Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nesteiden nauttimisesta

22.03.2008 |

Kuinka paljon teidän taaperonne juovat päivän aikana? Tuntuu siltä, kuin omamme ei joisi juuri lainkaan. Oikeina nesteinä menee ehkä vain 1dl + tietty hedelmistä tulevat yms. Hieman huolestuttaa,mutta ei kai sitä ihan väkisinkään voi juottaa.

Hieman huolestunut nurse

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän poika (1v4kk) juo myös todella vähän. Varsinaisia juotavia nesteitä menee päivässä noin 1-2dl, sen päälle sitten pari-kolme desiä jogurttia tai hedelmäsoseita. Useimmiten kokonaismäärä jää siis alle puoleen litraan. Olen tästä joskus lääkäreiltä kysellyt, mutta kukaan ei ole koskaa kommentoinut asiaa sen kummemin eli ei kait ole kovin vaarallista :)

Ongelmaksi sitten meneekin sairastelut! Nytkin ollaan kipeitä ja nesteitä ei tahdo saada uppoamaan sen enempää... ja aina toitotetaan, että litra nyt pitäisi kuumeessa/ripulissa/oksennellessa saada vähintäänkin menemään. Juu - ei mene. Mutta taas tänään lekurissa aiheesta kyselin ja lääkäri totesi, että mitään kuivumisen merkkejä ei ole ja poika on pirteä, joten tulee vain vähemmällä näköjään toimeen.

Vierailija
2/2 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...meidan pojuun verrattuna teilla juodaan kylla todella vahan!! Poika pian 1v7kk ja paivassa menee 2*200ml maitoa pullolla + 200ml vellia illalla. Taman lisaksi han juo varmaan 300ml vetta, nokkamuki on aina saatavilla ja viela hedelmat, kurkut ja muut paalle!

Pienesta pitaen on juonut paljon ja itse olen valilla miettinyt diabeteksen mahdollisuutta, mutta olen kylla sitten puolustanut tuota kovaa juomista silla, etta asumme maassa, jossa on ymparivuoden vahintaan +20 ja nain ollen nestetta tuleekin menna paljon =/

-Allu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla