Ihana olo. Olen vapaa ylisuurista rinnoistani,ikää vasta 39v ja kävin pienennyttämäss.
Kommentit (14)
kunhan olen varma että nämä kaksi lasta ja imetykset riittää.
85E, 33v.
pitkä/lyhyt, suora/kihara tukka, silmien väri, tissien koko, nenän malli jne.
tosinaan voi kuitenkin olla taustalla ihan puhtaasti fyysiset syyt, eli ei mitään solmua päässä asian suhteen.
tuskin b-kupin tissit kenellekään aiheuttaa pahoja niska- ja hartiaseudun jumituksia ja siten kovia päänsärkyjä, tai rajoittavat liikunnan harrastamista?
t: se 85E
Täällä on tullut selväksi että nainen on paras vain isotissisenä, me b-kuppiset ollaan ihan vaan roskasakkia.
käske laihduttamaan?
Sinänsä omituista, että kunnallisella maksetaan pienennyt, koska kyllä ne ylisuuret rinnat liittyvät ylipainoon. Tai ainakaan minä en ole koskaan nähnyt hoikalla ihmisellä ylisuuria rintoja - paitsi pamela anderssonilla...
minä olen kans onnellinen. Järkevä teko oli. Olin 75G nyt 75 c ja elämä hymyilee
Kerro minulle, milloin olet nähnyt hoikan G85?
mutta pienelle äo:lle ei paljon ole tehtävissä...
käske laihduttamaan?
Sinänsä omituista, että kunnallisella maksetaan pienennyt, koska kyllä ne ylisuuret rinnat liittyvät ylipainoon. Tai ainakaan minä en ole koskaan nähnyt hoikalla ihmisellä ylisuuria rintoja - paitsi pamela anderssonilla...
Hei!
Kuppikokoni on 70G/H ja eikö tuo rintakehän ympäryskin jo kerro, että ylipainosta ei ole kyse. Lääkärin mukaan rinnat ovat vain aivan täynnä maitorauhasia. Olisi ihanaa päästä näistä eroon, jäisi selkäsärky, niska/hartiasärky sekä rintakehän kivut pois, voisi juosta ilman, että supertukevissakin liiveissä hölskyisi.
Heti, kun imetykset on takana toivoisin pääseväni samaan leikkaukseen!
Ny leikkauksen jälkeen kuppikoko c70 ja olen onnellinen.
luulen, että kuljit vääränkokoisissa liiveissä.
Minulla oli G80 ja nyt C75, enkä tosiaan kaipaa niitä meloneita, nämä on näppärän kokoiset
ihan ilman minkäänlaista ylipainoa.
rintarauhaset ei ole läskiä...
Kerro minulle, milloin olet nähnyt hoikan G85?
Kyllä minulla oli D-kuppi kun olin nuori, hoikka tyttönen vielä. Nyt aikuisena olen käynyt pienennysleikkauksessa -> B-kuppi, ja olen paljon tyytyväisempi. Voin kertoa, että lääkäri ei kyllä maininnut laihduttamisesta sanaakaan.
siis provoyrityksellä tarkoitin sitä, joka yllä väitti suurten rintojen johtuvan ylipainosta.
minulle leikattiin myös 6 vuotta sitten e-kupista c-kupin rinnat. Haluasin, että jätetään maitotiehyeet auki siltä varalta, että joskus vielä haluaisin lapsia. Nyt olenkin tehnyt sen jälkeen vielä 2 lasta ja imetys onnistuu edelleen. Vauvani nyt 6kk ja imetys jatkuu. Leikkaus on vaan aina vaativampi, mullakin kesti yli 5 tuntia, mutta minun kohdallani se rinta ruokinta mahdollisuus kannatti. Siellä sanoivat, että leikkaus tehdään mielellään vasta sitten, kun lapsiluku on täynnä. minä vaan tuumasin, että luulen, että lapsiluku on täynnä, mutta kun sterilisaatiota ei ole tehty, niin eihän sitä tiedä vaikka mieli joskus muuttuu ja mieli muuttui!
Ylisuuret rinnat leikataan kunnallisella puolella ja se maksaa sen päivämaksun verran22 euroa päivä, minä olin sairaalassa 2 päivää ja sairaslomaa oli 5 viikkoa
Täällä on tullut selväksi että nainen on paras vain isotissisenä, me b-kuppiset ollaan ihan vaan roskasakkia.