Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pojan tyttöystävä haisee

Vierailija
02.10.2014 |

18-vuotiaalla, ujohkolla pojallani on nyt ekaa kertaa löytynyt tyttöystävä. Hyvä niin, koska pelkäsin sen vaikuttavan pojan itsetuntoon, kun kaikilla kavereilla on joku kaveri mutta hänellä ei. Tyttö on ihan mukava, ei mitenkään erityisen puhelias hänkään. Ongelmana se, että tyttö haisee todella pahalle. En tiedä onko ongelmana ylipaino (jota löytyy vähän) vai muuten vaan huono hygienia. En usko että arka poikani uskaltaa tästä sanoa, mutta ei se voi kovin hauskaa olla pussailla yms kun minua alkaa ahdistaa vaikka istuu vain ruokapöydässä.

Sanoisitteko asiasta itse, soittaisitte tytön vanhemmille ja keskustelisitte asiasta, vai mitä? En tahdo loukata tyttöä tai poikaa, mutta asiaan on jonkun puututtava

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on syöpä joka haisee.

Vierailija
22/74 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sille lahjaksi hajuvettä, dödö ja suihkusaippuat ja shampoot :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 12:08"]

Sen kotona on hometta. Se saa vaatteet haisemaan tunkiolta, mutta itse sitä ei huomaa kun on tottunut.

[/quote]

Mille henkilö haisee jos oikeasti on jotain kosteusvauriota? Tuleeko siitä sellainen tunkkainen, likainen haju joka muistuttaa hieman miesten vanhentunutta partavettä?

Vierailija
24/74 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provoo...

Vierailija
25/74 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 09:44"][quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 09:40"]

Mun kymmenenvuotias tyttöni haisee myös. On haissut ainakin 4-vuotiaasta asti. Haju on aika voimakas ja hiukan epämiellyttävä, mutta ei lähde pesemällä, eikä peity dödöllä/antiperspirantilla/hajuvedellä. Eikä johdu pesuaineista tai iho-ongelmistakaan. Erityisesti yöllä hikoiltuaan haisee kovasti, ja sänkykin haisee. On uusittu sänkykin hajun takia.

Meillä on muitakin lapsia, eikä kukaan heistä haise.

[/quote]

Mulla sama ongelma :( Olen aina, lapsesta asti, haissut sellaiselta vähän väkevältä ja vinkeältä. Sitä hajua erittyy koko kehon alueelta, ei vain tyyliin kainaloista tai jaloista. Peseydyn kunnon aineilla joka aamu ja ilta, laitan aamulla aina tuoksuvaa vartalovoidetta ja hajuvettä, mutta silti muutaman tunnin päästä se ominaishajuni tulee läpi :( Tälle ei vaan voi mitään, ja tuntuu tosi ikävältä jos jotkut alkaa huomautella muka hienovaraisesti hygieniasta tms! 
[/quote]
Oletteko kuulleet sairaudesta nimeltä trimetyyliaminuria?

Vierailija
26/74 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 15:28"]

Sen kotona on hometta. Se saa vaatteet haisemaan tunkiolta, mutta itse sitä ei huomaa kun on tottunut.

[/quote]

Mille henkilö haisee jos oikeasti on jotain kosteusvauriota? Tuleeko siitä sellainen tunkkainen, likainen haju joka muistuttaa hieman miesten vanhentunutta partavettä?

[/quote]

maakellarin haju.

Vierailija
27/74 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 15:28"]

[/quote]

[/quote]

Kuvittele muovipussiin unohtunut märkä pyyheliina.

Vierailija
28/74 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miltä tää tyttö haisee, tulehan porvoolainen kertomaan?

Vierailija
29/74 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 16:14"]

Ja eipä ole ap:tä kuulunut vastaamaan, mille se tyttö haisee... Ihan tosi tarina :D

[/quote]

Ei ole tosi_tarina jos on muutakin elämää kuin vauva.fi? Tää tuli joskus eilen, sitä on voinut olla perjantain vaikka töissä ja sitten illalla jotain ohjelmaa sen jälkeen kun on käyty kaupassa ja hoidettu viikkosiivous.

Vierailija
30/74 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoa kiva setti hyväntuoksuisia saippuoita,dödö, shampoo yms. Ja anna se tytölle vaikka verukkeella että sait lahjaksi mutta sinulla ei ole käyttöä niin ajattelit josko hän haluaa tuotteet.

Vierailija
31/74 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku jo sen sanoikin, trimetyyliamiinuria. Eli kalanhajuoireyhtymä, ihan oikea syndrooma joka aiheuttaa haisemista mihin ei mitkään peseytymiset ja dödöt auta, ruokavalio taas voi. Siitä on ollut joissain ulkomaisissa ohjelmissa mutta löytyy ihan suomalaisiltakin sivuilta kun googlaa.

Vierailija
32/74 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena kaveri oli hieman läski tyttö eikä se millekkään haissut.
Muijan siskon kämppä on käsittämättömän paskainen, ollut aina ja sen lapset haisee vaikka käyvät pesulla ja ovat "puhtaissa"vasta pestyissä vaatteissa.
Sieltä kämpästä vaan tarttuu se ominaishaju.

Vierailija
33/74 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eipä ole ap:tä kuulunut vastaamaan, mille se tyttö haisee...
Ihan tosi tarina :D

Vierailija
34/74 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mille haisee? Paskalle, hielle vai sillille?
Älä soita vanhemmille, todennäköisesti ovat hygieenialtaan puutteellisia myös. Jos olet tytön kanssa kahden niin ota vaan rempseästi asia puheeksi, teet hänelle palveluksen.

Vierailija
35/74 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et ainakaan sano tytölle siitä, etkä mieluusti pojallesikaan. Kyllä hän osaa ihan itse hoitaa tyttöystävänsä haisevuuden mikäli se edes häiritsee häntä.

Vierailija
36/74 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmittäkää sauna yhdessä! =)

Vierailija
37/74 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan sano. Menee välit lopulisesti. Yks sano mun tyttärelle ihan aiheesta ja se suuttui pitkäaikaisesti.

Vierailija
38/74 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan sillä mt ongelma

Vierailija
39/74 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 22:22"]

Sääliksi käy poikasi kun on joutunut ottamaan sen ensimmäisen haisevan valaan, jonka on sattunut saamaan :( Kotilasvatus tainnut epäonnistua :/

[/quote]

Aika pinnallinen mamma taidat olla. Kirjoitin että tyttö on muuten mukava, ja sinä päivittelet kuinka on "joutunut ottamaan ensimmäisen vastaantulijan". Miten sinun vanhempasi lasvattivat sinut kun susta tuli noin ilkeä?

Vierailija
40/74 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joillekin ei vaan opeteta kotona perushygieniaa ja oletetaan että lapsi tajuaa itse kuinka usein vaatteet pestään jne. Ei lapsi välttämättä opi sitä itse, jos on esimerkiksi yksinäinenkin eikä kavereita neuvomassa. Vaikka se on pirun rankkaa, niin jonkun pitäisi sanoa kyllä sille ihmiselle että "hei, pitäiskö sun alkaa pesemään vaatteita useammin, käytätkö deodoranttia, ei kai toi oo sun eilinen treenipaita, pistä se nyt saatana pesuun, se haisee." En vaan tiedä kenen se pitäisi olla, koska onhan se hankalaa sanoa ja kuuntelija väistämättä loukkaantuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi