Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

harmittaa!!!!

Vierailija
21.03.2008 |

Harmittaa ihan vietävästi, kerroin viikko sitten miehen veljen vaimolle raskaudestani ja sanoin ettei tulevat isovanhemmat vielä tiedä. Sanoin vielä ettei tämä kertoisi asiasta kenellekään, koska kerromme asiasta isovanhemmille pääsiäisen jälkeen.

Nyt tämä on sitten mennyt kertomaan MINUN raskaudesta lapsen tuleville isovanhemmille. Harmittaa kun ulkopuolinen menee asiasta heille kertomaan kun olisimme itse halunneet asian paljastaa!

Hölmö oli kun menin tälle kertomaan ennen isovanhempia, mutten olisi uskonut että kehtaakin olla sellainen juoruämmä!! Itseäni hävettäisi edes tuollaista juoruta tuleville isovanhemmille, että minäpä tiedän ennen heitä. Vielä senkin ymmärrän että kavereille juorutaan raskaudesta, mutta että näin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen ilouutinen on vain niin kiva livauttaa eteenpäin, vaikken itse niin tekisikään, jos pyydetään. Itse olemme aina kertoneet ensin isovanhemmille ja vasta sitten muille.

Vierailija
2/7 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

et varmaan enää kerro mitään salaisuuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vielä enemmän ihmettelen, kuten usein ennenkin, mikä ihme huomionkiepeä prinsessa-syndrooma on takana siinä, kun raskaudesta kertomisesta tehdään niin suuri numero. Siitä halutaan tehdä PALJASTUS, kuten jossain kaunareissa.

Minusta lämpimiin ja välittömiin perhesuhteisiin tuollainen ei kuulu.

Vierailija
4/7 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, enpä enää kerro! Sai tämä jäädä viimeiseksi " salaisuudeksi" , jonka hän kuulee.

Vierailija
5/7 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano ihan suoraan, kuitenkaan mitenkään sen enempää suivaantuneena, että " halusit sitten pilata yllätyksemme ja sen mahdollisuuden, että ITSE ilmoittaisimme asiasta? Kiitosta vaan, mietipä omalla kohdallesi." - jos loukkaantuu, niin on kyllä tyhmä akka. Sietäis kyllä hävetä.

Vierailija
6/7 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun se kerran niin salaisuus on?

Vierailija
7/7 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä raskaudesta sen kummempaa " paljastus numeroa" suunnitellut, mutta olisin ihan ITSE halunnut isovanhemmille kertoa. Muut voisivatkin sitten kuulla tavalla tai toisella.

Ja lähinnä eniten harmittaa tuo että oli ihan pakko päästä asia eteenpäin juoruamaan sellaisille ihmisille joille kielsin sanomasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi