutta töissä, missä peruspalaveritarjoiluun kuuluu lähinnä kahvi ja tee, aiheuttaa ongelmia tuollaiset juomanirsoilijat...

Vierailija
4/7 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa tuttavapiirini kahvittomista juo kyllä teetä, yksi lämmintä kaakaota, pari taas ei mitään lämpimiä juomia. Näistä vain kylmiä juomia juovista yksi ei juo ollenkaan limua, koska hänelle tulee siitä vatsa kipeäksi, ja mehuistakin kelpaavat vain tietyt, koska esim. sitrushedelmät aiheuttavat myös vatsakipua. Kotona nämä ovat vielä hallittavissa, mutta töissä, missä peruspalaveritarjoiluun kuuluu lähinnä kahvi ja tee, aiheuttaa ongelmia tuollaiset juomanirsoilijat...

Ei varmasti ole nirsoilusta kiinni, vaan siitä että vatsavaivat ovat tosi ikäviä. Kun olo menee tukalaksi, et saa nukuttua koko seuraavana yönä. Minäkään en uskaltanut ennen vieraissa 'nirsoilla' kun se sai emännän niin paniikkiin, mutta kun on vuosikausia kärsinyt vatsavaivoista niin on oppinut että mieluummin olen epäkohtelias ja jätän syämättä/juomatta kun valvon öitä.

Vierailija
5/7 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne vieraat sen tarjoilun vuoksi teille tue, vaan haluavat nähdä teitä!

Vierailija
6/7 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmasti ole nirsoilusta kiinni, vaan siitä että vatsavaivat ovat tosi ikäviä. Kun olo menee tukalaksi, et saa nukuttua koko seuraavana yönä. Minäkään en uskaltanut ennen vieraissa 'nirsoilla' kun se sai emännän niin paniikkiin, mutta kun on vuosikausia kärsinyt vatsavaivoista niin on oppinut että mieluummin olen epäkohtelias ja jätän syämättä/juomatta kun valvon öitä.

Vierailija
7/7 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskette siihen vettä hanasta ja jos sattuu olemaan sitruunaa tai jotakin muuta hedelmää tai marjaa kotona niin viipale joukkoon.

Ei luulis olevan vaikeaa!