Miksi en voi päästää irti yhdestä miehestä, en sitten millään :(
En tajua edes mitä näen siinä tyhmeliinissä, se on työtön alkkis-reppana jota ei työt eikä mikään kiinnosta.
Rypee itsesäälissä ja masennuksessa.
Jotenkin mä en vaan voi päästää irti, jutellaan joka päivä ja aina vaan kaipaan vaikka ollaan joskus koetettu seurustella eikä siitä mitään tullut tietenkään koska ko. luuserista ei vaan ole mihinkään.
Nyt minulla on uusi upea mies jonka kanssa kaikki olisi hemmetin hienosti ja hän on unelmieni täyttymys - jos vaan voisin lopettaa tässä eräässä luuserissa roikkumisen.
Koko suhde uhkaa kaatua tähän mun pakkomielteeseen ko. henkilöä kohtaan ja olen jo kerran pettänyt ihanaa miestäni tämän ääliön kanssa kännissä :(
Sain anteeksi koska lupasin että katkaisen kaikki välini tähän retkuun, mutta arvatkaa vaan olenko pystynyt?
Tänäänkin juteltiin monta tuntia ja nyt olen tulisilla hiilillä koska tiedän että hän on erään naisen kanssa treffeillä.
Oma armas mieheni nukkuu tuolla ja minä itken täällä verikyyneliä ääliön perään.
Auttakaa!!!!!
Kommentit (8)
Alkoholisti parantuu hyvin harvoin edes hyvällä hoidolla. Masennus siinä lisänä ei ainakaan paranna asiaa. Ja kun työtönkin vielä on , niin sinäkö sen elättäisit, hoitaisit, maksaisit viinan?
Oikeasti. POISTA sen nimi ja numero kännystä, hävitä emailosoite, äläkä vastaile mihinkään sen yhteydenottoihin. Voi alkuun tuntua inhottavalta, mutta pidemmän päälle paras ratkaisu. Elämässä on paljon luopumista, tästä miehestä luopuminen ei varmasti tule olemaan vaikeinta elämässäsi...
En vastaa enää mihinkään! Kyllä mä pystyn, lopetin tupakoinninkin vaan kertahuitaisulla 3v. sitten niin pystyn kyllä tähänkin. Pitäkää peukkuja!
Ap
Sinulla kerran on kunnon mies niin pidä siitä kiinni ja unohda retku!
T:itsekkin samassa liemessä keitetty
ja salainen puhelinnumero, ei saa mieskään sinua niin helposti kiinni. Kyllä se ajan kanssa unohtuu.
Ihanasti kuvailit ja haukuit pystyyn sen alkkis-luuseri-reppanan!! :) Vaikka vakavasti kirjoitit, hymyilin koko ajan, kun tektiasi luin!
Mutta asiaan, ota hyva nainen itseasi niskasta kiinni ja unohda se! Kuten sanoit, sinulla on aivan upea mies rinnallasi, joka ilmeisesti rakastaa sinua todella paljon (antoi anteeksi pettamisesi EX:N KANSSA, mika on mielestani melkein pahempaa, kuin pettaminen tuntemattoman kanssa). Tama palsta myos todistaa, etta hyvia miehia on harvassa, joten ole mielummin siina 20%:n ryhmassa, joka taalla ylistaa omaa miestansa. Tai sitten voit liittya meihin enemmistoon, jotka ovat paatyneet yksiin vahemman ihanan ukkelin kanssa.
Vähitellen tilanne helpottui ja nyt 3 vuoden jälkeen olen yllättänyt itseni useasti ajatuksella, että hei, on mennyt monta päivää eikä ko tyyppi ole käynyt mielessäkään. Olen myös alkanut todella ihmetellä mitä hänessä koskaan näin ja tullut tulokseen, että mulla oli joku kriisi ja sen myötä hetkellinen mielenhäiriö.
Mieheni on tosiaan upea, komea fiksu ja omaa samat arvot kuin minä. Ihan ihmettelen aina mitä se mussa näkee :)
Nyt vaan pidän luuserittoman linjan!
Kiitellen ap, luuserilakossa kohta jo 30min!
Aika auttaa ja kohta ihmettelit miten se irtipääseminen oli mukamas niin vaikeaa. Vähän sama kuin lopettaisi tupakoinnin.