Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

huutonet USKOMATONTA jälleen kerran!

Vierailija
22.03.2008 |

Kohdenumero 74841385 Maksoi Prismassa noin 10 euroa muutama kuukausi sitten. Miten se inflaatio noin laukkaa?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ei ap

Vierailija
2/15 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ymmärrä sitä et miks jollekin helvetin kirstulle pitää laittaa lähtöhinnaksi 10¿ jos oikeasti haluaa siitä yli 100¿ ja kukaan ei oo käyny ees huutamassa sitä..

Järkeä huutaa hirveillä hinnoilla jos saa uuden veroisen kaupasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

A) Mitä se teitä liikuttaa kuinka paljon ylihintaa joku on valmis maksamaan jostain tuotteesta?

B) Ei kaikki seuraa kauppojen hintoja!

C) KAIKKI EIVÄT ASU kauppojen lähellä, jep. Edes sen Prisman!

Vierailija
4/15 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jokainen huutaa tasan sen verran kuin on kohteesta valmis maksamaan. Oli se sitten uusi tai vanha, maksaa tonnin tai euron, ei se sen vaikeampaa ole.

Tätä ohjetta kun noudattaa niin pysyy se verenpaine kohdillaan =)

Vierailija
5/15 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä VÄHINTÄÄN tuotteestaan haluaa.. Eikä tää mitään kateutta ole mutta on mielen köyhyyttä jos ei seuraa mitä tavarat maksaa uutena..

Vierailija
6/15 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

A) Mitä se teitä liikuttaa kuinka paljon ylihintaa joku on valmis maksamaan jostain tuotteesta?

B) Ei kaikki seuraa kauppojen hintoja!

C) KAIKKI EIVÄT ASU kauppojen lähellä, jep. Edes sen Prisman!

Vierailija
7/15 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli uskomatonta tai ei, nin miten onnistutte hakemaa kohdenumerolla tuotetta? Vai kommentoitteko täällä katsomatta mikä on niin uskomatonta :)

Ja minäkin kyllä muistutan ap:ta, että kaikki ei asu kauppoen lähellä ja toisten on vaikea syystä tai toisesta päästä kauppaan ja saattaavat mieleläänkin maksaa mieleiesestään tuotteesta enemmän, kuin mitä myyjä on tarjouksessa tuotteesta maksant. Esim paniikkihäiriöstä kärsivä ystäväni!

Vierailija
8/15 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa kohteessa lähtöhinta on 29,50 eli 20 euroa pätkähtää voittoa...

pitäisköhän itsekin alkaa tuohon hommaan...

Vierailija
9/15 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tuossa kohteessa lähtöhinta on 29,50 eli 20 euroa pätkähtää voittoa...

pitäisköhän itsekin alkaa tuohon hommaan...

Ei tää onnistunut vaihtamaan kohdenumeroa! Siis se numero, mikä on otsikon alla?

Vierailija
10/15 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnistuiskohan nyt? välit pois

Vierailija
11/15 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirpparilta.

T:6

Vierailija
12/15 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tulee halvemmaksi huutaa Huutiksesta kuin lähteä kauppaan. Mutta sitähän te kateelliset taulapäät, ette tajua. Kas kun ette mene " huutelemaan" kohteen kysymysosioon, että mitäs te täältä ostatte, menkää X kauppaan, siellä tämä sama tavara maksaa XX euroa! Ihan varmasti asutte jossain pääkaupunkiseudulla, missä on kaupat lähellä jne.

Vierailija
13/15 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muakin välillä huvittaa, kun mammat huutaa hullun kiilto silmissään jotain Henkan ja Maukan Nalle Puh tai Lindexin Bamse rättiä ja maksaa siitä esim. 30 euroa, kun uusi on maksanut jotain 9 euroa.

Vierailija
14/15 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alennusmyyntien aikaan esimerkiksi suurinosa myyjistä yrittää kaupata alerättejä yli kauppojen normaalihinnan.

Näitä hamstraajia riittää sitten kaupoissa.

Vierailija
15/15 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa nimenomaan jonkun tietyn tuotteen, jota kaupasta ei enää saa, määrittelee itse miten paljon siitä on valmis maksamaan. Ihan sama mitä myyjä on siitä alunperin maksanut. Kannattaa laskea hinta myös ajankäytöllen, kulkemisen kustannukset jne. Itse olen valmis maksamaan siitä, että joku tarvitsemani juttu tulee postilaatikkooni eikä minun tarvitse kuin näpäyttää muutamaa nappulaa tietokoneellani. Työssäkäyvä perheellinen ostaa mielellään netistä nii ei tarvitse tuhlata vähää vapaa-aikaa kaupoissa juoksemiseen.

Mua huvuttaa mun naapuri, joka lähtee perheineen autolla esim. 15 kilometrin päähän ostamaan jotain alenarsissiruukkua... Kyllä tulee turhan kalliiksi. Itse ostan lähimmästä kukkakaupasta päiväkävelylläni vaikka hinta olisi kolminkertainen.