Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mieheni tyttö

Vierailija
21.03.2008 |

Mieheni 10-v. tyttö ei enää halua olla meillä. Vielä muutama kuukausi sitten halusi oma-aloitteisesti tulla muulloinkin kuin joka toinen viikonloppu. Tykkäsi olla ja oli iloinen tyttö. Nyt hiljainen ja vetäytyvä ja ei enää saa nukuttua ja mieheni viekin hänet aina iltaisin joko kotiin tai x-anoppinsa luo. Tyttö ei osaa selittää, miksi ei viihdy meillä. Sanoo vain, että on paha olo. Mieheni odottaa nyt minulta ratkaisua ja toimintaa tytön viihtymiseksi, mutta mieletäni olen jo kaikkeni yrittänyt ja haluaisin, että mieheni hoitaisi välinsä tyttäreensä niin, että he voivat jatkossakin olla yhdessä. Olemme mieheni kanssa asuneet kaksi vuotta yhdessä. Tapasimme vuosi hänen eronsa jälkeen. Kokemuksia? Vinkkejä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahden kesken asiasta. Onko sulla ja miehellä yhteisiä lapsia?

Vierailija
2/5 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse voi olla jostain vakavastakin (koulukiusaamisesta tmv.) tai sitten vaikka kuukautisten alamisesta tmv.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei mieheni kanssa ole yhteisiä lapsia. Minulla on kaksi, jotka asuvat meillä. Ovat alle kouluikäisiä. Olen itsekin miettinyt, onko kotona sattunut jotain, mutta tyttö ei kerro, eikä mieheni ole juurikaan jutellut aiheesta x-vaimonsa kanssa. Tyttö on lisäksi alkanut saada usein migreenikohtauksia, rajuja, joihin liittyy oksentamista.

Vierailija
4/5 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lievempiä vaihtoehtoja.

Murrosikä alkanut ja sen myötä menkat, meillä alkoi tytöllä kymmenen ikäisenä, ja ujostelee asiaa kenties pelkää niiden alkamista jos ovat epäsäännölliset.

Migreeni usein toistuva vaatii kyllä lastenlääkärillä käynnin. Omalla tytöllä on migreeniä mutta harvoin joten ei vielä lähettä sen vuoksi tutkimuksiin. Jos kohtauksia on usein lapsi saa lähetteen erikoislääkärille perusterveydenhuollosta tai kouluterveydenhuollosta kun sen vain pyydätte.

Jokatapauksessa niistä päänsäryistä tulisi pitää kirjaa ja pieni kuvaus kestosta ja kaikista oireista mitä ilmaantuu.

Joskus päänsäryt ja oksentelut on merkki jostain vakavasta kuten aivokasvaimsesta.

Olisi syytä että lapsen vanhemmilla olisi avoin keskusteluyhteys lapsen asioista ja mikä estää että myös sinä olisit niissä keskusteluissa mukana jos se vanhemmille sopii olethan yksi aikuinen lapsen elämässä.

Vierailija
5/5 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen järkyttynyt! Lapselta on hajonnut vasta pari vuotta sitten koko maailma ja sit vaan ihmetellään, kun tyttö on vähän vaisu...just joo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi