Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hysteeriset vanhemmat ärsyttää!

Vierailija
28.11.2008 |

Siis voiko joku selittää mulle että pitääkö oikeesti 5 kuukauden ikäistä vauvaa varjella hereillä ollessaan seuraavilta asioilta: Lattialla pitäminen (ettei vaan saa vetoa) kotona sisällä viltin päällä. Toisten lasten normaali meluaminen. Aikuisten normaali keskustelu lapsen nukkuessa viereisessä huoneessa ovi suljettuna. Isompien lasten syliin laittaminen esim. sohvalla. Lemmikkieläimiin tutustuminen.

Itselläkin lapsia enkä voi ymmärtää miksi jotkut haluavat lastensa kasvavavn tynnyrissä.... Tajuan ihan pienen alle 2 kk ikäisen varjelun mutta sitten täytyis kyllä mun mielestä vähän vapaammin antaa lapsen havaita ympäristöään yms.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverini kotona ei saa puhua, kuunnella radiota tai tv:tä tms. kun lapset ovat päiväunilla tai yöunilla. Kyllähän se vähän ärsyttääkin, kun jos ihan tavallisella äänellä intoutuu itse jotain juttua kertomaan, niin lapset laittavat kädet korvilleen kun on liian kova meteli.

Vierailija
2/2 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

adrenaliinikynän ja pitäneen sitä jatkuvasti mukanaan vuosia, jos ampiainen sattuisi pistämään ja jos hän sattuisi olemaan allerginen... Siis ei ole koskaan pistänyt eikä ole allerginen mutta jos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän