Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mieheni juo liikaa...

Vierailija
21.03.2008 |

edellinen kirjoitukseni lähti vahingossa liian nopsasti... eli olemme hyvin toimeentuleva perhe, mieheni on johtavassa asemassa työelämässä minä olen kotona lasten ollessa vielä pieniä, olemme 4kymppinen pariskunta. Mieheni käyttää käytännöllisesti katsoen joka viikonloppu alkoholia humalahakuisesti,hän aloittaa sen perjantaina ja sopivastihan se menee kaljaa kitatessa sunnuntaihin asti olotilaa parannellessa eli hän on humalassa oikeastaan koko viikonlopun. Ymmärrän hänen työpaineensa mutta en millään tahdo hyväksyä tätä rentoutumista kaljatölkin ääressä.olemme asiasta keskustelleet ja olen kuullut lukemattomia lupauksia siitä mieten ensi viikonloppuna tehdään jotain kivaa yhdessa perheenä. minä hoidan käytännöllisesti katsoen kaikki asiat mitkä liittyvät kotiin ja lapsiin. mieheni saa keskittyä töihin ja itseensä.

miten olette jaksaneet jos olette samanlaisessa elämäntilanteessa kuin minä...onko tässä mitään mahdollisuutta selviytyä tervepäisenä vai onko ero ainut vaihtoehto.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne oli meillä melko lailla sama, paitsi että juominen on lipsunut jo arkipäiviksikin, muutosta on luvattu ja yhden kerran ilmeisesti oikeasti yritetty (uuden vuoden lupaus), mutta tahti vain kiihtyy. En ole raitis itsekään, pitäisi kai olla.

Vierailija
2/5 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli en käytä alkoholia ollenkaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka haluavat viettää poikamieselämää tylsän perhe-elämän sijaan. aiheesta oli tuolla joku aikaisempi ketju.

Vierailija
4/5 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pyytää lääkäriltä esim. Lyricaa.

Vierailija
5/5 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleistynyt ahdistuneisuushäiriö: LYRICALLA hoidetaan yleistynyttä ahdistuneisuushäiriötä. Yleistyneen ahdistuneisuushäiriön oireet ovat pitkäaikainen suhteeton ahdistuneisuus ja huolestuneisuus, joita potilaan on vaikea pitää hallinnassa. Yleistynyt ahdistuneisuushäiriö voi aiheuttaa myös levottomuutta, jännittyneisyyttä tai kyvyttömyyttä rentoutua, nopeaa uupumista, keskittymisvaikeuksia, mielen tyhjäksi pyyhkiytymistä, ärtyneisyyttä, lihasjännitystä tai unihäiriöitä. Nämä oireet ovat korostuneempia kuin jokapäiväisen elämän aiheuttamat stressi- ja rasitusoireet.

t. 8

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme